Skocz do zawartości

Pomoc w zakupie / Potrzebne informacje Subaru Impreza 4x4 2010 r.


AlwAyS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Jestem tu nowy ale może się okazać że niedługo stanę się stałym użytkownikiem :). To akurat zależy od tego jak potoczy się dalej ten wątek.

Mam okazję kupić Subaru Imprezę z 2010 r. z silnikiem 2.0 diesla 150KM. Dużo słyszałem z różnych źródeł jak fajnie się prowadzi i że nieźle ze spalaniem sobie radzi ale słyszałem także że akurat diesel ma tendencje do awaryjności i nie są to tylko "drobiazgi" takie jak sprzęgło ale także wał korbowy co nie brzmi wesoło (pieniężnie). I teraz pytanie do was, na ile te diesle rzeczywiście się mocno/intensywnie psują a na ile to tylko jakieś pojedyncze przypadki? I czy jako osoba która nie ma jeszcze stałego źródła pieniędzy (19 lat, studia i te sprawy) da radę ten samochód utrzymać? Chodzi mi głównie o to na ile (czy wogóle) eksploatowanie takiego auta będzie droższe niż jakiegoś opla czy innego "generic" auta. 

Pozdro

 

 

subaru-impreza-xv__314580782-460x345.jpg.1b43ffff90d0ee28325236e0c194a941.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. 

 

W formie organizacyjnej, do witania się służy osobny wątek.

 

Co się tyczy SBD, jeżeli jako pierwsze Subaru kupisz sobie to w klekocie, to owszem, przez chwilę będziesz stałym użytkownikiem forum, a później znienawidzisz markę. Nie chodzi tylko o słupek, który delikatnie rzecz ujmując jest delikatny, ale dwumasa, lejące wtryski, rozciągnięty rozrząd, awarie pompy CR i zapychający się DPF.

 

Jak już coś chcesz kupić, to kup 2.0 benzynę bez turbo, będzie dużo taniej i mniej awaryjne;)

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.01.2022 o 20:04, AlwAyS napisał:

Witam, 

Jestem tu nowy ale może się okazać że niedługo stanę się stałym użytkownikiem :). To akurat zależy od tego jak potoczy się dalej ten wątek.

Mam okazję kupić Subaru Imprezę z 2010 r. z silnikiem 2.0 diesla 150KM. Dużo słyszałem z różnych źródeł jak fajnie się prowadzi i że nieźle ze spalaniem sobie radzi ale słyszałem także że akurat diesel ma tendencje do awaryjności i nie są to tylko "drobiazgi" takie jak sprzęgło ale także wał korbowy co nie brzmi wesoło (pieniężnie). I teraz pytanie do was, na ile te diesle rzeczywiście się mocno/intensywnie psują a na ile to tylko jakieś pojedyncze przypadki? I czy jako osoba która nie ma jeszcze stałego źródła pieniędzy (19 lat, studia i te sprawy) da radę ten samochód utrzymać? Chodzi mi głównie o to na ile (czy wogóle) eksploatowanie takiego auta będzie droższe niż jakiegoś opla czy innego "generic" auta. 

Pozdro

 

 

subaru-impreza-xv__314580782-460x345.jpg.1b43ffff90d0ee28325236e0c194a941.jpg

Użytkuję XV (taka podniesiona impreza) z silnikiem fb20 (wielopunkt) z lpg. Nic się nie psuje. Klocki, tarcze, piasty, oleje i to wszystko. Już mi się znudził ale nie wiem co kupić co się nie psuje:) 150KM przy masie 1400kg to niewiele ale okazuje się że za coś szybszego z  działającym dobrze awd trzeba dać teraz powyżej 200kPLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...