Jump to content

tarcze hamulcowe outback?


Guest sublodzfan
 Share

Recommended Posts

Guest sublodzfan

jaki jest model, rozmiar tarcz przednich do outbaca 2,5 z 2004 (mod.europ.). W serwisie nie potrafiąmi ustalić a chciałbym założyć tarcze turbo groove i nie wiem jaki model kupić. Czy to jest tarcza 277mm?

Z góry dziękuje za pomoc

Link to comment
Share on other sites

Zgadza się, rozmiar 294 x 24 x 56. Właśnie zamówiłem takie do Outback-a 3,0, w 2,5 są takie same. Kupuję tarcze i klocki Lukas-a. Wiem, że to niezbyt profesjonalny wybór, ale ceny Brembo + Ferodo Performance lub oryginalnych Subaru są przesadnie wysokie. Zobaczę, ile Lukasy wytrzymają i dam znać za jakiś czas.

Link to comment
Share on other sites

Zgadza się, rozmiar 294 x 24 x 56. Właśnie zamówiłem takie do Outback-a 3,0, w 2,5 są takie same. Kupuję tarcze i klocki Lukas-a. Wiem, że to niezbyt profesjonalny wybór, ale ceny Brembo + Ferodo Performance lub oryginalnych Subaru są przesadnie wysokie. Zobaczę, ile Lukasy wytrzymają i dam znać za jakiś czas.

 

Ile płaciłeś za Lucasy ? Czeka mnie wymiana u mnie.

 

pzdr.

Link to comment
Share on other sites

Zgadza się, rozmiar 294 x 24 x 56. Właśnie zamówiłem takie do Outback-a 3,0, w 2,5 są takie same. Kupuję tarcze i klocki Lukas-a. Wiem, że to niezbyt profesjonalny wybór, ale ceny Brembo + Ferodo Performance lub oryginalnych Subaru są przesadnie wysokie. Zobaczę, ile Lukasy wytrzymają i dam znać za jakiś czas.

 

Ile płaciłeś za Lucasy ? Czeka mnie wymiana u mnie.

 

pzdr.

 

klocki - ok. 150

tarcze - ok. 350

razem niecałe 500 zł

Link to comment
Share on other sites

rydzada, oczywiście życzę, by jeździło to jak najdłużej, ale mam poważne wątpliwości, czy tak będzie. Chociaż, z drugiej strony, istotnym aspektem jest tu styl jazdy 8).

 

W każdym razie zdaj proszę Forumowiczom relację z testów - na pewno niejeden stoi przed podobnym problemem.

Link to comment
Share on other sites

rydzada, oczywiście życzę, by jeździło to jak najdłużej, ale mam poważne wątpliwości, czy tak będzie. Chociaż, z drugiej strony, istotnym aspektem jest tu styl jazdy 8).

 

W każdym razie zdaj proszę Forumowiczom relację z testów - na pewno niejeden stoi przed podobnym problemem.

 

Zaraz po wymianie jadę do Chorwacji i zrobię kilka innych kursów - jakieś 6-7 kkm, oszczędzać tarcz na pewno ich nie będe. Jak przygrzeję i się pokrzywią - oddam do reklamacji. Dam znać.

Link to comment
Share on other sites

rydzada, za zestaw na przód brembo+ferrodo performance zapłaciłem u p.Leszka coś około 600 PLN (tył niestety droższy ze względu na klocki, bodajże DS3000), także różnica między tymi "niepewnymi" Lukasami prawie kosmetyczna.

Warto ryzykować ? :wink:

 

Ale na relację testową czekam z niecierpliwością.

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Link to comment
Share on other sites

Az, to może to nie DS3000 ? Iskier nie zauważyłem.

 

O znalazłem - Pan Leszek pisał do mnie tak :

Tylne klocki kosztuja tez 400,- bo sa produkowane TYLKO w sportowych mieszankach.Badziewne sa na rynku, ale jak zaleca Ferodo, powinny byc z podobnej lub identycznej

mieszanki na obu osiach. Zalozenie smiecia z tylu to szybsze zuzycie przodu, nadmiar

ABS z blokowania przednich kol itd.

 

A klocki tylne są czerwone :mrgreen:

Z przodu jest dokładnie Racing DS Performance .

 

 

Pozdrawiam

Grzesiek - nie sypiący iskrami

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...