AMI Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Ale dlugi to ten srodkowy juz jest - tylko moze ew. wiekszej srednicy, tylko znow troche ciezko moze byc z upchnieciem przy wale a jednoczesnie nie walac nim w ziemie. Moze sie myle, ale moze jednak lepiej poszukac jakiejs duzej puszki na koniec - bo tam troche wiecej mam miejsca na upychanie tego. -- poniedziałek, 25 lip 2011, 14:18 -- I co? Nie wystepuja odpowiednio duze i ciche puszki? Czeka mnie "custom"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Ale dlugi to ten srodkowy juz jest - tylko moze ew. wiekszej srednicy, tylko znow troche ciezko moze byc z upchnieciem przy wale a jednoczesnie nie walac nim w ziemie.Moze sie myle, ale moze jednak lepiej poszukac jakiejs duzej puszki na koniec - bo tam troche wiecej mam miejsca na upychanie tego. -- poniedziałek, 25 lip 2011, 14:18 -- I co? Nie wystepuja odpowiednio duze i ciche puszki? Czeka mnie "custom"? MILLTEK (mam w GT, jest dosc duza tylna puszka, ale jest komora, a nie przelotowa) mysle, ze jakis SUPERSPRINT tez by dal rade (tylko ze duza puszka najczesciej bywa komorowa, anie przelotowa) a z przelotowych tylnych puszek najcichsze chyba robi DEVIL (wg. opinii uzytkownikow) generalnie uderz do danny007, on siedzi w temacie wydechow, moze cos Ci podpowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 No dobra - to pytanie dodatkowe - na ile ma wplyw komorowy tlumik na przeplywnosc spalin w tym przypadku? Duza roznica w stosunku do przelotu w praktyce? Zwlaszcza pod wzgledem "dlawienia osiagow"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 nie kojarzę cichej przelotowej puszki 3" .. spróbuj faktycznie jakiegoś Supersprinta lub Prodrive przymierzyć (tylko one są przeważnie 2,5") PS. szociu niedawno sprzedawał cichy 3" wydech, może poszukaj podobnego tłumika .... viewtopic.php?f=16&t=141852 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 No dobra - to pytanie dodatkowe - na ile ma wplyw komorowy tlumik na przeplywnosc spalin w tym przypadku?Duza roznica w stosunku do przelotu w praktyce? Zwlaszcza pod wzgledem "dlawienia osiagow"? AMI, Ty masz auto po remapie czy nie? jezeli auto zostalo zestrojone na przelotowym tlumiku, to po zalozeniu komorowego chyba trzeba bedzie stroic na nowo? ale moze sie myle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Poniekad dlatego tez pytam - remap i tak bedzie znow, bo jest pare korekt do zrobienia - ale jesli ma mi to mocno zdlawic auto, to moze sobie po prostu jednak zatyczki do uszu kupie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Poniekad dlatego tez pytam - remap i tak bedzie znow, bo jest pare korekt do zrobienia - ale jesli ma mi to mocno zdlawic auto, to moze sobie po prostu jednak zatyczki do uszu kupie? no to chyba raczej musisz zadac te pytania tunerowi, ktory bedzie robil remap... albo napisz do kol. PKocial imho przy 3-calowej puszce duzej roznicy byc nie powinno (komorowa vs przelotowa puszka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Jacek możesz sobie mój stary na próbę założyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Moze bym i tak zrobil - ale mam troche taki "indywidualny" ten moj wydech, a nie chce ciac Twojego na pozyczce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 co znaczy ze indywidualny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Ciachany i spawany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 acha takie druciarstwo znaczy ? ale chyba miejsce łączenia tego kawałka gdzie masz wspawany kat jest tam gdzie powinno ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 W tym aucie wszystko jest na swoim miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 poza kierowcą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 jesli tak to mój układ powinien byc p&p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 A dlaczego nikt nie spróbuje twin loopa? Bardzo fajne rozwiązanie, a nie dławi silnika jak ktoś jest bardzo wymagający Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się