Tami_K Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Jakie przełożenie ma tylni dyfer SG STI 230KM? Pytam w związku z tym, że postanowiłem włożyć do mojego forka 2.0 156KM AT(automat) szpere 20kg. Jako że do cyfra oryginalnego się nie da facet z lsdfactory.pl polecił mi kupić dyfer od SG STI bo niby ma te samo przełożenie 4/11. Po zmianie zapala mi się po przejechaniu paru kilometrów kontrolka AWD. poza tym czasami ze skrzyni słychać buczenie. Żaden z moich mechaników nie wie o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Weglin Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Zapala Ci się to po jeździe na asfalcie czy w miękkim terenie? Głownie na prostej czy jakieś zakręty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Bez sprawdzenia jakie przełożenie było i jakie rzeczywiście zakłada się na auto, może to być bolesny eksperyment. Serio nikt tego nie zweryfikował jak oba dyfry leżały obok auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Na 99% procent masz złe przełożenie w dyfrze. Koniec jazdy i trzeba liczyć zęby po zdjęciu dupki w starym i nowym dyfrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tami_K Opublikowano 5 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 na asfalcie zapala sie szybciej. w terenie później Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 (edytowane) 28 minut temu, Tami_K napisał: na asfalcie zapala sie szybciej. w terenie później Zgadza się, na asfalcie koła kręcą się szybciej i dyfer szybciej zaczyna się smażyć. Przełożenia bez przynajmniej numeru skrzyni dawcy i biorcy nie ustalisz. Pozostaje Ci policzyć zęby. EDIT: widzę, że Twój Forek jest z automatem? Na jakieś 90% masz oryginalnie 4.44, a nie 4.11. 4.11 było w MT. Edytowane 5 Marca 2021 przez BelegUS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 2 godziny temu, Tami_K napisał: postanowiłem włożyć do mojego forka 2.0 156KM AT(automat) szpere 20kg. Twój forester ma w tylnym dyfrze wiskozę 4KGF. Czyli nie da się jej przerobić na 20KGF? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matmat Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 @m_dz Jeżeli dobrze rozumiem to spięcie to inna sprawa, można zmienić spięcie z 4kg na 20kg. Ale tutaj nie zgadzają się przełożenia dyfra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Tak, masz rację. Ja pytałem dlaczego wymieniany był dyfer skoro oryginalny ma już wiskozę. No chyba, że jej nie da się wzmocnić tej konkretnej wiskozy pod 20KGF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tami_K Opublikowano 5 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Oryginał mi sie rozsypał. I przy okazji postanowiłem zmienić wiskoze. Tak jak opisałem wyzejWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tami_K Opublikowano 5 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Zeby policzyc te zęby trza rozbierać dyfer?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Wystarczy zdjąć tylną "klapę" z tego co wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tami_K Opublikowano 5 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 Mam nr skrzyni TZ1B5LTWBA. MOze po tym da sie dojsc?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 6 minut temu, Tami_K napisał: Mam nr skrzyni TZ1B5LTWBA. MOze po tym da sie dojsc? Niestety, w moich szukajkach nic nie wyskoczyło :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 5 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2021 12 minut temu, Tami_K napisał: Mam nr skrzyni TZ1B5LTWBA. MOze po tym da sie dojsc? Potrzebujesz tylnego dyfra z przełożeniem 4,444 Po zdjęciu tylnej pokrywy liczba zębów jest nabita na kole talerzowym, a jak chcesz bez rozbierania to możesz policzyć ilość obrotów flanszy względem kosza (przez otwór na półoś doskonale widać sworzeń satelitów) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tami_K Opublikowano 6 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2021 Kurcze pomocy!!!! Znalazłem most na allegro Zobacz ofertę: MOST TYŁ FORESTER II SG LIFT 2.0 X 158KM AUTOMAT https://allegro.pl/oferta/most-tyl-forester-ii-sg-lift-2-0-x-158km-automat-10454713618?utm_medium=app_share&utm_source=facebookAle gość nie jest pewny przełożenia. Czy po vinie da się to ustalić? To mój vin. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się