Skocz do zawartości

Piotr Jaszczak

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Piotr Jaszczak

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Po przejechani kilkuset kilometrów wrócił problem z mocą w zakresie 2.5-3k obr. Problemem okazał się czujnik spalania stukowego. Czujnik był sprawny. Po zastosowaniu Gary's Fixa problem ustał, auto przyspiesza i jeździ normalnie. Link do wątku dołączam poniżej
  2. Może wystarczyło wyregulować czujnik otwarcia przepustnicy tzw. TPS. W moim przypadku przy zamkniętej przepustnicy było 0.38 V. Wyregulowałem na 0.45V i auto przestało falować na obrotach oraz znikło zjawisko "zawieszania się" obrotów. Ostatnio eksperymentowałem z ciśnieniem paliwa: https://forum.subaru.pl/topic/95519-subaru-impreza-gc-ciśnienie-regulatora-paliwa/?tab=comments#comment-3025761
  3. W sobotę założyłem uniwersalny regulator ciśnienia Tomei. Ustawiłem ciśnienie na 2.5 bara i zresetowałem komputer poprzez odłączenie akumulatora (trochę przez przypadek ponieważ w drugim aucie padł mi aku). Przejechałem w sumie ok. 100km i zauważyłem, że auto zaczęło równo przyspieszać bez szarpania i tak samo przestało szarpać przy puszczaniu pedału gazu. Ogólnie zawsze podczas odpalania zimnego silnika czułem zapach benzyny z wydechu, teraz tego nie zaobserwowałem. Mam zamiar dalej obserwować auto i ewentualnie będę wprowadzał korekty o których postaram się informować.
  4. U mnie na orginalnym regulatorze 2.0 do 2.3 bar. Martwi mnie szybki spadek ciśnienia po tym jak pompa poda paliwo i silnik nie pracuje, dosłownie sekundy. Wydaje mi się że ciśnienie powinno być utrzymywane w układzie paliwowym, czy się mylę?
  5. Witam. Masz może jakieś sprawdzone info czy ciśnienie paliwa jest prawidłowe ? Ja w swoim podejrzewam regulator ciśnienia paliwa.
  6. Witam. Jeśli jesteś jeszcze na forum i cokolwiek ustaliłeś w kwestii ciśnienia proszę o info
  7. Z Rozwiązał ktoś problem zawieszający się obrotów? Proszę się podzielić wiedzą.
  8. Proponuję uważać z wycinaniem miejsca na filtr bo w moim przypadku przechodzą tędy rurki aluminiowe od parownika. Impreza 97r. Ogólnie to wyciągnąłem cały nawiew z parownikiem i go wyczyściłem. Wiąże się to ze spuszczeniem gazu z klimy. Ps. Teraz to klima chłodzi jak zimne piwko xD
  9. Z tego co widzę to przeszkadza trochę stabilizator i kolektor wydechowy. Jutro spróbuję to ogarnąć. Ps. Ciekawe czy ktoś tu jeszcze jest?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...