Skocz do zawartości

Dobry komp do STI US spec 2.5T


OZ

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukuję. Może ktoś ma jakieś doświadczenia ewentualnie wrażenia z jazdy czy strojenia. Jest elektryczna przepustnica więc mój ulubiony autronic odpada. Ostatecznie zostaje profanacja na linkę mechaniczną ale wolałbym tego uniknąć i zrobić to w cywilizowany sposób kompem który ogarnia w całości us sti. Świnie odpadają bo są niestabilne. Najlepiej jakiś stand alone, może ktoś używa moteca (jeżeli istnieje do us spec)? Może coś innego?

Chcę wykorzystać zakupioną kiedyś turbinę itd.. Ileż można na nią patrzeć :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie-ASO kiedyś jechał do wawy dwa miesiące - nie dojechał, drugie - nie strasz :lol: :lol: :lol: lubię ten silnik , jetronic - dowiem się

wolę jednak coś w czym można grzebać na zasadzie autronica ale się nie upieram, remap kości na hamowni to chyba straszliwa rzeźba offline

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukuję. Może ktoś ma jakieś doświadczenia ewentualnie wrażenia z jazdy czy strojenia. Jest elektryczna przepustnica więc mój ulubiony autronic odpada. Ostatecznie zostaje profanacja na linkę mechaniczną ale wolałbym tego uniknąć i zrobić to w cywilizowany sposób kompem który ogarnia w całości us sti. Świnie odpadają bo są niestabilne. Najlepiej jakiś stand alone, może ktoś używa moteca (jeżeli istnieje do us spec)? Może coś innego?

Chcę wykorzystać zakupioną kiedyś turbinę itd.. Ileż można na nią patrzeć :wink:

 

Zapraszam do Mapteka w Warszawie pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jeszcze nigdy nie widziałem w pełni udanego, co nie oznacza, że taki nie istnieje

poza tym dodatkowy lub zupełnie nowy comp daje nowe opcje, których remap z przyczyn oczywistych nie obsługuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jeszcze nigdy nie widziałem w pełni udanego, co nie oznacza, że taki nie istnieje

 

To znaczy? Bo na forum jeździ kilka/naście remapowanych aut którym nic nie jest.

 

 

 

poza tym dodatkowy/oddzielny com daje nowe opcje, których remap z przyczyn oczywistych nie obsługuje

 

Jakch opcji chcesz używać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. to, że nic im nie jest nie oznacza że są optymalne i najlepsze, zwyczajnie nie mam pełnego zaufania do tej metody,

2. np. wtrysk "czegoś" chłodzącego do cylindrów lub automatyczny natrysk wody na ic, sygnalizacja stukowego, itd., jest tego trochę a nigdy nie wiesz co Ci do głowy przyjdzie :grin: stąd ten wątek szukający kompleksowego rozwiązania z przyjazną możliwością grzebania w sofcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem do samochodu używanego do jazdy codziennej remap jest najlepszym wyjściem. Wbrew pozorom ECU w Imprezie jest bardzo dobre, i ma bardzo duże możliwości. Podłączenie pod niego natrysku wody, wtrysku methanolu, knock-linka, czy nawet podtrzymania turbo nie jest problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może zrobię taki wynalazek, że będzie próba remapu a potem komp dodatkowy albo na odwrót i będzie można ocenić po hp czy nm co jest ciekawsze, kto wie

skoro wszyscy robią remap to może mniejszość ma rację ;)

tak na serio to wychodzę z założenia, że jak dużo zmieniam w osprzęcie to komp jak mało to kość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zrób remap, jeśli nie będziesz zadowolony zawsze możesz założyć standalone'a. Ale na 99% będziesz zadowolony, ja po pierwszym remapie całą droge z Poznania do warszawy byłem w ciężkim szoku :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jeszcze nigdy nie widziałem w pełni udanego, co nie oznacza, że taki nie istnieje

poza tym dodatkowy lub zupełnie nowy comp daje nowe opcje, których remap z przyczyn oczywistych nie obsługuje

 

a ja jeszcze niewidziałem nieudanego a zresztą opcja np podtrzymania turbo też nie stanowi problemu a może ci się myli z "chiptuningiem" co oczywiscie się zdarzało że prawie zawsze cos było nie tak pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja jeszcze niewidziałem nieudanego a zresztą opcja np podtrzymania turbo też nie stanowi problemu a może ci się myli z "chiptuningiem" co oczywiscie się zdarzało że prawie zawsze cos było nie tak pzdr

 

Zgadzam sie w 100%

 

Sprawdz jeszcze opcje Colby Bolesa - OpenECU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...