inzynier_mamon Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 W Warszawie w Foresterze N/A w ASO wymiana rozrządu z ich materiałami wiosną kosztowała mnie około 1500-1800 ( piszę około, bo jeszcze byl przeglad 105tys i nie pamiętam dokładnie kwot) Cp dp regulacji zaworów - poza ASO około 300, w ASO około 1000. Niektórzy, z którymi rozmawiałem twierdzą, że potrafia robic regulację zaworów i wymiane płytek bez wyjmowania silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Niektórzy, z którymi rozmawiałem twierdzą, że potrafia robic regulację zaworów i wymiane płytek bez wyjmowania silnika. Pewnie tylko wyjąć jest prościej i szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Brzeg Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 jeśli chodzi o pompy to moja wiedza opiera się na opini ASO Wiedeń. Gdy pytałem się ich co z tą pompą nie zmuszają do wymiany po 100-200 tys.Znajomy u nich sewisuje swoje 3-y Forestery i mogli by go naciągnąć , nie ma potrzeby jeśli jest to orginał.A ja w swoim wolnymssaku i tak ją przy 200tys. wymienię bo my polacy już tak mamy ,że wszystko w swoich autkach wymieniamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 A czy słyszałeś może o czymś takim ,że w naszych warunkach (polskich) należy rozrząd częściej wymieniać??? co 70-80tys. i niby dlaczego ktoś zna odpowiedzi. mamy jedynie więcej dziur na zachodzie i drogi asfalto-podobne. Nie dotyczy to tylko Polski, dotyczy to jazdy głównie w mieście, dużym, z korkami....jak Wrocław na przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 my polacy Mariusz - Polacy :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 I dlaczego wymieniasz pompe , ja mam jeszcze orginał i nic nie cieknie , to nie VW klego w moim VW rorzdzad byl na lancuchu a pompa wody na odszielnym pasku wielorowkowym wiec subaru wypada w tym porownaniu blado. a pompe wody wymieniam "przy okazji" zeby nie okazalo sie za 10 000km ze stanie pompa i zerwie rozrzad! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 hmmm to dla porownania ...SCOOBYMANIA -> wymiana rozrzadu (rolki napinacze pasek) wymiana uszczelnien na silniku (wal, walki) nowy olej MOTUL , filt oleju, nowy plyn chlodzacy MOTUL, koszt 250-280funtow +VAT jest to kompletna cena z czesciami i robocizna ....zrobi ktos w polsce taniej i lepiej niz chlopaki w scoobi:PP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi