Tomasz_555 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Jak ja dosiadam Forka to aż żal go parę razy nie przycisnąć wiec pewnie dlatego nigdy nie zrobiłem dobrego wyniku tym samochodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrowczas Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 nie chciało wyjść więcej niż 7 - 7,2 l Mi raz wyszło 6,6 - odcinek 600 km przez Niemcy z deficytem finansowym - cały czas 80-90 na piątce. Istne szalęństwo, a jaka adrenalina... PS - Chyba mam gdzieś zatartą pompę od Legacy 2,0 MY95 ze sprawnym wskaźnikliem - ale sugerowałbym najpierw wymontować pompę i pomajtać pływakiem - może ruszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AśkaJapAuto Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Agrowczas: po weekendzie odezwę się jakby nie ruszyło się nic A do Reszty: taka jazda to była chwilowa konieczność a nie reguła, myślę że auto jeszcze od nas dostanie po garach jak już będzie sprawne A poza tym do śmigania po mieście to mamy naszą niebieską petardę = civic 1.5 135KM Witam po przerwie:) pompa pal. razem z potencjometrem wymieniona, wskaźnik zaczął mniej-więcej działać a oto kolejne problemiki: - błędy nr 12 i 32 - ktoś ma dokładny opis PO POLSKU ?? - po tradycyjnych próbach skasowania błędów /metodami opisanymi m.in na tym Forum/ nadal uparcie wyskakują... - na biegu jałowym dość nierówne obroty i przedwczene załączanie się wentylatorów Macie jakieś sugestie?? Poza tym jest super, szczególnie w terenie pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi