AlwAyS Opublikowano 21 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2022 Witam, Jestem tu nowy ale może się okazać że niedługo stanę się stałym użytkownikiem . To akurat zależy od tego jak potoczy się dalej ten wątek. Mam okazję kupić Subaru Imprezę z 2010 r. z silnikiem 2.0 diesla 150KM. Dużo słyszałem z różnych źródeł jak fajnie się prowadzi i że nieźle ze spalaniem sobie radzi ale słyszałem także że akurat diesel ma tendencje do awaryjności i nie są to tylko "drobiazgi" takie jak sprzęgło ale także wał korbowy co nie brzmi wesoło (pieniężnie). I teraz pytanie do was, na ile te diesle rzeczywiście się mocno/intensywnie psują a na ile to tylko jakieś pojedyncze przypadki? I czy jako osoba która nie ma jeszcze stałego źródła pieniędzy (19 lat, studia i te sprawy) da radę ten samochód utrzymać? Chodzi mi głównie o to na ile (czy wogóle) eksploatowanie takiego auta będzie droższe niż jakiegoś opla czy innego "generic" auta. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 21 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2022 Witaj. W formie organizacyjnej, do witania się służy osobny wątek. Co się tyczy SBD, jeżeli jako pierwsze Subaru kupisz sobie to w klekocie, to owszem, przez chwilę będziesz stałym użytkownikiem forum, a później znienawidzisz markę. Nie chodzi tylko o słupek, który delikatnie rzecz ujmując jest delikatny, ale dwumasa, lejące wtryski, rozciągnięty rozrząd, awarie pompy CR i zapychający się DPF. Jak już coś chcesz kupić, to kup 2.0 benzynę bez turbo, będzie dużo taniej i mniej awaryjne 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlwAyS Opublikowano 21 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2022 Dzięki wielkie za odpowiedź. Muszę powiedzieć że prawie rozwiałeś wszystkie moje wątpliwośći Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 21 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2022 Dzięki wielkie za odpowiedź. Muszę powiedzieć że prawie rozwiałeś wszystkie moje wątpliwośći Jak wyżej, kup benzynę, ale nie 1.5. Oszczędzisz sobie kupę nerwów i włosów na głowie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buc niskopienny Opublikowano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 W dniu 21.01.2022 o 20:04, AlwAyS napisał: Witam, Jestem tu nowy ale może się okazać że niedługo stanę się stałym użytkownikiem . To akurat zależy od tego jak potoczy się dalej ten wątek. Mam okazję kupić Subaru Imprezę z 2010 r. z silnikiem 2.0 diesla 150KM. Dużo słyszałem z różnych źródeł jak fajnie się prowadzi i że nieźle ze spalaniem sobie radzi ale słyszałem także że akurat diesel ma tendencje do awaryjności i nie są to tylko "drobiazgi" takie jak sprzęgło ale także wał korbowy co nie brzmi wesoło (pieniężnie). I teraz pytanie do was, na ile te diesle rzeczywiście się mocno/intensywnie psują a na ile to tylko jakieś pojedyncze przypadki? I czy jako osoba która nie ma jeszcze stałego źródła pieniędzy (19 lat, studia i te sprawy) da radę ten samochód utrzymać? Chodzi mi głównie o to na ile (czy wogóle) eksploatowanie takiego auta będzie droższe niż jakiegoś opla czy innego "generic" auta. Pozdro Użytkuję XV (taka podniesiona impreza) z silnikiem fb20 (wielopunkt) z lpg. Nic się nie psuje. Klocki, tarcze, piasty, oleje i to wszystko. Już mi się znudził ale nie wiem co kupić co się nie psuje:) 150KM przy masie 1400kg to niewiele ale okazuje się że za coś szybszego z działającym dobrze awd trzeba dać teraz powyżej 200kPLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się