Jump to content

wskaźnik poziomu paliwa


Guest AśkaJapAuto
 Share

Recommended Posts

Guest AśkaJapAuto

Witam,

zakupiliśmy właśnie legacy i nie wiemy nawet jaki ma duży zbiornik paliwa bo wskaźnik nie działa /leży wsazówka na dole/ - chcąc zatankować do pełna weszło tylko 33l /a spodziewam się wiekszej poj. !/

co mogło się zepsuć/gdzie zacząć szukać usterki ??

Z góry dzięki za pomoc :)

Link to comment
Share on other sites

Witam,

zakupiliśmy właśnie legacy i nie wiemy nawet jaki ma duży zbiornik paliwa bo wskaźnik nie działa /leży wsazówka na dole/ - chcąc zatankować do pełna weszło tylko 33l /a spodziewam się wiekszej poj. !/

co mogło się zepsuć/gdzie zacząć szukać usterki ??

Z góry dzięki za pomoc :)

 

a moze przed tankowaniem mialas 27l w baku?

Link to comment
Share on other sites

Guest AśkaJapAuto

no fajnie, już wiem że zbiornik ma 60l, ale może ktoś by na tą trudniejszą część pytania odpowiedział?? :mrgreen: jak naprawić wskaźnik?

p.s. gdzie w tym aucie jest pompa paliwa??

z góry thx za odp. :)

Link to comment
Share on other sites

jak naprawić wskaźnik?

 

Trzeba najpierw znaleźć uszkodzenie. A te może być wszędzie.

Nigdy nie szukałem, ale stawiam że pompa jest tam, gdzie powinna być, czyli w zbiorniku, chłodzona paliwem.

 

Napisałem Twojemu Szanownemu na gg, od czego powinien zacząć, szukając usterki wskaźnika. Rozmawiacie ze sobą ostatnio ? :wink: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Czujnik poziomu i kable idace do niego sa dostepne po podniesieniu poduszki tylnego siedzenia i maty wygluszajacej. Mozliwe ze poprostu kable sie rozlaczyly.

Link to comment
Share on other sites

Guest AśkaJapAuto

łojej, faktycznie są tam jakieś kabelki, bo wczoraj tam sprzątałam :smile:

dzięki!

 

a macie może jakiś patent na szybką wymianę uszczelki miski olejowej?? :mrgreen:

nie wygląda to dobrze od spodu :sad:

Link to comment
Share on other sites

patent na szybką wymianę uszczelki miski olejowej??

Zaspawać :mrgreen: Zostaje jedynie chyba konwencjonalny sposób (kluczyk i jechane), z jakimiś silikonami czy uszczelniaczami bym nie eksperymentował. Przy okazji miskę ładnie by się wyczyściło.

Link to comment
Share on other sites

Guest AśkaJapAuto

ejże, w normalnym aucie umiem wymienić uszczelkę miski i nie trzeba mi tłumaczyć jak to się robi, a TU wygląda na to, jakby do tej operacji trzeba było silnik wyjmować!!

Link to comment
Share on other sites

Silnika nie trzeba wyjmowac, ale trzeba go podwiesic i uniesc kilka cm, po uprzednim odlaczeniu wydechu, odkreceniu poduszek i gornego mocowania chlodnicy. Wtedy mozna zdemontowac wzmocnienie pod miska i ja odkrecic.

Link to comment
Share on other sites

Jesli kabelki sie nie rozlaczyly, a w Subaru jest, jak w kazdym innym aucie, to problem moze byc z potencjometrem na pompie paliwa, po ktorym jezdzi ramie plywaka w baku. Rozwiazaniem jest albo kupno nowej pompy (bez sensu), albo wymiana samej plytki z potencjometrem, a ze z reguly ciezko dostac taka czesc osobno, to warto poszukac pompy zatartej i wydobyc z niej czesc zamienna.

 

Tylko pamietaj, zeby sie upewnic, czy uszczelka pod zamknieciem pompy sie nie zagiela i rowno ulozyla, bo bedzie ci potem popuszczac paliwo po zatankowaniu pod korek.

Link to comment
Share on other sites

Dla jasnosci: w Legacy sa dwa czujniki poziomu paliwa, po lewej i prawej stronie zbiornika. Ten z prawej wyciaga sie razem z pompa, ale nie jest jej czescia, czujnik z plywakiem jest przykrecony osobno.

Link to comment
Share on other sites

Guest AśkaJapAuto

Dziękować :smile:

dziś to sprawdzimy :)

P.S. skoro zbiornik ma 60l a autko pali nam na trasie 7l/100km = na zbiorniku można zrobić aż 850 km !! Ale wypas!! :grin:

Link to comment
Share on other sites

.......

P.S. skoro zbiornik ma 60l a autko pali nam na trasie 7l/100km = na zbiorniku można zrobić aż 850 km !! Ale wypas!! :grin:

Istnieje Subaru palące 7l/100/km ? :shock: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Guest AśkaJapAuto

zrobiliśmy ok. 800km przyprowadzając auto z Rzeszowa do Gdańska /+małe zwiedzanko okolic/ i tankowaliśmy 4 razy pod korek żeby sprawdzić spalanie i nie chciało wyjść więcej niż 7 - 7,2 l (fakt, że przy jeździe 90-100km/h bo stan zawieszenia na więcej nie pozwalał)

Link to comment
Share on other sites

...... nie chciało wyjść więcej niż 7 - 7,2 l (fakt, że przy jeździe 90-100km/h bo stan zawieszenia na więcej nie pozwalał)

Aaaaaaa ...... to trzeba było tak od razu - mnie też się zdarzyło (pierwszy i ostatni raz - obiecuję :mrgreen: ) zrobić swoim spalanie 7,4/100 na odcinku 200km, ale mgła była i agresywność 0 :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...