Skocz do zawartości

Forester SG 2.0 X 05'


Mydlovski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Od jakiegoś czasu nosiłem się z zamiarem wymiany 2giego samochodu (Toyota Yaris), który więcej stał niż jeździł, na coś co przyniesie odrobinę fun'u. Skierowałem się w stronę czegoś o charakterze terenowym i tak też zostałem właścicielem Forestera 2.0 XT z 2005 roku wyposażonym w podtlenek LPG ;). Samochód miał być w pierwszej kolejności w miarę sprawny technicznie, kwestie wizualne postawiłem na drugim miejscu i udało mi się kupić zadbany egzemplarz, który u poprzedniego właściciela na przestrzeni 40 tys. km przeszedł sporo serwisów (m.in sprzęgło, wydech, luzy zaworowe etc.). Swoją drogą był użytkownikiem jakiegoś forum Subaru (może nawet i tego ;)).

Aktualnie czeka mnie serwis pozakupowy celem weryfikacji stanu technicznego, a także wymian niektórych elementów przedniego zawieszenia. Do zrobienia mam też kilka pierdół we wnętrzu, ogarnięcie problemu z grzaniem, wymianę siłowników klapy, drobne poprawki na zewnątrz pojazdu (spasowania, przepolerowania etc.). W planach jest nadać mu nieco outdoor'owy look i jeździć. Stan na dzisiaj:

 

DZIK.thumb.jpg.36487839ebef6630266cd176c1b4fe16.jpg

Edytowane przez Mydlovski
  • Super! 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, ewemarkam napisał:

Aby na pewno? Gdzie masz maskę z wlotem? Wiem że może to nie determinuje tego, ale to taki element rozpoznawczy subarynek z wiatrakiem.

Też mam w dowodzie wbite 2.0XT :P

Screenshot_20211208_053952_com.android.gallery3d_edit_705107885748132.thumb.jpg.9cde9729c805a4befd4d71cb1bcd008f.jpg

 

Mnie nie pytaj :upside-down-face_1f643-small:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mydlovski zmienił(a) tytuł na Forester SG 2.0 X 05'

Panie w wydziałach komunikacji, to takie cuda wpisują, że ręce opadają. Moim faworytem jest: D.1 FIAT, D.3 LANCIA :facepalm:

O takich rzeczach jak Golf 1.4 o mocy 550kW, to nawet nie będę pisał :biglol: (nie, nie miał 750KM)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, .Misza. napisał:

Panie w wydziałach komunikacji, to takie cuda wpisują, że ręce opadają. Moim faworytem jest: D.1 FIAT, D.3 LANCIA :facepalm:

O takich rzeczach jak Golf 1.4 o mocy 550kW, to nawet nie będę pisał :biglol: (nie, nie miał 750KM)

 

Kiedyś w WK w dowodzie motocykla miałem ok 1600 pojemności i diesel :) Pani od tłumaczeń nie podmieniła w dokumencie i dopiero przy kupnie OC sprawa się wyjaśniła :P

 

Czy w Foresterze jest jakaś magiczna kombinacja lub specjalny sposób zerowania licznika (inny niż wciskanie przycisku pod zegarami) czy po prostu u mnie nie działa? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Mydlovski napisał:

Czy w Foresterze jest jakaś magiczna kombinacja lub specjalny sposób zerowania licznika (inny niż wciskanie przycisku pod zegarami) czy po prostu u mnie nie działa? :P

 Też się chętnie dowiem, bo też mnie to pokonało ostatnio :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Gabin napisał:

 Też się chętnie dowiem, bo też mnie to pokonało ostatnio :biglol:

 

https://www.subaruforester.org/threads/2003-trip-odometer-almost-impossible-to-reset-have-to-press-and-press.37195/ - tutaj napisali, że może to być wina brudnych styków. Jak wyjmę zegary do wymiany spalonych żarówek spróbuję przeczyścić i dam znać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, ewemarkam napisał:

Bo chyba powinno być samo X.

W SG XT nie oznaczał wersji wyposażenia, jak GX w Legacy? Też kilka razy spotkałem się z XT a motor EJ201.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Mydlovski napisał:

 

https://www.subaruforester.org/threads/2003-trip-odometer-almost-impossible-to-reset-have-to-press-and-press.37195/ - tutaj napisali, że może to być wina brudnych styków. Jak wyjmę zegary do wymiany spalonych żarówek spróbuję przeczyścić i dam znać ;)


no tak... uroki elektroniki ;) to czekam na informacje czy pomogło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, st981777 napisał:

W SG XT nie oznaczał wersji wyposażenia, jak GX w Legacy? Też kilka razy spotkałem się z XT a motor EJ201.

Może faktycznie błędy urzędnicze, ale może dość, bo bajzel robimy w temacie o samochodzie.

 

23 godziny temu, Mydlovski napisał:

ogarnięcie problemu z grzaniem,

Nie grzeje nagrzewnica? Może zawalona kamieniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Cześć, trochę mnie nie było, stan auta się nie zmienił od grudnia 2021 (no może poza uszkodzonym zderzakiem i nowym wnętrzem) ale zrobiłem łącznie ponad 20 tys km. Prawdę powiedziawszy zastanawiałem się nad wymianą na generację wyżej ale niestety paskudny wygląd i aktualnie chore ceny troche odstraszają. Od nowego roku ruszam grubiej ze zmianami, na początku kilka pierdół do ogarnięcia kosmetycznych. Część rzeczy będzie relacjonowana na pewno na moim insta no i oczywiście tutaj też wrzucę update'y o ile ktoś w ogóle będzie zainteresowany. Projekt mniej więcej jest, zobaczymy jak to się wszystko ułoży, stay tuned :)

 

 

DzikRebuild.jpg

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...