Jump to content

Forester 2,0d 147KM EE20Z


Andrzej M
 Share

Recommended Posts

Jak wyżej,
totalnie nieopłacalne, chyba że wiesz co robisz i robisz to sam, ale wtedy byś nie pytał...
Nie nastawiajcie chlopa negatywnie. Ja tez bym pytal i robil to sam

Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

43 minuty temu, Dracula napisał:

Nie nastawiajcie chlopa negatywnie. Ja tez bym pytal i robil to sam emoji16.png

Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka
 

 

 

Tu nie chodzi o zachęcanie, czy zniechęcanie. Proces swapa jest czasochłonny, kosztowny i do łatwych nie należy

 

Oczywiście jeśli ma uszkodzony silnik EE20Z i myśli nad benzyną to ok, ale nie mając wiedzy jest to karkołomne zadanie

Link to comment
Share on other sites

byly takie projekty na forum. Wystarczy poszukać. Do zmiany jest wszystko łącznie z bakiem paliwa, wiązką elektryczną itp itd. Bez drugiego auta na Pb na swapa będzie ciężko. 

Obecnie złom jest w całkiem dobrych $$ ( od lat tyle nie płacono ). Zezłomuj to padnięte cudo kup jakiego VW z awd i zapomnij o japońskim dieslu. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

20 minut temu, Karas napisał:

byly takie projekty na forum. Wystarczy poszukać. Do zmiany jest wszystko łącznie z bakiem paliwa, wiązką elektryczną itp itd. Bez drugiego auta na Pb na swapa będzie ciężko. 

Obecnie złom jest w całkiem dobrych $$ ( od lat tyle nie płacono ). Zezłomuj to padnięte cudo kup jakiego VW z awd i zapomnij o japońskim dieslu. 

 

Pompa paliwa tak, bak niekoniecznie... to tylko zbiornik na ciecz...

 

//edit; zajrzyj na popularny serwis samochodowy albo wpisz w google swap forester 2.2... Podejdzie Ci multum silników, szczególnie wolnossących, ale najprościej robić to na najprostszych silnikach, a jeszcze prościej kupić sobie "dawce"

Edited by Paweł Wojtkiewicz
Link to comment
Share on other sites

 
Pompa paliwa tak, bak niekoniecznie... to tylko zbiornik na ciecz...
 
//edit; zajrzyj na popularny serwis samochodowy albo wpisz w google swap forester 2.2... Podejdzie Ci multum silników, szczególnie wolnossących, ale najprościej robić to na najprostszych silnikach, a jeszcze prościej kupić sobie "dawce"
Zdecydowanie polecam dawce

Wysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, Andrzej M napisał:

Witam czy ktos ma info jaka jest różnica pomiędzy blokiem silnika ee20z  2008-2010 a blokiem od 2010 do2012 podobno coś z układem chłodzenia

 

2008 miał inne wtryski i inne tłoki, aluminiowy kolektor, turbo bez czujnika. Od 2009 plastikowy kolektor, poprawione wtryski, tłoki ze zmienionym kształtem komory spalania, turbo z czujnikiem w gruszce. Układ chłodzenia jest taki sam do 2010. Późniejsze miały drobne różnice w doprowadzeniu płynu do chłodnicy EGR. Wydaje mi się, że może przełożyć ze starszego silnika i będzie pasować P&P. Generalnie w silnikach 2009-2014(euro5) nie było żadnych znaczących różnic, bloki takie same. Jedynie 2008 jak wspomniałem miał inny kolektor, wtryski i tłoki.

Edited by ir3n3usz
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...