Skocz do zawartości

slonik01

Nowy
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Auto
    Subaru Impreza WRX STI

Ostatnie wizyty

1644 wyświetleń profilu

Osiągnięcia slonik01

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

12

Reputacja

  1. Niestety nie mogę znaleźć identycznego sterownika na podmiankę , podpiąłem ze swojego STI z innym oznaczeniem ale nie był to najlepszy pomysł ... na szczęście niczego nie popaliło
  2. Jasne. Regulator zostawiłem na koniec . Ne został jeszcze sprawdzony z racji koszmarnego dostępu , wygląda na to , że aby się do niego dostać trzeba zdemontować kolektor dolotowy. Wydaje się że gdyby była to fizyczna wina regulatora to raczej nie powinien trzymać ciśnienia i obniżać go po 30 sek pracy a po ponownym odpaleniu znów powtarzać cykl. Pompa to DW200 (generuje ciśnienie 3.2-3.5bara) była podmieniona na OEM (2.8-3.2 bara na wolnych obrotach) i bez niestety zmian. Sprawdzę jutro sterownik pompy paliwa .
  3. Rozumiem , że "dumpery" to te okrągłe czarne zawórki regulujące ciśnienie na przewodach paliwowych przed listwą ... zostały sprawdzone , podmienione i nic się nie zmieniło. Pompa wydaje mi się być jak ta górna na foto (ma surge tank'a ale filtr paliwa jest taki jak na dolnym czyli bez tego plastikowego poziomego elementu w górnej jego części) stąd kwestia zaworu relief wydaje się bardzo intrygująca . Czy wspomniany zawór to właśnie ten brakujący element na samym filtrze paliwa a nie ten plastikowy element na powrocie gdzie łączą się 2 przewody zwrotne? Wtedy wyglądało by na to że ktoś zamontował w aucie filtr paliwa z WRX zamiast dedykowany do STI ... jednak fakt braku zaworu w filtrze w zasadzie eliminuje możliwość powstania usterki w tym fragmencie układu paliwowego .
  4. Szanowni koledzy , Pacjent - STI 2.5 2006r. , wydaje się wszystko z nim ok ale tylko przez pierwsze 30 sek. po odpaleniu , potem jak za pstryknięciem palcem ścina ciśnienie paliwa w układzie z ponad 3 barów do 2.4 , komputer ogranicza boost do 0.5 i po zabawie. Po ponownym odpaleniu auta cała akcja zaczyna się od nowa i tak w kółko... Czy miał ktoś może styczność z podobną sytuacją? Może jakieś pomysły w kwestii przyczyn takiego stanu rzeczy czy ew. sposobów rozwiązania problemu ? Dodam , że przepływomierz , sonda lambda , czujnik spalania stukowego , solenoid , pompa i filtr paliwa , kompresja na cylindrach - wszystko sprawdzone , są OK. Oczywiście pozostaje temat regulatora ciśnienia paliwa który na chwilę obecną nie został jeszcze zweryfikowany. Z góry thx za każdą pomoc , każdą sugestię, która może pomóc w rozwiązaniu problemu
  5. Słuszna uwaga. Zatem temat do zamknięcia
  6. Czy może ktoś polecić kogoś sprawdzonego w woj. lubelskim ?
  7. Miałem u siebie podobnie , wystąpiły problemy z odpaleniem a na kompie wyskakiwał błąd przepustnicy , po wymianie na nową pali jak ta lala .
  8. Niestety nie da Niestety nie da się nic zrobić gdyż lampy posiadają odwrotne kolory kloszy dla światła cofania i przeciwmgielnego . Można próbować przepiąć wiązkę tak aby zamienić w/w światła miejscami , światło wsteczne jest bez znaczenia jednak nie wiem czy jak trafisz na upierdliwego diagnostę to przymknie oko na przeciwmgielne po prawej stronie. Osobiście nie zawracał bym sobie tym głowy i kupił Depo EU LHD , jakoś porównywalna z oryginałem a cena fabrycznie nowej lampy ; z tego co pamiętam 230-250 PLN/szt.
  9. Pasują Plug&Play , jednak zwróć uwagę przy zakupie czy są z wersji Europejskiej czy RHD gdyż te drugie mają odwrotnie światło cofania z przeciwmgielnym i mogą być problemy z przeglądem...
  10. slonik01

    Rezerwa STI

    Sprawdź pływak , miałem u siebie podobnie i musiałem wymienić cały mechanizm.
  11. Średnica koła dojazdowego powinna być możliwie zbliżona do rozmiaru pozostałych kół czyli jeśli jeździsz na 16" to 16 , jeśli 17 to 17 itd. wtedy w przypadku konieczności jej użycia ew. obciążenie wiskozy w drodze do wulkanizacji będzie możliwie najmniejsze
  12. Żadna dojazdówka nawet ori 17" z STI GD nie wchodzi na złote brembo , w razie potrzeby trzeba ją założyć na tylne koło a zwykłe na przód i problem rozwiązany . Oczywiście jeśli posiada się stosowny dystans oszczędza się połowę roboty...
  13. Jeśli na kloszach jest homologacja EU i lampy posiadają widmo LHD to nie istnieje inny przepis ograniczający ich używania .
  14. slonik01

    Upgrade liczników

    Nie podłączysz lewej kostki gdyż są inne , dlatego część kontrolek nie będzie działać. Kostkę można przyciąć i przepinować ; z tego co pamiętam, 2 przewody wtedy powinno być OK.
  15. Myślę, że powinny pasować , zawsze to parę stówek w kieszeni …
×
×
  • Dodaj nową pozycję...