Jump to content

Pomoc w zakupie / Potrzebne informacje Subaru Impreza 4x4 2010 r.


AlwAyS
 Share

Recommended Posts

Witam, 

Jestem tu nowy ale może się okazać że niedługo stanę się stałym użytkownikiem :). To akurat zależy od tego jak potoczy się dalej ten wątek.

Mam okazję kupić Subaru Imprezę z 2010 r. z silnikiem 2.0 diesla 150KM. Dużo słyszałem z różnych źródeł jak fajnie się prowadzi i że nieźle ze spalaniem sobie radzi ale słyszałem także że akurat diesel ma tendencje do awaryjności i nie są to tylko "drobiazgi" takie jak sprzęgło ale także wał korbowy co nie brzmi wesoło (pieniężnie). I teraz pytanie do was, na ile te diesle rzeczywiście się mocno/intensywnie psują a na ile to tylko jakieś pojedyncze przypadki? I czy jako osoba która nie ma jeszcze stałego źródła pieniędzy (19 lat, studia i te sprawy) da radę ten samochód utrzymać? Chodzi mi głównie o to na ile (czy wogóle) eksploatowanie takiego auta będzie droższe niż jakiegoś opla czy innego "generic" auta. 

Pozdro

 

 

subaru-impreza-xv__314580782-460x345.jpg.1b43ffff90d0ee28325236e0c194a941.jpg

Link to comment
Share on other sites

Witaj. 

 

W formie organizacyjnej, do witania się służy osobny wątek.

 

Co się tyczy SBD, jeżeli jako pierwsze Subaru kupisz sobie to w klekocie, to owszem, przez chwilę będziesz stałym użytkownikiem forum, a później znienawidzisz markę. Nie chodzi tylko o słupek, który delikatnie rzecz ujmując jest delikatny, ale dwumasa, lejące wtryski, rozciągnięty rozrząd, awarie pompy CR i zapychający się DPF.

 

Jak już coś chcesz kupić, to kup 2.0 benzynę bez turbo, będzie dużo taniej i mniej awaryjne;)

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

W dniu 21.01.2022 o 20:04, AlwAyS napisał:

Witam, 

Jestem tu nowy ale może się okazać że niedługo stanę się stałym użytkownikiem :). To akurat zależy od tego jak potoczy się dalej ten wątek.

Mam okazję kupić Subaru Imprezę z 2010 r. z silnikiem 2.0 diesla 150KM. Dużo słyszałem z różnych źródeł jak fajnie się prowadzi i że nieźle ze spalaniem sobie radzi ale słyszałem także że akurat diesel ma tendencje do awaryjności i nie są to tylko "drobiazgi" takie jak sprzęgło ale także wał korbowy co nie brzmi wesoło (pieniężnie). I teraz pytanie do was, na ile te diesle rzeczywiście się mocno/intensywnie psują a na ile to tylko jakieś pojedyncze przypadki? I czy jako osoba która nie ma jeszcze stałego źródła pieniędzy (19 lat, studia i te sprawy) da radę ten samochód utrzymać? Chodzi mi głównie o to na ile (czy wogóle) eksploatowanie takiego auta będzie droższe niż jakiegoś opla czy innego "generic" auta. 

Pozdro

 

 

subaru-impreza-xv__314580782-460x345.jpg.1b43ffff90d0ee28325236e0c194a941.jpg

Użytkuję XV (taka podniesiona impreza) z silnikiem fb20 (wielopunkt) z lpg. Nic się nie psuje. Klocki, tarcze, piasty, oleje i to wszystko. Już mi się znudził ale nie wiem co kupić co się nie psuje:) 150KM przy masie 1400kg to niewiele ale okazuje się że za coś szybszego z  działającym dobrze awd trzeba dać teraz powyżej 200kPLN.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...