Jump to content

Stara dobra dyskusja ta co zawsze ino w 2023 :)


SzypkiAndrzej

Recommended Posts

Tak siedzę na tym necie już nie wiem ile parę tyg. i się nie mogę zdecydować

czy brać gt z pierwszej generacji czy  wrx z drugiej?

 

Do zabawy upalania tam jakiś sporadycznych track day itp. 

Wiem ze jest już parę takich tematów ale wydaje mi się że  tam ktoś pytał w 2011 roku to parę ładnych lat minęło i te gt to się już zrobiły 23 letnie 

ten zakup traktuje jako startowy i na pewno z czasem pojawią się mody.


Jeśli coś mam doprecyzować to zachęcam do zadawania pytań pomocniczych.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Gt jest znacznie lżejszy, ale wrx będzie (trochę) łatwiej znaleźć w dobrym stanie. Żadnym z tych aut nie będzie się dało nawiązać walki z najszybszymi, więc przede wszystkim skup się na kupnie takiego egzemplarza, który będzie wymagał najmniejszych nakładów finansowych. 

Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, mly96 napisał(a):

Gt jest znacznie lżejszy, ale wrx będzie (trochę) łatwiej znaleźć w dobrym stanie. Żadnym z tych aut nie będzie się dało nawiązać walki z najszybszymi, więc przede wszystkim skup się na kupnie takiego egzemplarza, który będzie wymagał najmniejszych nakładów finansowych. 

 

Dokładnie, ani GT ani WRX nie nadaje się do upalania. Do szybszego przemieszczania się tak, do upalania nie, te samochody są zwyczajnie niekonkurencyjne. 

 

 

Ale, ale...

 

Co zrobił Michał Słaby STi ostatnio na Kielcach? 0,6s straty do Miko w R5. 

 

Kwestia budżetu i mierzenia siły na zamiary ;) 

Link to comment
Share on other sites

Brać GT na pewno auto jest bardziej kultowe i z biegiem lat będzie nabierać większej wartości, a to co do niego włożysz to już zależy od Twojego budżetu i chęci, na bank z GT będziesz bardziej zadowolony.

Grunt to zdrowa karoseria ;) 

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, ManoLEE napisał(a):

Brać GT na pewno auto jest bardziej kultowe i z biegiem lat będzie nabierać większej wartości, a to co do niego włożysz to już zależy od Twojego budżetu i chęci, na bank z GT będziesz bardziej zadowolony.

Grunt to zdrowa karoseria ;) 

 

 

 

 

Upalane będzie G warte, bo zakatować GTka jest bardzo łatwo. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

52 minuty temu, chojny napisał(a):

 

 

Upalane będzie G warte, bo zakatować GTka jest bardzo łatwo. 

Wszystko zależy jak obchodzimy się ze sprzętem i jak go serwisujemy, zakatować można wszystko, auto zajechane na pewno będzie G warte. 

Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, ManoLEE napisał(a):

Wszystko zależy jak obchodzimy się ze sprzętem i jak go serwisujemy, zakatować można wszystko, auto zajechane na pewno będzie G warte. 

 

Zrób to GTkiem a potem pogadamy.  :mrgreen:

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

26 minut temu, ManoLEE napisał(a):

Czy oby na pewno jest to seryjny WRX?

 

No to faktycznie nie mamy o czym rozmawiać. 

 

26 minut temu, ManoLEE napisał(a):

Dobrze zrobiony GT na bank będzie w stanie konkurować ;)

 

A nawet bardziej niż faktycznie :mrgreen:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

No to tak.

z tym wygrywaniem to nawet jak bym kupił fieste wrc z 2023 roku auto to raczej by mi zeszło do pierwszego wina więc to bardziej o fun chodzi.

 

 

Jeśli chodzi o sti to wiem ze się będę bał o auto i jego wyjątkowość i się będzie gorzej jechało więc odpada. 

 

Z tym zajechaniem to każde auto się da zajechać ale może czas na anegdotę :) :

 

Pierwsze moje auto o "charakterze sportowym " to było bmw 520 e30 na gazie żart z charakterem sportowym polegał na tym że auto było super stare i miało zardzewiały most który się sam zeszperował metodą zatarcia :) i auto jeździło parę lat (pięknymi bokami) aż go rdza zjadła a cała reszta bez problemowo do końca sprawna a nie było to auto z żadną myślą konstruktorską o upalaniu.\

Ja rozumuje tak, że impreza zwłaszcza ta pierwsza powinna więcej wytrzymać od normalnego auta i nie mowie że absolutnie wszystko a z czasem się części dokupi, pozmienia i podstroi i jakoś to będzie. 

 

Wszystko mi mówi ze pucha mi się będzie bardziej  cieszyć w gt ale to głownie przez wagę startową i kultowość. Tak po sklepach internetowych to części pełno do jednego i drugiego zawieszen szper i tam wszystkich bajerów też, więc nie wygląda to jak by się było o co martwić. No chyba  że jest mega inaczej to chętnie się dowiem. 

 

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, SzypkiAndrzej napisał(a):

No to tak.

z tym wygrywaniem to nawet jak bym kupił fieste wrc z 2023 roku auto to raczej by mi zeszło do pierwszego wina więc to bardziej o fun chodzi.

 

 

Jeśli chodzi o sti to wiem ze się będę bał o auto i jego wyjątkowość i się będzie gorzej jechało więc odpada. 

 

Z tym zajechaniem to każde auto się da zajechać ale może czas na anegdotę :) :

 

Pierwsze moje auto o "charakterze sportowym " to było bmw 520 e30 na gazie żart z charakterem sportowym polegał na tym że auto było super stare i miało zardzewiały most który się sam zeszperował metodą zatarcia :) i auto jeździło parę lat (pięknymi bokami) aż go rdza zjadła a cała reszta bez problemowo do końca sprawna a nie było to auto z żadną myślą konstruktorską o upalaniu.\

Ja rozumuje tak, że impreza zwłaszcza ta pierwsza powinna więcej wytrzymać od normalnego auta i nie mowie że absolutnie wszystko a z czasem się części dokupi, pozmienia i podstroi i jakoś to będzie. 

 

Wszystko mi mówi ze pucha mi się będzie bardziej  cieszyć w gt ale to głownie przez wagę startową i kultowość. Tak po sklepach internetowych to części pełno do jednego i drugiego zawieszen szper i tam wszystkich bajerów też, więc nie wygląda to jak by się było o co martwić. No chyba  że jest mega inaczej to chętnie się dowiem. 

 

 

A myślisz, że impreze gt czy wrx ktokolwiek tworzył z myślą o upalaniu? To cywilne auto z napędem na 4 koła i turbo. Nie licz na bezawaryjność jak w wolnossącym, pancernym 2.0 z bmw, bo to całkiem inna bajka. Problemu z dostępem do części nie ma, ale tanio nie jest, szczególnie przy remoncie silnika. 
 

Edited by mly96
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...