Skocz do zawartości

Spoty na Podbeskidziu


Paweł_P

Rekomendowane odpowiedzi

W sobote!! :) Mi ten terminbardziej pasuje.

Najwyzej pojedziemy razem i ustawimy sie np na bliskiej. A Marcin i Pawel jada?

Wielka szkoda Panowie że się umawiacie tak późno bo ja niestety już 9go wylatuje i pewnie pojawie się w kraju dopiero na święta, i to jak dobrze pójdzie :-S Nasz drugi chłopak planuje przyjść na świat w polowie września :-D :-D :-D więc trochę minie zanim będzie mógł podróżować.

Będę śledził forum więc będę w kontakcie.

 

Udanych spotów i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobote!! :) Mi ten terminbardziej pasuje.

Najwyzej pojedziemy razem i ustawimy sie np na bliskiej. A Marcin i Pawel jada?

Wielka szkoda Panowie że się umawiacie tak późno bo ja niestety już 9go wylatuje i pewnie pojawie się w kraju dopiero na święta, i to jak dobrze pójdzie :-S Nasz drugi chłopak planuje przyjść na świat w polowie września :-D :-D :-D więc trochę minie zanim będzie mógł podróżować.

Będę śledził forum więc będę w kontakcie.

 

Udanych spotów i pozdrawiam

... o drugim chłopaku nic nie mówiłeś, więc gratulacje !

 

Może w przyszłym tygodniu zorganizujemy śjakiś brooowar pożegnalny ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Kamilos

U mnie w rs 2.5 mialem ten sam blad. I niestety zaden komp ni pokazal o co chodzi. Okazalo sie ze to cewka. Moze to Ci cos podpowie.

Pozdro Arecki

 

 

Cześć Kamilos

U mnie w rs 2.5 mialem ten sam blad. I niestety zaden komp ni pokazal o co chodzi. Okazalo sie ze to cewka. Moze to Ci cos podpowie.

Pozdro Arecki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie sprawa wyglada tak na zimnym w miare ok ale odpinam wtrysk na 4 cylindrze i praca sie nie zmienia, tak samo jak odpinam wtyczkę od cewki nie zaleznie od tego czy zimny czy cieply, a cały czas wywala błąd o wypadaniu zapłonu na czwartym, silnik po remoncie 150 km wszystko nowe, tloki HBR 0.25, panewki, zawory, glowice itd, juz nawet sprawdzałem kompresje na 3 i 4 cylindrze, na zimnym nie dotartym motorze 8.5, wiec OK, świece nowe ngk platyna wszystkie przepalone a, 4 zalana. Podmieniałem juz wtryski, cewki i dalej kuleje na czwartym. Luzy zaworowe ustawione idealnie nawet o max 0.04 - 0.05 luźniejsze. Jutro przyjdzie mi jeden wtrysk w 100% sprawny wrzucę go i zobaczymy. A od kiedy go mam to zawsze pokazuje mi jeden błąd o klapkach TGV a po za tym czysto. Nie wiecie moze kto ma dobrego kompa na śląsku i kto by mogł do tego dojść ??

 

to moj problem :(

 

a miales na tej wadliwej iskre ? bo ja mam na wszystkich

Edytowane przez kamilos1919
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety to chyba cos poważniejszego bo gdy silnik sie mocno zagrzeje to najprawdopodobniej chwyta zawór w prowadnicy ( zła obróbką? zobaczymy ) i dobija o denko bo słychać nasilający sie stukot w lewej części silnika, w sobote wyciągam silnik na stół i głowice do ekspertyzy tam gdzie mi ich robili. Przykra sprawa. Zrobie zdjecie co ram w srodku : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na prośbę Zdziska proszę o wpisywanie na liste, miejsce to co ostatnio, szczegóły Zdzisek wieczorem:

 

1. Szary+Sylwia+Paweł - niedziela

2. Agnieszka + Kuba + Arek - niedziela

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...