OZ Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Poszukuję. Może ktoś ma jakieś doświadczenia ewentualnie wrażenia z jazdy czy strojenia. Jest elektryczna przepustnica więc mój ulubiony autronic odpada. Ostatecznie zostaje profanacja na linkę mechaniczną ale wolałbym tego uniknąć i zrobić to w cywilizowany sposób kompem który ogarnia w całości us sti. Świnie odpadają bo są niestabilne. Najlepiej jakiś stand alone, może ktoś używa moteca (jeżeli istnieje do us spec)? Może coś innego? Chcę wykorzystać zakupioną kiedyś turbinę itd.. Ileż można na nią patrzeć :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Powinieneś zrobić remap. Mogą Ci go zrobić nie-ASO w Poznaniu, VTG w Warszawie i (najprawdopodobniej) Jetronik we Wrocku. Wybór należy do Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 30 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 nie-ASO kiedyś jechał do wawy dwa miesiące - nie dojechał, drugie - nie strasz :lol: lubię ten silnik , jetronic - dowiem się wolę jednak coś w czym można grzebać na zasadzie autronica ale się nie upieram, remap kości na hamowni to chyba straszliwa rzeźba offline Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Wbrew pozorom nie aż taka ta rzeźba. nie-ASO rzeczywiście bywa trudny w komunikacji, ale na pewno mają duże doświadczenie. Jeżeli to auto ma być nie tylko sportowe, to zdecydowanie remap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Strojenie realtime: http://www.cobbtuning.com/products/?id=3256 plus http://www.cobbtuning.com/products/?id=2916 Offline, ale za darmo: open ecu, enginuity i ecu flash. Najlepiej polaczyc obie te metody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 turboXS - UTEC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 30 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 utec wygląda nieźle :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Ale uparty jestes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Poszukuję. Może ktoś ma jakieś doświadczenia ewentualnie wrażenia z jazdy czy strojenia. Jest elektryczna przepustnica więc mój ulubiony autronic odpada. Ostatecznie zostaje profanacja na linkę mechaniczną ale wolałbym tego uniknąć i zrobić to w cywilizowany sposób kompem który ogarnia w całości us sti. Świnie odpadają bo są niestabilne. Najlepiej jakiś stand alone, może ktoś używa moteca (jeżeli istnieje do us spec)? Może coś innego?Chcę wykorzystać zakupioną kiedyś turbinę itd.. Ileż można na nią patrzeć :wink: Zapraszam do Mapteka w Warszawie pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Dlaczego nie chcesz remapu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 31 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 bo jeszcze nigdy nie widziałem w pełni udanego, co nie oznacza, że taki nie istnieje poza tym dodatkowy lub zupełnie nowy comp daje nowe opcje, których remap z przyczyn oczywistych nie obsługuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 bo jeszcze nigdy nie widziałem w pełni udanego, co nie oznacza, że taki nie istnieje To znaczy? Bo na forum jeździ kilka/naście remapowanych aut którym nic nie jest. poza tym dodatkowy/oddzielny com daje nowe opcje, których remap z przyczyn oczywistych nie obsługuje Jakch opcji chcesz używać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 31 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 1. to, że nic im nie jest nie oznacza że są optymalne i najlepsze, zwyczajnie nie mam pełnego zaufania do tej metody, 2. np. wtrysk "czegoś" chłodzącego do cylindrów lub automatyczny natrysk wody na ic, sygnalizacja stukowego, itd., jest tego trochę a nigdy nie wiesz co Ci do głowy przyjdzie :grin: stąd ten wątek szukający kompleksowego rozwiązania z przyjazną możliwością grzebania w sofcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Moim zdaniem do samochodu używanego do jazdy codziennej remap jest najlepszym wyjściem. Wbrew pozorom ECU w Imprezie jest bardzo dobre, i ma bardzo duże możliwości. Podłączenie pod niego natrysku wody, wtrysku methanolu, knock-linka, czy nawet podtrzymania turbo nie jest problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Wątek chyba bardziej pasuje do działu technicznego :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 31 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 może zrobię taki wynalazek, że będzie próba remapu a potem komp dodatkowy albo na odwrót i będzie można ocenić po hp czy nm co jest ciekawsze, kto wie skoro wszyscy robią remap to może mniejszość ma rację tak na serio to wychodzę z założenia, że jak dużo zmieniam w osprzęcie to komp jak mało to kość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Najpierw zrób remap, jeśli nie będziesz zadowolony zawsze możesz założyć standalone'a. Ale na 99% będziesz zadowolony, ja po pierwszym remapie całą droge z Poznania do warszawy byłem w ciężkim szoku :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 bo jeszcze nigdy nie widziałem w pełni udanego, co nie oznacza, że taki nie istniejepoza tym dodatkowy lub zupełnie nowy comp daje nowe opcje, których remap z przyczyn oczywistych nie obsługuje a ja jeszcze niewidziałem nieudanego a zresztą opcja np podtrzymania turbo też nie stanowi problemu a może ci się myli z "chiptuningiem" co oczywiscie się zdarzało że prawie zawsze cos było nie tak pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 a ja jeszcze niewidziałem nieudanego a zresztą opcja np podtrzymania turbo też nie stanowi problemu a może ci się myli z "chiptuningiem" co oczywiscie się zdarzało że prawie zawsze cos było nie tak pzdr Zgadzam sie w 100% Sprawdz jeszcze opcje Colby Bolesa - OpenECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 10 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 podziałam w tym temacie po koe bo teraz mało czasu na wszystko dzięki za wszystkie podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się