Krzysztof Burbo Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Witam, wszystko zaczęło się gdy na benzynie auto zaczęło przerywać i początkowo więcej niż 4tys obr się nie kręciło. Po kilku dniach ledwo 3.5tys obr i postanowiłem, że należy wymienić filtr paliwa i tak zrobiłem. Przez chwilę było dobrze lub mi się tak wydawało bo częściej używam lpg niż benzyny. Po kilkudziesięciu zrobionych kilometrach problem znowu powrócił ale miałem problem z odpaleniem, pierw zapalał i gasł po jakiś 20/30sekundach, potem już kompletnie go nie mogłem odpalić. Ciśnienie paliwa zmierzone-ledwo 1bar. Wymieniłem pompę paliwa i problem z odpaleniem nadal jest, za nic go nie można odpalić. Dodam, że jeszcze gdy ledwo ale chodził to gdy przeskoczył już na gaz po kilku minutach to wkręcał się w obroty jak powinien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 (edytowane) 18 minut temu, Krzysztof Burbo napisał: Wymieniłem pompę paliwa i problem z odpaleniem nadal jest, za nic go nie można odpalić. Po wymianie pompy zmierzyłeś ciśnienie? Może być tak że ciśnienie kiepskie ale też przepływy marne. Przewody paliwowe są w dobrym stanie? Mam na myśli te pod samochodem. Edytowane 2 Lutego 2021 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Burbo Opublikowano 2 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 (edytowane) 12 minut temu, ewemarkam napisał: Po wymianie pompy zmierzyłeś ciśnienie? Może być tak że ciśnienie kiepskie ale też przepływy marne. Przewody paliwowe są w dobrym stanie? Mam na myśli te pod samochodem. Ciśnienie zmierzyłem za filtrem paliwa i jest około 5bar więc napewno jest różnica. Przewodów paliwowych jeszcze niesprawdzałem. Edytowane 2 Lutego 2021 przez Krzysztof Burbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Zmierzam do tego, że przewody mogą przegnić, zmniejszy się ich "światło" i tym samym przepływ. Odpalałeś na samym LPG z wyjętym bezpiecznikiem od pompy paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Sprawdź jeszcze przewody między wtryskami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Skoro to `96 to zapewne jest przepływomierz i to on może takie problemy stwarzać. Check engine się świeci? Próbowałeś wymrugać błędy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Burbo Opublikowano 7 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 (edytowane) Problem prawdopodobnie się rozwiązał, próbowałem odpiąć przeplywomierz, sprawdzałem iskre, przewody WN i finalnie udało się odpalić na hol. Auto chodzi już kilka dni odpala na mrozie i żadnych problemów z odpalniem póki co nie ma. Podejrzewam, że był tak zalany tymi wszystkimi próbami odpalenia, że obroty z rozrusznika były za słabe do odpalenia. Edytowane 7 Lutego 2021 przez Krzysztof Burbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Jaszczak Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Witam. Masz może jakieś sprawdzone info czy ciśnienie paliwa jest prawidłowe ? Ja w swoim podejrzewam regulator ciśnienia paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slonik01 Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 (edytowane) Miałem u siebie podobnie , wystąpiły problemy z odpaleniem a na kompie wyskakiwał błąd przepustnicy , po wymianie na nową pali jak ta lala . Edytowane 15 Lutego 2021 przez slonik01 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Jaszczak Opublikowano 21 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2021 W dniu 15.02.2021 o 15:21, slonik01 napisał: Miałem u siebie podobnie , wystąpiły problemy z odpaleniem a na kompie wyskakiwał błąd przepustnicy , po wymianie na nową pali jak ta lala . Może wystarczyło wyregulować czujnik otwarcia przepustnicy tzw. TPS. W moim przypadku przy zamkniętej przepustnicy było 0.38 V. Wyregulowałem na 0.45V i auto przestało falować na obrotach oraz znikło zjawisko "zawieszania się" obrotów. Ostatnio eksperymentowałem z ciśnieniem paliwa: https://forum.subaru.pl/topic/95519-subaru-impreza-gc-ciśnienie-regulatora-paliwa/?tab=comments#comment-3025761 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się