Skocz do zawartości

wskaźnik poziomu paliwa


Gość AśkaJapAuto

Rekomendowane odpowiedzi

nie chciało wyjść więcej niż 7 - 7,2 l

Mi raz wyszło 6,6 - odcinek 600 km przez Niemcy z deficytem finansowym - cały czas 80-90 na piątce. Istne szalęństwo, a jaka adrenalina...

 

PS - Chyba mam gdzieś zatartą pompę od Legacy 2,0 MY95 ze sprawnym wskaźnikliem - ale sugerowałbym najpierw wymontować pompę i pomajtać pływakiem - może ruszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AśkaJapAuto

Agrowczas: po weekendzie odezwę się jakby nie ruszyło się nic

 

A do Reszty: taka jazda to była chwilowa konieczność a nie reguła, myślę że auto jeszcze od nas dostanie po garach jak już będzie sprawne :mrgreen:

A poza tym do śmigania po mieście to mamy naszą niebieską petardę = civic 1.5 135KM :mrgreen:

 

Witam po przerwie:)

pompa pal. razem z potencjometrem wymieniona, wskaźnik zaczął mniej-więcej działać ;)

a oto kolejne problemiki:

- błędy nr 12 i 32 - ktoś ma dokładny opis PO POLSKU ??

- po tradycyjnych próbach skasowania błędów /metodami opisanymi m.in na tym Forum/ nadal uparcie wyskakują...

- na biegu jałowym dość nierówne obroty i przedwczene załączanie się wentylatorów

Macie jakieś sugestie?? :)

Poza tym jest super, szczególnie w terenie ;)

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...