Skocz do zawartości

Czy subaru produkowało taką wersję legacy IV? (2.0 164KM Bi-Fuel A/T 2007)


H3SZ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jako, że nie znalazłem nigdzie informacji na ten temat chciałbym zadać kilka pytań odnośnie legacy IV generacji.

Czy była produkowana wersja 2007r. z silnikiem 2.0 164KM z gazem fabrycznym bi-fuel w automacie?

Z racji tego, że przymierzam się do zakupu a nie znalazłem niestety nigdzie podobnych ogłoszeń ani informacji o takiej jednostce.

Chciałbym się jeszcze dowiedzieć nieco o awaryjności tego samochodu, widziałem wersje 2.0 M/T jednak z automatem w takiej wersji jeszcze się nie spotkałem. Jak wygląda pod względem ekonomicznym (spalanie,utrzymanie) i czy to prawda, że w tej wersji z automatem napęd jest rozdzielany 90-10 a kiedy tylne koła wpadają w poślizg dzieli się na 50-50?

 

Jeśli gdzieś jest podobny temat bardzo prosiłbym o link, niestety jednak o tej jednostce nie znalazłem zbyt wielu informacji.

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

 

Edytowane przez H3SZ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego miało by nie być takiej wersji?

Silnik zobacz czy na tabliczce znamionowej na nadwoziu ma oznaczenie EJ20F.

A skrzynia.... Rodziela moment płynnie. W czasie jazdy po prostej masz 90-10 gdy dodasz gazu to już leci bliżej na 50-50 a przy pełnym bucie masz 50-50. Różnie to było z automatami ale ten "najprostszy" tak ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, H3SZ napisał:

czy to prawda, że w tej wersji z automatem napęd jest rozdzielany 90-10 a kiedy tylne koła wpadają w poślizg dzieli się na 50-50?

 

Niekoniecznie. Były też wersje ze skrzynią z napędem VTD, a to napęd bardziej zaawansowany nawet od MT. Sprawdź na tabliczce znamionowej kod skrzyni biegów - jeśli jest TZ to jest ACT-4, czyli o charakterystyce przednionapędowej (ale te roczniki już nie miały "aż" 90% na przedzie, raczej coś koło 60-70) z tarczkami ciernymi jako centralnym dyfrem, a jeśli jest TV to jest to VTD czyli charakterystyka tylnonapędowa z podziałem inicjalnym F/R 40/60 i przekładnią planetarną jako centralnym dyfrem.

 

ACT-4 nie jest złe, to nadal stały napęd. Po prostu VTD jest lepsze. :P

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Pan Dziedzic napisał:

Skoro masz takie Legacy, znaczy że zostało wyprodukowane w tej wersji.

2 godziny temu, Pan Dziedzic napisał:

Skoro masz takie Legacy, znaczy że zostało wyprodukowane w tej wersji.

 

381039C8-AE87-4459-AC18-D89ADC3A960E.jpeg

No właśnie nie mam. Dlatego pytam bo w opisie można wypisać co się chce z naklejkami na klapie też nie ma problemu żeby sobie coś dokleić. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, BelegUS napisał:

 

Niekoniecznie. Były też wersje ze skrzynią z napędem VTD, a to napęd bardziej zaawansowany nawet od MT. Sprawdź na tabliczce znamionowej kod skrzyni biegów - jeśli jest TZ to jest ACT-4, czyli o charakterystyce przednionapędowej (ale te roczniki już nie miały "aż" 90% na przedzie, raczej coś koło 60-70) z tarczkami ciernymi jako centralnym dyfrem, a jeśli jest TV to jest to VTD czyli charakterystyka tylnonapędowa z podziałem inicjalnym F/R 40/60 i przekładnią planetarną jako centralnym dyfrem.

 

ACT-4 nie jest złe, to nadal stały napęd. Po prostu VTD jest lepsze. :P

Dzięki za szczegółową odpowiedź. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...