Kubeł Opublikowano 2 Lutego Udostępnij Opublikowano 2 Lutego WItam, Natrafiłem na problem z wymianą prawego xenonu (krótkie). Robiłem w/g instrukcji: - zdemonowałem wlot powietrza - przekręciłem pokrywkę komory lampy i...... ...nie udało mi się wyjąć pokrywki by odsłonić jarznik. Zaraz za pokrywką jest metalowy element (wygląda jak część nadwozia), który blokuje możliwość cofnięcia pokrywki by ją wydostać z kołnierza. Będę wdzięczny za poprawną instrukcję wymiany xenonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 2 Lutego Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 6 godzin temu, Kubeł napisał(a): WItam, Natrafiłem na problem z wymianą prawego xenonu (krótkie). Robiłem w/g instrukcji: - zdemonowałem wlot powietrza - przekręciłem pokrywkę komory lampy i...... ...nie udało mi się wyjąć pokrywki by odsłonić jarznik. Zaraz za pokrywką jest metalowy element (wygląda jak część nadwozia), który blokuje możliwość cofnięcia pokrywki by ją wydostać z kołnierza. Będę wdzięczny za poprawną instrukcję wymiany xenonu. Demontaż zderzaka, demontaż reflektora, wymiana żarnika i montaż w odwrotnej kolejności.... Jak chcesz ułatwić sobie robotę na przyszłość, to odegnij ten kawałek blachy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 3 Lutego Udostępnij Opublikowano 3 Lutego Żeby zdemontować zderzak, powyciągaj wszystkie kołki z prawej strony łączące go z nadkolem i błotnikiem. Wyciągnij wszystkie kołki od spodu zderzaka (łączące go z osłonami od spodu). Odepnij osłony nad atrapą (kilka kołków i śrub). Jeśli chcesz, możesz nie demontować go z lewej strony, wystarczy 'odjechać' nim na 20cm z prawej strony samochodu. Jak powyciągasz kołki i śruby, demontaż zacznij 'odhaczając' zderzak ze ślizgów przy kole, w miejscu styku z błotnikiem. Dalej w zasadzie pójdzie samo. I uwaga: nie trzeba używać dużej siły, jeśli gdzieś zderzak nie chce zejść to najpewniej przeoczyłeś jakiś kołek. Demontaż reflektora to kilka śrub na wierzchu. I jak będziesz wszystko składał, wypłucz kołki w ciepłej wodzie (zwłaszcza te największe). One blokują się błotem, przed montażem warto usunąć stare 'zabezpieczenie' 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 3 Lutego Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 6 godzin temu, Knurek1111 napisał(a): I jak będziesz wszystko składał, wypłucz kołki w ciepłej wodzie (zwłaszcza te największe). One blokują się błotem, przed montażem warto usunąć stare 'zabezpieczenie' co prawda nigdy nie było mi dane sciąganie przedniego zderzaka ale tylnego owszem. Warto kupić nowe kołeczki - kosztują jakieś grosze a nie trzeba się z nimi obchodzić jak z jajkiem żeby nie pękły. Po tych 10 latach plastik z którego są zrobione rozpada się w rękach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 3 Lutego Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2 godziny temu, Karas napisał(a): co prawda nigdy nie było mi dane sciąganie przedniego zderzaka ale tylnego owszem. Warto kupić nowe kołeczki - kosztują jakieś grosze a nie trzeba się z nimi obchodzić jak z jajkiem żeby nie pękły. Po tych 10 latach plastik z którego są zrobione rozpada się w rękach Łamią się te z atrapy, w zasadzie można kupić na zapas bo przynajmniej dwa nie przeżyją. Te spod zderzaka są bardzo solidne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się