Gracowy Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Sznowni Mati kiedys wrzucil taki wykres pokazjacy zestopniowanie skrzyni RA vs WRX cos mi tu nie gra z tymi predkosciami ??? Moze mi to ktos wyjasnic ? Jakie predkosci osiaga sie na poszczegolnych biegach ? Przelozenia to ponoc : seria 1st 3.454 2nd 1.947 3rd 1.366 4th 0.972 5th 0.738 RA: 1st 3.083 2nd 2.062 3rd 1.545 4th 1.151 5th 0.825 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 cos mi tu nie gra z tymi predkosciami ??? a co ma nie grać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 [edit sorry źle spojrzałem na wykres :wink: chyba czas spać] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Jezeli przyjac ze 1mila to ok 1,6km to wychodzi z niego ze na 2ce mozesz WRX jechac ok 125km/h :roll: a na 3ce prawie 180km/h :shock: ...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Jezeli przyjac ze 1mila to ok 1,6km to wychodzi z niego ze na 2ce mozesz WRX jechacok 125km/h :roll: a na 3ce prawie 180km/h :shock: ...... Tak, ale najpierw musialbys miec WRX'a, ktory sie kreci do 8000 obrotow. Seryjny WRX 2.0 ma odcinke lekko powyzej 7000, a WRX 2.5 gdzies w okolicy 6400-6500. Na tym wykresie nie wiadomo czy to jest WRX 2.0 czy 2.5 bo jest miedzy nimi roznica w przelozeniu dyfra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Potrzeba by jeszcze znac przelozenie glowne oraz rozmiar kol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Gracowy napisał/a:Jezeli przyjac ze 1mila to ok 1,6km to wychodzi z niego ze na 2ce mozesz WRX jechac ok 125km/h a na 3ce prawie 180km/h ...... Tak, ale najpierw musialbys miec WRX'a, ktory sie kreci do 8000 obrotow. Seryjny WRX 2.0 ma odcinke lekko powyzej 7000, a WRX 2.5 gdzies w okolicy 6400-6500. Na tym wykresie nie wiadomo czy to jest WRX 2.0 czy 2.5 bo jest miedzy nimi roznica w przelozeniu dyfra. Kuba chodzi mi o to ,ze nawet przy tej opcji wydaje mi sie niemozliwe osiaganie takich predkosci na poszczegolnych biegach .... Marcin -> rozmiar kol 215/35/18 i 225/17/45 zima chyba 195/55/16 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 zima chyba 195/55/16 ? Polecam jakas fajna alu na zime 15" i do tego 195/60/15 lub 185 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 zima chyba 195/55/16 ? Polecam jakas fajna alu na zime 15" i do tego 195/60/15 lub 185 tylko dlaczego alu pod taka opone są takie drogie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Polecam jakas fajna alu na zime 15" i do tego 195/60/15 lub 185 Na śnieg chyba . Przecież jak wygląda zima ostatnimi czasy - wszyscy wiedzą. Znam jednego forumowicza, co nawet w zimie jeździ na 18" i daje radę . A na mokrym/suchym bez śniegu jest dużo lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Ziomy dzieki za rady dotyczace felg i opon ale wole jakies info na temat skrzyni :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Ziomy dzieki za rady dotyczace felg i opon ale wole jakies info na temat skrzyni :wink: ja moge sie podzielic info ale o PPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 PPG :arrow: nie stac mnie na nia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 No dobra, skoro nikt nie odpisuje to prosze Dla wkladu RA, przelozenia glownego 1:3,9 oraz opon 225/45/17 przy 7000rpm masz: 1 69,57 2 104,02 3 138,83 4 186,35 5 259,99 a dla seryjnej: 1 62,10 2 110,16 3 157,02 4 220,67 5 290,64 Dla tych 18 bedzie o okolo 4% wolniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 No, w koncu ktos napisal sensownie to co potrzebowalem. MARCIN - rispetto ! Muchos gracjanos ABT :arrow: dzieki za test w warunkach miejskich bojowych rispetto ! Sam tez sprawdzilem w swoim i na 18" wychodzi 1 ok 64 2 ok 110 3 ok 155 4 droga sie skonczyla :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Wedlug rallycars to: 1 :58 Km/h 2 :102 Km/h 3 :146 Km/h 4 :205Km/h 5 :234 Km/h Sam tez sprawdzilem w swoim i na 18" wychodzi1 ok 64 2 ok 110 3 ok 155 4 droga sie skonczyla :wink: mi tez sie zawsze droga na 3ce konczy :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Ale co wg rallycars? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Ale co wg rallycars? predkosci na poszczegolnych biegach w gt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Na pewno nie na seryjnej skrzyni. Jutro sprawdzę co wychodzi na seryjnych kołach, ale pamiętam, że na 5. biegu jest 40kmh/1000rpm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 A jaka jest róznica np. na 400m ze skrzynia RA vs Seria? Sprawdzał ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Obawiam sie ze my niedlugo bedziemy zmuszeni sprawdzic Obawiam sie czy 5 nie trzeba bedzie wsadzic przed kreska a wtedy to dupa blada .... Nigdy nie sprawdzalem trap speed .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 a dla seryjnej: 1 62,10 2 110,16 3 157,02 4 220,67 5 290,64 Dla tych 18 bedzie o okolo 4% wolniej. Ktoś już leciał GTkiem 290? Jest to możliwe? Czytałem gdzieś, że kombi ma odrobinę lepszy CX i maksymalną prędkość minimalnie wyższą od sedana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Obawiam sie ze my niedlugo bedziemy zmuszeni sprawdzic Obawiam sie czy 5 nie trzeba bedzie wsadzic przed kreska a wtedy to dupa blada .... Nigdy nie sprawdzalem trap speed .... 200 km/h mialem przy niskich dwunastkach, takze chyba jeszcze troche Wam brakuje. Ale lepiej wezcie wklad nie RA tylko STi - bedzie zapas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Ktoś już leciał GTkiem 290?Jest to możliwe? możliwe :arrow: http://www.junauto.co.jp/democar/gc8/index.html?en Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Ktoś już leciał GTkiem 290? Ten, komu mocy wystarczyło, by dokręcić do 7krpm na piątce =P r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się