Skocz do zawartości

BenTheCowboy

Nowy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    aleksandrowskie prerie
  • Auto
    Forester I

Osiągnięcia BenTheCowboy

0

Reputacja

  1. Witam, Wiem, że temat już nie raz i nie sto poruszany, ale nie mogę odkopać konkretnego, acz pewnie nader popularnego wątku: wymiana rozrządu w Foresterze I generacji. Przymierzam się do kupna czarnego turbodziadka, konkretnie w wersji 2.0S Turbo 16V 4x4, za niedługo styknie kolejna setka, więc należałoby wymienić rozrząd. Krążą legendy o tym, jakie to miliony trzeba wpakować w wymianę rozrządu, czy właściwie czegokolwiek w Boxerach. Czy faktycznie dolny próg cenowy to 1600 zł, czy należy po prostu liczyć zestaw + robociznę (albo i bez robocizny)? Tutaj kolejne pytanie, czyli jaki konkretnie zestaw wybrać? Ruville zbiera całkiem przyzwoite opinie. Będę wdzięczny za pomoc. Ps: nie bijcie, pierwszy post na forum
  2. Witam, Wiem, że temat już nie raz i nie sto poruszany, ale nie mogę odkopać konkretnego, acz pewnie nader popularnego wątku: wymiana rozrządu w Foresterze I generacji. Przymierzam się do kupna czarnego turbodziadka, konkretnie w wersji 2.0S Turbo 16V 4x4, za niedługo styknie kolejna setka, więc należałoby wymienić rozrząd. Krążą legendy o tym, jakie to miliony trzeba wpakować w wymianę rozrządu, czy właściwie czegokolwiek w Boxerach. Czy faktycznie dolny próg cenowy to 1600 zł, czy należy po prostu liczyć zestaw + robociznę (albo i bez robocizny)? Tutaj kolejne pytanie, czyli jaki konkretnie zestaw wybrać? Ruville zbiera całkiem przyzwoite opinie. Będę wdzięczny za pomoc. Ps: nie bijcie, pierwszy post na forum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...