Skocz do zawartości

Wymiana rozrządu Forester '97-'02


BenTheCowboy

Rekomendowane odpowiedzi

 

Witam,
Wiem, że temat już nie raz i nie sto poruszany, ale nie mogę odkopać konkretnego, acz pewnie nader popularnego wątku:
wymiana rozrządu w Foresterze I generacji. 
Przymierzam się do kupna czarnego turbodziadka, konkretnie w wersji 2.0S Turbo 16V 4x4, za niedługo styknie kolejna setka, więc należałoby wymienić rozrząd. Krążą legendy o tym, jakie to miliony trzeba wpakować w wymianę rozrządu, czy właściwie czegokolwiek w Boxerach. Czy faktycznie dolny próg cenowy to 1600 zł, czy należy po prostu liczyć zestaw + robociznę (albo i bez robocizny)? Tutaj kolejne pytanie, czyli jaki konkretnie zestaw wybrać? Ruville zbiera całkiem przyzwoite opinie. 

Będę wdzięczny za pomoc. 

Ps: nie bijcie, pierwszy post na forum:upside-down-face_1f643-small:

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest względne, w s-turbo zestaw rozrządu tani nie jest, pompa droga, najgorzej jak cieknie uszczelniacz na wałku, bo koła są ebonitowe, często pękają przy demontażu, a nowe to koszt 300-350 szt. Koniecznie trzeba stosować się do instrukcji, w DOHC istnieje ryzyko uszkodzenia zaworów przy nieprawidłowej kolejności ustawiania kół zębatych na głowicy!!! Pomijając to, rozrząd prostszy niż w V6 VW...

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...