Jump to content

Wymiana stacyjki nie pali


togus

Recommended Posts

Posted

Panowie kupiłem nowa stacyjkę Z kluczykiem wraz z puszką od imobilajzera wszystko podłączyłem i auto zapali i za chwile gaśnie, teraz wcale nie odpala. Na desce swieci się symbol kluczyka. Wcześniejsza stacyjka zacina się pomiędzy poz 0 a 1 psikałem wd40 nie pomaga. Co można zrobić ?

Posted
35 minut temu, togus napisał:

Panowie kupiłem nowa stacyjkę Z kluczykiem wraz z puszką od imobilajzera

Czegoś nie rozumiem. Chodzi Ci o pastylkę Immo w kluczyku? Czy jakiś sterownik immo? Jeśli przekładasz stacyjkę, to musisz przełożyć tez pastylkę immo ze starego kluczuka do kluczyka pasującego do nowej stacyjki. 

 

Uzupełnij profil, chodzi mi o model samochodu. 

Posted

Uzupełniłem profil, Legacy III. Od lewej stary kluczyk od prawej nowy. Stary kluczyk jest z pilotem nowy bez. Obecna stacyjka zacina się między poz 0 a 1, poza tym jest już raz sklejony bo obudowa przez to pękła i grot został w stacyjce. Dlatego kupiłem drugą wraz z tą czarną puszką jak na zdjęciach która podmieniłem, nie odpala zamieniłem znów i dalej nie odpala. Mam problem ze zdjęciem gornego plastiku aby dostać się do śruby stacyjki żeby ja odkręcić.

FC9FC0BB-F43E-4976-9AE4-A4E1680DB792.jpeg

2B613D4B-3BA5-4623-964E-0934990EE144.jpeg

Posted

Z tego co kiedyś wyczytałem z forum to immo zakodowane jest w ECU, a to chyba tylko odczytuje. Czyli nic Ci nie da podmiana tej skrzyneczki. Załóż starą skrzyneczkę, nowy kluczyk ale z pastylką ze starego. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi. 

Posted

Dobrze to z czym łączy się ta pastylka ? Jak włożę nowa stacyjkę, zostawię tą czarną puszkę co była To będzie działać rozumiem ? 

Posted

Jeśli dobrze kojarzę to pastylkę odczytuje ta skrzyneczka dzięki pętli indukcyjnej która jest w stacyjce, wysyła co odczytała do ECU. Jeśli się zgadza to ECU umożliwa zapalenie samochodu. Więc zrób tak jak pisze @SubaruLPG. Wyjmij pastylkę że starego kluczyka. I przyłóż ją do stacyjki. I spróbuj zapalić kluczykiem pasującym do stacyjki.

Posted

Tam są takie śruby jak na foto tylko zerwane łepki mają. Teraz albo rozwiercić trzeba lub użyć uniwersalnego klucza elektrycznego (czyt. szlifierka kątowa).

50294_0.jpg

Posted

Odkręciłem to włożyłem nową I nie pali, drugi kluczyk położyłem na stacyjce. Zawiozę chyba moją stacyjkę do regeneracji 

Posted
Odkręciłem to włożyłem nową I nie pali, drugi kluczyk położyłem na stacyjce. Zawiozę chyba moją stacyjkę do regeneracji 
Nie wiem czy musisz jednak wyjąć kostkę immo z nowego kluczyka. Tak aby pętla odczytywała jedna a nie dwie.
Posted

Problem jest taki, że ,,owy" kluczyk jest nierozbieralny musiałbym go rozwalić. Oddam starą stacyjkę do naprawy może uda się ją jakoś zrobić ale muszę przyznać, że odkręcenie tych śrub to wyzwanie.... 

Posted

Stacyjka naprawiona, zacinała się blokada kierownicy, majster przełożył blokadę i dostroił zamek. Teraz jest inny problem przełożył elektronikę do nowej obudowy i nie działa pilot... podobno nie wysyła sygnału. Wcześniej dzialal teraz nie.... co mogło się stać ? 

Posted
Stacyjka naprawiona, zacinała się blokada kierownicy, majster przełożył blokadę i dostroił zamek. Teraz jest inny problem przełożył elektronikę do nowej obudowy i nie działa pilot... podobno nie wysyła sygnału. Wcześniej dzialal teraz nie.... co mogło się stać ? 
A nie trzeba go programować po każdym odłączeniu Akumulatora?
Posted

Sprawdzał na urządzeniu i nie wysyła sygnału... naciskam guziki nic się nie dzieje. Parę razy odłączałem aku i nigdy nic nie programowalem wszystko działało 

Posted
Sprawdzał na urządzeniu i nie wysyła sygnału... naciskam guziki nic się nie dzieje. Parę razy odłączałem aku i nigdy nic nie programowalem wszystko działało 
Zacznij od wymiany baterii.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...