Muminken Posted September 15 Share Posted September 15 Takie pytanie ,czy przycisk power/ normal/słów(snow?) można przełączyć podczas jazdy? Automat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radek_shin Posted September 15 Share Posted September 15 Można. Wysłane z mojego SM-G996B przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted September 16 Share Posted September 16 Super. I co wtedy się dzieje ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
radek_shin Posted September 16 Share Posted September 16 Chciałbym napisać, że w trybie Power automat dostawał skrzydeł , ale tak nie było. Natomiast Snow dawał mi na zasnieżonych, podhalańskich drogach (może złudne) wrażenie zwiększonej trakcji. Start z drugiego przełożenia, "mniej" mocy na kołach.Tak czy inaczej - przycisk jest, odczuwalnego wow nie robi, jeśli to było do mnie pytanie, Panie Dziedzic Wysłane z mojego SM-G996B przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted September 16 Share Posted September 16 Fajny gadżet. Dodatkowy guzik gdzie może przepalić się żarówka. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOR CVT Posted September 16 Share Posted September 16 1 godzinę temu, Pan Dziedzic napisał(a): guzik gdzie może przepalić się żarówka. Subaru i przepalona zarowka? Niemozliwe tapatalked Link to comment Share on other sites More sharing options...
radekk Posted September 16 Share Posted September 16 3 godziny temu, Pan Dziedzic napisał(a): Super. I co wtedy się dzieje ? to taki BRIGHT nowych czasów Link to comment Share on other sites More sharing options...
hugo Posted September 16 Share Posted September 16 Godzinę temu, radekk napisał(a): to taki BRIGHT nowych czasów Tyle, że Bright jak i Power występują już od czasów Antyka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radekk Posted September 16 Share Posted September 16 Power nie kojarzę żebym miał w którymkolwiek Subaraku. SI-Drive to kojarzę gdzieś od 2007 w którym było można było odczuć różnicę pomiędzy trybami. Więc wydawało mi się że Power to współczesny wytwór. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted September 16 Share Posted September 16 59 minut temu, radekk napisał(a): Więc wydawało mi się że Power to współczesny wytwór. Power jest w starych hydrokinetykach - taki pomocnik by nie mielić bez sensu kołami na śliskiej nawierzchni. Potem załatwili to kontrolą trakcji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muminken Posted September 18 Author Share Posted September 18 W dniu 16.09.2023 o 13:32, radekk napisał(a): Power nie kojarzę żebym miał w którymkolwiek Subaraku. SI-Drive to kojarzę gdzieś od 2007 w którym było można było odczuć różnicę pomiędzy trybami. Więc wydawało mi się że Power to współczesny wytwór. Mam w Outbacku 1999, różnica odczuwalna w zachowaniu skrzyni , nie w prędkości Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muminken Posted September 18 Author Share Posted September 18 W dniu 16.09.2023 o 14:33, aflinta napisał(a): Power jest w starych hydrokinetykach - taki pomocnik by nie mielić bez sensu kołami na śliskiej nawierzchni. Potem załatwili to kontrolą trakcji. Od tego jest hold , widzę nie tylko ja tu świerzy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muminken Posted September 18 Author Share Posted September 18 W dniu 16.09.2023 o 08:53, Pan Dziedzic napisał(a): Fajny gadżet. Dodatkowy guzik gdzie może przepalić się żarówka. Naprawdę? Ojejku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muminken Posted September 18 Author Share Posted September 18 W dniu 16.09.2023 o 08:40, radek_shin napisał(a): Chciałbym napisać, że w trybie Power automat dostawał skrzydeł , ale tak nie było. Natomiast Snow dawał mi na zasnieżonych, podhalańskich drogach (może złudne) wrażenie zwiększonej trakcji. Start z drugiego przełożenia, "mniej" mocy na kołach. Tak czy inaczej - przycisk jest, odczuwalnego wow nie robi, jeśli to było do mnie pytanie, Panie Dziedzic Wysłane z mojego SM-G996B przy użyciu Tapatalka Dokładnie. Wow nie robi, ale ma swoje funkcje, które SĄ ODCZUWALNE, ale jak widać niektórzy ,,znafcy " i reszta ,,fachowców" uważa to tylko za lampkę czy inną żarówkę 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted September 18 Share Posted September 18 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted Thursday at 08:32 AM Share Posted Thursday at 08:32 AM Generalnie kontrolka POWER jest także od tego żeby mrugać gdy coś się ze skrzynią dzieje nie dobrego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henryk82 Posted Thursday at 07:53 PM Share Posted Thursday at 07:53 PM POWER powoduję że skrzynia dłużej przeciąga biegi trzymając je zanim przerzuci na wyższy bieg przy wyższych obrotach silnika, powyżej 6250. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radek_shin Posted Thursday at 09:12 PM Share Posted Thursday at 09:12 PM Przy EJ251 nie wiem, czy to istotna informacja Generalnie fajnie byłoby podać tu link (którego znaleźć nie mogę), gdzie modyfikacja pozwala na "sztywne" spięcie napędówWysłane z mojego SM-G996B przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now