zdoon Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Pytanie dla posiadaczy OBK 3.6 US. Jakie macie w dowodach DMC przyczepy z hamulcem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejxx Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2021 2 TWysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Ja w OBK 3.6 z 2010r. US mam też DMC przyczepy z hamulcem 2000kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2021 MY19 - o ile dobrze pamiętam circa 1400kg. Niech żyje CVT . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdoon Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2021 U mnie wbili 1500 kg. Trochę mało. CVT jest powodem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2021 1 godzinę temu, house_1 napisał: MY19 - o ile dobrze pamiętam circa 1400kg. Niech żyje CVT . To jakieś pomówienia są: https://www.subaru.pl/datasheet/2019outback.pdf dla najnowszego MY21 jest tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2021 7 godzin temu, zdoon napisał: U mnie wbili 1500 kg. Trochę mało. CVT jest powodem? A może znaczenie ma też producent haka? Jeśli auto ma w homologacji maks 2T na haku ale dokladany hak ma w papierach 1.5T to zapewne diagnosta przy pierwszym przeglądzie haka wpisze mniejsze DMC. Masz tabliczkę na haku? Jaka jest tam waga podana? Może być też tak że auto sprowadzone z innego kraju ma w homologacji max 1.5T a hak ma na tabliczce 2T wtedy też pewnie wpisze mniejsze DMC (ja tak kiedyś miałem z Legacy z niemiec) Może też tak być że 3.6 mogą mieć większe DMC przyczepy z racji silniejszej jednostki (spotkałem się z tym w 2019 jak szukałem OBK i wtedy mnie to zaskoczyło że 3.6 miały 2T a te 2.5 miały mniej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejxx Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Z tego co pamiętam, 2,5 zawsze miały mniejsze dmc przyczepy niż 3,6 Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 W OBK 3.6 z 2015 mozna ciagnac przyczepe o lacznej masie 3000lbs a w modelu 2017 z tym samym silnikiem 2700lbs. Zalecane sa hamulce w przyczepie o masie 1000lbs. Generalnie 3.6 ma mocniejsza skrzynie CVT od 2.5 - i podejrzewam ze jest podobna do skrzyni w Ascencie - ktory ma limit 5000lbs - takze nie wiem czy limity sa powodowane skrzynia czy czyms innym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Ale właśnie się zorientowałem, że w naszym ustawodawstwie jest jeszcze jeden parametr: DMC przyczepy nie może być większe niż 1,33 DMC pojazdu - czyli możliwości fizyczne auta (2T) to jedno, a możliwości wynikające z przepisów DMC auta / 1,33 = DMC przyczepy to drugie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 W dniu 2.08.2021 o 08:54, aflinta napisał: To jakieś pomówienia są: https://www.subaru.pl/datasheet/2019outback.pdf dla najnowszego MY21 jest tak samo. Myślę, że wielu będzie chętnych na OBK 3,6 z polskiej sieci dystrybucji . W dniu 3.08.2021 o 20:15, Eryk napisał: W OBK 3.6 z 2015 mozna ciagnac przyczepe o lacznej masie 3000lbs a w modelu 2017 z tym samym silnikiem 2700lbs W dniu 2.08.2021 o 08:54, zdoon napisał: U mnie wbili 1500 kg. Trochę mało. Jak widać... i tak za dużo. Sprawdzałeś co jest na tabliczce znamionowej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 4 minuty temu, house_1 napisał: Myślę, że wielu będzie chętnych na OBK 3,6 z polskiej sieci dystrybucji . Bardziej się odniosłem do tego, że niby ograniczeniem jest CVT - a nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 (edytowane) Ok. Może nie jest, nie mniej jednak, z jakiegoś powodu spece z Indiany tną masę przyczepy, jakby to Focus był . A do holowników to tylko automat hydrauliczny. Reszta rozwiązań się nie nadaje tak dobrze. Edytowane 5 Sierpnia 2021 przez house_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdoon Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2021 W dniu 2.08.2021 o 16:53, xt6 napisał: A może znaczenie ma też producent haka? Jeśli auto ma w homologacji maks 2T na haku ale dokladany hak ma w papierach 1.5T to zapewne diagnosta przy pierwszym przeglądzie haka wpisze mniejsze DMC. Nie mam jeszcze haka, więc nie ma to znaczenia. W dniu 5.08.2021 o 08:49, house_1 napisał: Myślę, że wielu będzie chętnych na OBK 3,6 z polskiej sieci dystrybucji . Jak widać... i tak za dużo. Sprawdzałeś co jest na tabliczce znamionowej? GVWR: 4850lb (2200kg) GAWR: F 2535lb (1150 kg) GAWR: R 2645 lb (1200 kg) czyli i tak za dużo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Internety odpowiadają że OBK 3,6 MY2017 ma "towing capacity" 2700lbs, co daje z grubsza 1225kg. GVWR to DMC pojazdu GAWR: F/R to max dopuszczalny nacisk na oś P/T. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się