Skocz do zawartości

świerszcz


ppmarian

Rekomendowane odpowiedzi

Mam to samo też na pierwszym biegu dmuchawy - faktycznie wk.....ce. Ale że zimno a nie mam garażu to zostawiam sprawe na cieplejsze czasy. Jak usuniesz świerszcza to napisz - też chętnie skorzystam w przyszłości. Myślę że wystarczy wyczyszczenie i nasmarowanie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować :) Ale jak już go wydłubiesz to może warto sprawdzić jaki jest jego stan tak dokładniej i ewentualnie wymienić, by nie trzeba było po miesiącu całej operacji powtarzać. Zamiast oleju to bym, raczej użył czegoś nieco gęstszego.

 

Zgadza się, ja polecam do tego celu White Grease - gęsty i świetnie smaruje, odporny na wodę itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to jakowaś zimowa przypadłość? :mrgreen::D mi tez świerszczy ale stosuję metodę Hogiego :) sory, że tak bez opłat za prawa autorskie :cool:

Damy radę.

Jak było ciepło też świerszczyło.

 

Nie rozumiem tego typu problemów. Miałem już kila samochodów, łącznie z rozpadającą się 15-letnią Hondą CRX, ale nigdy w żadnym nic nie trzeszczało, ani nie piszczało - zawsze miałem radio i płyty CD :mrgreen:

 

Anyway - u mnie jakby coś cichutko popiskuje (i to raczej nie jest mysz) na wszystkich biegach. Im wyższy bieg tym szybciej popiskuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tak samo.

Włączam drugi bieg albo głośniej radio.

Olałem to po prostu. TTTM :razz:

 

oj czyli nie jestem sam z problemem :wink:

 

wie moze ktos jak sie do tego zabrac? prawdopodobnie jest pod schowkiem!

 

jest jakies sensowne dojscie do niego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście w odróżnieniu od dużej większości innych aut w GT-ku dojście do tego wentylatora nawiewu jest dziecinnie proste. Kiedyś go rozebrałem i złożyłem na parkingu czekając na żonę, bo wkręcił się do niego kupon parkingowy i szeleścił. Zajęło mi to 15min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fantomas, wystarczy śrubokręt krzyżakowy. Odkręcasz i zdejmujesz schowek po stronie pasażera i widzisz walcowaty platikowy czarny obiekt z podłączoną wtyczką - to jest właśnie wentylator nawiewu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście w odróżnieniu od dużej większości innych aut w GT-ku dojście do tego wentylatora nawiewu jest dziecinnie proste. Kiedyś go rozebrałem i złożyłem na parkingu czekając na żonę, bo wkręcił się do niego kupon parkingowy i szeleścił. Zajęło mi to 15min.

 

Ale ja nie mam żony, a co za tym idzie 15 wolnych minut na parkingu. Robię zakupy i odjeżdżam. To jak mam to naprawić? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie mam żony, a co za tym idzie 15 wolnych minut na parkingu. Robię zakupy i odjeżdżam. To jak mam to naprawić?
No to musisz sprawić sobie żonę, bo inaczej czeka Cię wielogodzinna robota w garażu z kanałem :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SeQ, popróbować warto. Przesmaruj ośkę na której kręci się wiatrak tylko nie WD-40 itp. Użyj białego smaru do zawiasów itp. White Grease w sprayu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozebralem wentylator - doslownie 3min roboty

 

ogolnie straszny syf - wszedzie liscie, igly, kurz

 

wyczyscilem nasmarowalem i jak piszczal tak piszczy :wink:

 

powodem nie sa lozyska tylko minimalny brak osiowosci wirnika. podejzewam ze TTTM i jedyne co zrobie do wyglusze caly zespol wentylatora i nagrzewnicy. mam dojscie do mat wygluszajacych wiec niech tylto zrobi sie cieplej i swierszcza wygonie :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...