Skocz do zawartości

Poziom oleju w skrzyni i parametry mitycznego Shell Gear Oil


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki maly problem :evil:

Musze dolac olej do skrzyni biegow ale nie chce przedobrzyc i potrzebuje informacji ile oleju miesci sie miedzy znaczkiem min. a max. na bagnecie a takze jakie parametry ma mityczny Shell ktorego nigdzie nie da sie dostac :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki maly problem :evil:

Musze dolac olej do skrzyni biegow ale nie chce przedobrzyc i potrzebuje informacji ile oleju miesci sie miedzy znaczkiem min. a max. na bagnecie a takze jakie parametry ma mityczny Shell ktorego nigdzie nie da sie dostac :roll:

obawiam sie, ze nikt Tobie dokladnie nie odpowie... ja bym tam dolewal malymi dawkami (po jakichs 50ml), za kazdym razem sprawdzajac poziom

 

co masz na mysli piszac o tym mitycznym Shell'u? najlepiej dolac takiego oleju, jaki masz teraz zalany... a jezeli nie wiesz, co masz, to lej to, co zaleca producent :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co masz na mysli piszac o tym mitycznym Shell'u? najlepiej dolac takiego oleju, jaki masz teraz zalany

 

eddie_gt4, no wlasnie to ze wszyscy go zalecaja a nik nie wie jak sie dokladnie nazywa :roll: i wlasnie jego mam zalanego i musze go tu dokupic a nie znam jego parametrow.Mze ktos rzuci jakis link kiedys o nim bylo ale nie szukajka wypluwa milion stron i ciezko mi cos znalesc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej ten to: Shell Gear SL 80W-90

Olej do przekładni ręcznych Subaru montowanych w modelach Legacy i Impreza.

API GL-5.

Gęstość w temp. 15°C kg/m3 902

Temp. zapłonu COC °C minimum 165

Temp. płynięcia °C maximum -45

Lepkość kinemat. mm2/s (cSt) w temp. 40°C 99,0

Lepkość kinemat. mm2/s(cSt) w temp. 100°C 14,9

Wskaźnik lepkości 157

 

Dane z netu... wystarczy wpisac nazwe oleju i "cena" w google i juz wiesz gdzie kupic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GEAR SL 80W-90

 

Najwyższej jakości olej do układów przeniesienia napędu.

API GL-5, Spełniający wymagania Subaru.

 

o i o ten chyba chodzi dzieks.To teraz tylko musze kupic z litr :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turdziGT, jak w skrzyni jest za malo oleju to az tak bardzo nie przeszkadza jak w silniku. Natomiast jak jest za duzo to bardzo zle, bo olej zacznie sie pienic, a powietrze nie smaruje za dobrze zebatek.

Jak masz przy dolnej kresce to nie kombinuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba, no wlasnie sek w tym ze znow juz sam nie wiem bo wczoraj sprawdzilem na cieplym i wydawalo mi sie ze jest min. a dzisiaj na zimnym to wydaje mi sie ze bagnet jest mokry az do maxa :roll: wiec juz sam nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba, no wlasnie sek w tym ze znow juz sam nie wiem bo wczoraj sprawdzilem na cieplym i wydawalo mi sie ze jest min. a dzisiaj na zimnym to wydaje mi sie ze bagnet jest mokry az do maxa :roll: wiec juz sam nie wiem

turdziGT, nie kombinuj - jezeli jest max w zimnym aucie, to jest jak najbardziej ok (juz pisalem, ze wg. manual'a na zimnym niepowinno byc wyzej niz max)

 

p.s. u mjei tak samo - na cieplym ledwie min, na zimnym - stabilny max :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...