Jump to content

...........Wyścigi Subaru...............


matt
 Share

Recommended Posts

news ze strony http://subaru.xcom.pl/ :

Na 5 kwietnia 2003r. planowane sš wyścigi Subaru pod wrocławską Halą Ludową. Serdecznie zapraszamy wszystkich uzytkownikow tej jak że qltowej marki samochodu na zaprezentowanie swoich Subaraków. Szczegóły i zgłoszenia u Pana Andrzeja Słowińskiego. Kontakt biuro@automobilklub.pl

 

Po czesci jest to pytanie do Dyrekcji, po czesci do Was- forumowiczo-subarofilow :P .

 

najpierw do Dyrekcji: Czy Dyrekcja w jakis sposob organizuje, czy moze obejmuje patronat nad ta impreza :?: A moze wogole Subaru Import Polska nie bedzie miec nic z tym wspolnego :?: I najwazniejsze czy Dyrekcja bedzie brac udzial, chocby prywatnie 8) :?:

 

teraz pytanie (oprocz ankiety) do reszty spoleczenstwa : czy sadzicie ze to wypali :?: , ze bedzie towarzystwo na poziomie, ze poprostu bedzie co ogladac :?: i czy ktos z Was bedzie startowal :?:

 

pytam bo sam nie wiem czy sie wybrac, i przed decyzja chce poznac opinie drogich forumowiczo- subarofilow, ktorzy zawsze wspomoga czlowieka w potrzebie :wink: :P

Link to comment
Share on other sites

  • Dyrekcja SIP

Subaru Import Polska nie jest organizatorem w/w wyścigu. Szczerze powiedziawszy nie wiemy też, na czym dokładnie ma polegać.

O ile mi wiadomo (ale mogę się mylić !), to były jakieś rozmowy prowadzone pomiędzy p. Słowińskim, a naszym przedstawicielem we Wrocławiu.

Dyrekcja osobiście nie traktuje siebie jako "ściganta" - umiejętności nie te, no i używanie samochodu służbowego aby się troche wyżyć, też jest moralnie dwuznaczne.

Niemniej życzymy powodzenia - może na tym forum dowiemy się więcej o planowanej imprezie. :D

 

pzdr.

Link to comment
Share on other sites

Dyrekcja osobiście nie traktuje siebie jako "ściganta" - umiejętności nie te, no i używanie samochodu służbowego aby się troche wyżyć, też jest moralnie dwuznaczne.

 

A parkowanie w sposób opisywany na forum samochodem służbowym już jest OK? Cosik dziwne te tłumaczenia ;->

 

 

Azrael

Link to comment
Share on other sites

dzieki Dyrekcji za odpowiedz, tak jak Dyrekcja zycze powodzenia scigantom, Dyrekcja zrozumiala chyba ze ja chce startowac, niestety jesli bym sie tam zjawil to tylko jako obserwator. a co do ASO to moze zebrac niezle zniwo :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

No Rafał nie przesadzaj nie taka aż odległość ;) - ja np. mieszkam w Lesznie i mam tam tylko 100 km, ale i tak nie pojadę :( ( brak komunikacji w tym czasie z Wrockiem, a pociągiem to mi się nie chce :P ) Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

jesli ktos zastanawia sie jak te 'wyscigi' wygladaly i momentami robi sobie wyrzuty 'a moze warto bylo pojechac', to niech dluzej sobie tym glowy nie zaprzata.

 

'scigaly sie' cztery (!) imprezy. trzy gt (z czego jedna, ktora chyba niedawno byla do sprzedania na gratka.pl - jasnozielona, rocznik ok. 95, stalowe felgi pomalowane na (pseudo) zloto) i jedna sti (model 2001). trasa wyscigu to rundka pod hala ludowa.

 

najladniejsze auto - jedno z ostatnich gt o pieknym brzmieniu silnika, ze sportowa kierownica, szerokimi oponami i niebieska skora (pierwszy raz widzialem skorzane kubelki...) - stalo zaparkowane.

 

mozna sie jednak bylo na wlasne oczy przekonac, co to znaczy sti. najpierw wokol iglicy w kontrolowanym poslizgu rundki robil (n-grupwy?) peugeot 206, a chwile po nim - najmocniejsza 'cywilna' impreza. milo bylo popatrzec...

 

faktem jest, ze spodziewalem sie czegos wiecej, ale dobrze, ze komus w ogole do glowy przyszedl pomysl na taka impreze.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...