Hogi Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Ktoś już leciał GTkiem 290?Jest to możliwe? możliwe :arrow: http://www.junauto.co.jp/democar/gc8/index.html?en Respect :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Ale lepiej wezcie wklad nie RA tylko STi - bedzie zapas. 1.To sa wkłady RA i STI RA? Jesli tak to czym sie roznia? 2. Jak wyglada zestopmiowanie skrzyni w STI? 3.Czy skrzynia STI + sprzeglo pasuja do WRX-a ? 4. Ile km/Nm wytrzyma skrzynia STI ? Zastanawiam sie nad zmiana tylko nie wiem co lepiej wypadnie Wkład RA (STI ?) vs Skrzynia STI. A coraz bardziej zastanawiam sie nad calym STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 JonesB, 1. Są wkłady STi i STi RA. Różnią się przełożeniami. 2. Tak jak seryjne w GT/WRX 3. Tak. 4. To zależy od kierowcy i jego stylu jazdy, ale ok. 350km/400nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 4. To zależy od kierowcy i jego stylu jazdy, ale ok. 350km/400nm Eee... No więcej chyba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Mowa o STi 5MT, może troche więcej, ale to są wartości bezpieczne. STi 6MT wytrzymuje dużo więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 mati - no ja myślałem o 6MT . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Czyli STi 01-03 miało 5 biegów? A STI 03-05 6 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Nie. Źle mnie zrozumiałeś. STi od 1994 do 2000 miały skrzynie 5MT które występowały w wersji normalnej i RA. STi od 2001 miały zawsze 6MT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 OK...wszystko jasne Alternatywa dla mnie to : Wkład RA Wkład STI RA Skrzynia STI 6MT (tylko jakie to ma zestopniowanie? i czy pasuje do WRX-a???? Chce sie troche poscigac na 1/4...nie wiem jakie przelozenia bede najlepsze. Auto bedzie mialo max. 270-280 KM i chyba lepiej bedzie jezdzic na malych 16" . W 6MT to pewnie 5 trzeba wbic zanim sie przejedzie te 400m wiec odpada chyba ze dobrym zestopniowaniem sie to nadrobi z zapasem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Wkład RAWkład STI RA chyba wklad STI RA wklad STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Na 1/4 skrzynia szesciobiegowa z europejskim/amerykanskim zestopniowaniem nie jest za dobra, zwlaszcza, jesli silnik nie kreci sie do 8000rpm. Wkład STi (nie RA) ma inne przelozenia niz seryjne gt/wrx - a konkretnie takie: Sti 3,166 1,882 1,296 0,972 0,738 RA 3,083 2,062 1,545 1,151 0,825 Stock 3,454 1,947 1,366 0,972 0,738 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 a w formie wykresu masz :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Abt, jak wrażenia ze skrzyni po wczorajszej drugiej jeździe, ja przejechałem się Evokillerem i bardzo pozytywne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Czy ktoś sprawdził empirycznie jaka jest różnica w czasie 0-100kmh i 0-400m pomiędzy seryjną skrzynią GT-ka MY99-00 a wkładem RA? Czy jak wkładacie RA to warto zmienić sprzęgło na lepsze czy może zostać seria? Jakie jest przełożenie główne i dyfra w seryjnym GT MY99? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się