Skocz do zawartości

prodrive 3 gauge pack


Nygus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

jestem od pól roku szczęsliwym posiadaczem SI STI 04 PPP

dwa dni temu robilem serwis mojego subaru bo minelo mu trzy latka :wink:

servis subaru UK i przy okazji poprosilem o cene na zamontowanie 3 dodatkowych zegarów : cisnienie turbo ,teperatura spalin i temperatura oleju

w odpowiedzi dostalem taką oferte :prodrive 3 gauge pack +montaż cena 1010 funty

czy w Polsce dalo by rade zrobic to taniej i gdzie?

cena troche zaporowa :sad:

pytam bo będę w polsce w lipcu i może dalo by rade to załatwić ale zależy mi na podzespołach Prodrive lub innego sprawdzonej firmy dla subaru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w odpowiedzi dostalem taką oferte :prodrive 3 gauge pack +montaż cena 1010 funty

czy w Polsce dalo by rade zrobic to taniej i gdzie?

 

W Polsce za defi + montaż zapłacisz parę złotych mniej. Ale niewiele (jakieś 5K PLN).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
zamontuje ci je downolny warsztat który jest w miarę ogarnięty.

Np. jaki blisko Gorzowa Wlk. ?? Mowa o warsztacie Subaru?? Na nie-ASO sa do wyboru Defi i Ori . Jaka jest róznica?? Nie znam sie a przymierzam sie do montazu zegarow i chcialbym cos sie dowiedziec.?? Dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Defi mają centralkę, średnicę 60mm, procedurę odpalania i generalnie są ładniejsze.

Różnicę w cenie widać na naszej stronie.

Jedne i drugie produkowane są w Japonii, jedne i drugie dostępne od ręki (przynajmniej w piątek były).

 

marcin, czyli bez centralki Defi nie chodzi? A co z Omori, potrzebuja cos jeszcze czy sa plug and play?

 

ATB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Defi, o których pisałem, występują w komplecie z centralką, co jest zresztą sprytnym rozwiązaniem. Z tego co wiem to są też tańsze modele bez centralki, ale nie miałem z nimi do czynienia.

Omori potrzebują montażu, ale są w komplecie z czujnikami i okablowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leszek, EGT sa cholernie awaryjne, mam mieszane uczucia co do ich stosowania :-/ W seryjnym aucie bym raczej nie zakładał. W dłubanym koniecznośc - pokazuje czy nie jest czasem za gorąco w komorze spalania/wydechu/turbnie a to świadczy np. o awarii ukłądu paliwowego.

 

 

W ekstremalnie nadłubanym aucie:

-turbo

-temp oleju

-ciśinienie oleju

-EGT

-ciśnienie paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bym kiedys chcial kupic 3 wskazniki : 1. temperatura oleju

2. turbo

3. temperatura spalin

czy to dobry wybor 1 i 2 wiem co pokazuja i oczym to swiadczy. Ale co do 3 nie jestem pewien mowia ze to jeden z najwazniejszych wskaznikow. Oczym on informuje.??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcialbym wiecej, chialbym ja tak zrobic zebym nie musial nic grzebac w hamulcach i zawieszeniu czy skrzyni .A podobno powinno sie zaczac od wskaznikow. Ale wiesz jak jest zawsze mowia ze ciagle jest malo. To widze temperature spalin oradzasz.?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...