Skocz do zawartości

Kazgaroth

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Kazgaroth

0

Reputacja

  1. jesli ktos zastanawia sie jak te 'wyscigi' wygladaly i momentami robi sobie wyrzuty 'a moze warto bylo pojechac', to niech dluzej sobie tym glowy nie zaprzata. 'scigaly sie' cztery (!) imprezy. trzy gt (z czego jedna, ktora chyba niedawno byla do sprzedania na gratka.pl - jasnozielona, rocznik ok. 95, stalowe felgi pomalowane na (pseudo) zloto) i jedna sti (model 2001). trasa wyscigu to rundka pod hala ludowa. najladniejsze auto - jedno z ostatnich gt o pieknym brzmieniu silnika, ze sportowa kierownica, szerokimi oponami i niebieska skora (pierwszy raz widzialem skorzane kubelki...) - stalo zaparkowane. mozna sie jednak bylo na wlasne oczy przekonac, co to znaczy sti. najpierw wokol iglicy w kontrolowanym poslizgu rundki robil (n-grupwy?) peugeot 206, a chwile po nim - najmocniejsza 'cywilna' impreza. milo bylo popatrzec... faktem jest, ze spodziewalem sie czegos wiecej, ale dobrze, ze komus w ogole do glowy przyszedl pomysl na taka impreze.
  2. http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=96&postdays=0&postorder=asc&start=90 ...nie spodziewalem sie dyskusji na temat napedu 4x4 w ankiecie o streetracingu... dzieki za link.
  3. czy ktos bylby w stanie wylozyc mi podstawowe (praktyczne) roznice miedzy stalym napedem na cztery kola a napedem przenoszonym "elektronicznie" w przypadku poslizgu jednej z osi? chodzi mi glownie o zachowanie auta na zakretach - nadsterownosc, podsterownosc, ogolnie przyczepnosc. moze ktos mial okazje jezdic i porownac np. subaru i vw 4motion. jestem bardzo ciekaw opinii. z gory dziekuje za odpowiedz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...