Skocz do zawartości

Wydech subaru impreza GH


Rozaar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

w ostatnim czasie stałem się posiadaczem pięknego Subaru Impreza Gh 2.0D 150km.

W drodze powrotnej z zakupu miałem do pokonania 450 km więc zdążyłem się trochę z nią zapoznać.

 

Od właściciela dowiedziałem się że jest tam założony jakiś wydech akcesoryjny, sam nie wiedział do końca jaki. W drodze powrotnej kilka razy "włączył się" i zaczął chodzić całkiem inaczej, agresywnie i o wiele głośniej. 

Zastanawia mnie czym jest to spowodowane i czy można zrobić coś aby brzmiał tak cały czas, być może sprawa jest bardzo prosta i oczywista ale ja póki co jestem jeszcze zielony w tej kwestii. 

 

Jeśli jest tu ktoś kto może pomóc to zapraszam :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie włączyła się regeneracja dpf. Pewnie masz remusa, bardzo pożądany i dosyć drogi wydech.
Na forum-ogólne "jeszcze raz ten nieszczęsny 2.0d" możesz zobaczyć jak brzmi mój wydech Fatex peśla+full przelot.

Edytowane przez leto
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynie stożek możesz wsadzić, wtedy auto zabrzmi jak milion dolarów.
Ale są różne opinie, jedni boją się jak diabeł święconej wody, inni chwalą. Ja u siebie jeszcze muszę pokombinować z przepływomierzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, leto napisał:

Jedynie stożek możesz wsadzić, wtedy auto zabrzmi jak milion dolarów.
Ale są różne opinie, jedni boją się jak diabeł święconej wody, inni chwalą. Ja u siebie jeszcze muszę pokombinować z przepływomierzem.

Jest jakiś powód do obaw przy założeniu stożka?

Tak jak mówiłem jestem całkowicie zielony jeśli chodzi o to. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głownie obawa o przepływomierz, gorszą filtrację powietrza,  zasysanie ciepłego powietrza.