Jump to content

Krzysztof Burbo

Nowy
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralny

About Krzysztof Burbo

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn
  • Auto
    Subaru Impreza GF 2.0 N/A

Recent Profile Visitors

457 profile views
  1. Problem prawdopodobnie się rozwiązał, próbowałem odpiąć przeplywomierz, sprawdzałem iskre, przewody WN i finalnie udało się odpalić na hol. Auto chodzi już kilka dni odpala na mrozie i żadnych problemów z odpalniem póki co nie ma. Podejrzewam, że był tak zalany tymi wszystkimi próbami odpalenia, że obroty z rozrusznika były za słabe do odpalenia.
  2. Ciśnienie zmierzyłem za filtrem paliwa i jest około 5bar więc napewno jest różnica. Przewodów paliwowych jeszcze niesprawdzałem.
  3. Witam, wszystko zaczęło się gdy na benzynie auto zaczęło przerywać i początkowo więcej niż 4tys obr się nie kręciło. Po kilku dniach ledwo 3.5tys obr i postanowiłem, że należy wymienić filtr paliwa i tak zrobiłem. Przez chwilę było dobrze lub mi się tak wydawało bo częściej używam lpg niż benzyny. Po kilkudziesięciu zrobionych kilometrach problem znowu powrócił ale miałem problem z odpaleniem, pierw zapalał i gasł po jakiś 20/30sekundach, potem już kompletnie go nie mogłem odpalić. Ciśnienie paliwa zmierzone-ledwo 1bar. Wymieniłem pompę paliwa i problem z odpaleniem nadal jest, za nic go nie m
  4. Generalnie przypadek strasznie dziwny bo niby wszystko wymienione z tyłu z układu amortyzacji wraz ze sprężynami a tu takie skrzywienia. Zastanawia mnie bardzo sprężyna przednia lewa. Nie mierzyłem jej prześwitu względem prawego koła ale kilka razy rzuciło mi się w oczy że prześwit tego koła jest jakby niższy niż zwykle. No nic pokombinuje ze sprężynami z przodu bo chyba to może być problemem ale ciekawe czy po takim czasie(kilku miesięcy) wciskania tej jednej sprężyny z tyłu będzie ona potrafiła jeszcze trzymać się tak samo jak prawa strona.
  5. Witam, kilka miesięcy temu gdy zmieniałem amortyzatory i sprężyny z tyłu bo już był tzw. ,,tyłoprzysiad,, tył poszedł w górę lecz zauważyłem po pewnym czasie że jest z lekka krzywo, tzn. prześwit lewego tylnego koła jest względem prawego mniejszy o jakieś 1.5/2cm. Niby nie ma się o co czepiać ale nawet czasem jak z tyłu się dobrze przypatrzy to widać że auto jest lekko przekrzywione co poprostu nie powinno mieć miejsca. Łączniki stabilizatora przedniego zmienione oraz amortyzatory przód, ostatnią opcją o której myślę są sprężyny przednie. Ktoś może miał podobny przypadek bądź wie w czym
  6. Witam, szukam jakiegoś sprawdzonego i konkretnego sposobu na pozbycie się szumów powietrza wpadającego do wnętrza poprzez szczelinę między szybami bezramkowymi a uszczelkami. Przy +100kmh nie słyszę własnych myśli i jest to strasznie uciążliwe. Praktycznie każda szyba wydaję jakieś odgłosy związane z tym powietrzem.
  7. A są szanse że to przez to że łączniki stabilizatora zwykłe założone zamiast poliuretanu?
  8. Witam, po zmianie zawieszenia z przodu na poliuretanowe (czerwone 80sha) i ustawieniu całej zbieżności wszystko było cacy aczkolwiek jeździłem początkowo tylko i wyłącznie po równych asfaltowych drogach. Po czasie kiedy przyszło mi pojeździć trochę po mniej równych drogach/polnych drogach z zawieszenia dobiegają dziwne odgłosy, tak jakby było wybite mimo że jest nowe. Generalnie jest różnica w twardości między seryjnym zawieszeniem ale aż taka że słychać stuki? Aż cała buda się trzęsie lekko przez to na nierównościach a przednie zawieszenie w pada w pewien sposób rezonans. Czy tak powinno
  9. Próbuje odkręcić tą nakrętkę na skrzyni od linki która w dodatku okazała się plastikowa i zbytnio nie chce ruszyć i zaraz chyba pęknie. Udało mi się natomiast sprawdzić to w inny sposób i po odpięciu linki z licznika i wywaleniu jej pod zegary podczas jazdy linka ani drgnie więc na na bank albo linka siedzi albo ze skrzyni niewychodzi napęd na linkę
  10. Witam, z dnia na dzień w mojej GF przestał działać prędkościomierz i zaświecił się check engine, jakby tego było mało zgasła dwa razy przy dojeżdżaniu do świateł. Po spięciu diagnostycznych kostek wywaliło błąd 33 czyli czujnik prędkości. Prędkościomierz mam na lince. Szukałem informacji w necie ale natrafiłem na temat licznika elektrycznego czyli nie mojego. Czy ktoś wie gdzie szukać tego czujnika i jak sprawdzić jego działanie, ew. ile powinien mieć Ohm czy może gdzieś indziej szukać przyczyny? Pozdrawiam
  11. Dzięki za info, w sumie nie pomyślałem że łączniki które już siedzą to mogą być zamienniki. Chyba przystane na opcji łączniki drugie też plastikowe nowe po 40zł za sztuke i wyjdzie mi 80zł za nowe dwa łączniki a nie 120zł dopłaty za same 4 tulejki łącznika które przy okazji mogą okazać się problematyczne w montażu
  12. Witam, mam szybkie pytanie odnośnie zawieszenia poliuretanowego. Przymierzam się do wymiany całego przodu na poliuretan, lecz orginalne łączniki stabilizatora są plastikowe i stąd moje pytanie czy można w nie wciskać poliuretanowe tulejki czy odpuścić je sobie i kupić drugie metalowe łączniki stabilizatora? Pozdrawiam
  13. Ten z allegro za 100zł. Ma 51mm przelotu i na wylocie 77mm. Nie urywa głowy w zakresie 1800-2300 obr? Z moich obserwacji przy około 2tys obr zaczyna drzeć konkretnie jape i jak już nabierze pędu to przy 4.5 przestaje nieco ale dalej jest głośno
  14. Tak to mniej więcej bulgocze na turboworksie
×
×
  • Create New...