Jump to content

prodrive 3 gauge pack


Nygus

Recommended Posts

Witam

jestem od pól roku szczęsliwym posiadaczem SI STI 04 PPP

dwa dni temu robilem serwis mojego subaru bo minelo mu trzy latka :wink:

servis subaru UK i przy okazji poprosilem o cene na zamontowanie 3 dodatkowych zegarów : cisnienie turbo ,teperatura spalin i temperatura oleju

w odpowiedzi dostalem taką oferte :prodrive 3 gauge pack +montaż cena 1010 funty

czy w Polsce dalo by rade zrobic to taniej i gdzie?

cena troche zaporowa :sad:

pytam bo będę w polsce w lipcu i może dalo by rade to załatwić ale zależy mi na podzespołach Prodrive lub innego sprawdzonej firmy dla subaru

Link to comment
Share on other sites

w odpowiedzi dostalem taką oferte :prodrive 3 gauge pack +montaż cena 1010 funty

czy w Polsce dalo by rade zrobic to taniej i gdzie?

 

W Polsce za defi + montaż zapłacisz parę złotych mniej. Ale niewiele (jakieś 5K PLN).

Link to comment
Share on other sites

Mam prawie nowy taki zestaw, i moge go równiez zamontować :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
zamontuje ci je downolny warsztat który jest w miarę ogarnięty.

Np. jaki blisko Gorzowa Wlk. ?? Mowa o warsztacie Subaru?? Na nie-ASO sa do wyboru Defi i Ori . Jaka jest róznica?? Nie znam sie a przymierzam sie do montazu zegarow i chcialbym cos sie dowiedziec.?? Dzieki.

Link to comment
Share on other sites

Defi mają centralkę, średnicę 60mm, procedurę odpalania i generalnie są ładniejsze.

Różnicę w cenie widać na naszej stronie.

Jedne i drugie produkowane są w Japonii, jedne i drugie dostępne od ręki (przynajmniej w piątek były).

 

marcin, czyli bez centralki Defi nie chodzi? A co z Omori, potrzebuja cos jeszcze czy sa plug and play?

 

ATB

Link to comment
Share on other sites

Marcin do defi w ofercie jest taka ladna srebna obudowa . A do omori tez cos jest?? Bo na waszej stronie nie widzialem. A dalo by rade to obudowe od defi tak przerobic zeby pasowala do omori??

Link to comment
Share on other sites

Leszek, EGT sa cholernie awaryjne, mam mieszane uczucia co do ich stosowania :-/ W seryjnym aucie bym raczej nie zakładał. W dłubanym koniecznośc - pokazuje czy nie jest czasem za gorąco w komorze spalania/wydechu/turbnie a to świadczy np. o awarii ukłądu paliwowego.

 

 

W ekstremalnie nadłubanym aucie:

-turbo

-temp oleju

-ciśinienie oleju

-EGT

-ciśnienie paliwa

Link to comment
Share on other sites

Jak bym kiedys chcial kupic 3 wskazniki : 1. temperatura oleju

2. turbo

3. temperatura spalin

czy to dobry wybor 1 i 2 wiem co pokazuja i oczym to swiadczy. Ale co do 3 nie jestem pewien mowia ze to jeden z najwazniejszych wskaznikow. Oczym on informuje.??

Link to comment
Share on other sites

Nie chcialbym wiecej, chialbym ja tak zrobic zebym nie musial nic grzebac w hamulcach i zawieszeniu czy skrzyni .A podobno powinno sie zaczac od wskaznikow. Ale wiesz jak jest zawsze mowia ze ciagle jest malo. To widze temperature spalin oradzasz.?!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...