No to tak.
z tym wygrywaniem to nawet jak bym kupił fieste wrc z 2023 roku auto to raczej by mi zeszło do pierwszego wina więc to bardziej o fun chodzi.
Jeśli chodzi o sti to wiem ze się będę bał o auto i jego wyjątkowość i się będzie gorzej jechało więc odpada.
Z tym zajechaniem to każde auto się da zajechać ale może czas na anegdotę :
Pierwsze moje auto o "charakterze sportowym " to było bmw 520 e30 na gazie żart z charakterem sportowym polegał na tym że auto było super stare i miało zardzewiały most który się sam zeszperował metodą zatarcia i auto jeździło parę lat (pięknymi bokami) aż go rdza zjadła a cała reszta bez problemowo do końca sprawna a nie było to auto z żadną myślą konstruktorską o upalaniu.\
Ja rozumuje tak, że impreza zwłaszcza ta pierwsza powinna więcej wytrzymać od normalnego auta i nie mowie że absolutnie wszystko a z czasem się części dokupi, pozmienia i podstroi i jakoś to będzie.
Wszystko mi mówi ze pucha mi się będzie bardziej cieszyć w gt ale to głownie przez wagę startową i kultowość. Tak po sklepach internetowych to części pełno do jednego i drugiego zawieszen szper i tam wszystkich bajerów też, więc nie wygląda to jak by się było o co martwić. No chyba że jest mega inaczej to chętnie się dowiem.