Jump to content

Rozaar

Nowy
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralny

About Rozaar

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Subaru Impreza GH 2.0D 150km

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mam dojście do nich tak jak mówiłeś ale nie mogę ich wyciągnąć. Trzeba przekręcić? Pociągnąć? Coś nacisnąć? Żeby wyciągnąć kostkę z żarówka
  2. Witam, jak zabrać się do wymiany żarówek postojowych z przodu w imprezie GH. Czy da radę zrobić to pocwyciagnieciu akumulatora i filtra powietrza z drugiej strony?
  3. Bezpieczniki całe, co innego moze to być?
  4. Sprawdzę w takim razie bezpieczniki i daje znać.
  5. Ikonka kluczyka znika wiec możemy odrzucić problem z immobilizerem. Dzięki
  6. Co znaczy nie reaguje na przekręcenie. Nie zapala? Czy zegary się nie włączają gdy przekręcasz na zapłon? Zegary się zapalają ale niema reakcji na próbę zapalenia samochodu
  7. Witam, w jaki sposób zakodować kluczyk w imprezie GH 2009 diesel? Kluczyk zamyka i otwiera drzwi ale nie reaguje na przekręcenie w stacyjce, może chodzić o rozkodowany immobilizer.
  8. No prawda, zacznę od wykasowania wszystkich błędów i zobaczymy co się będzie działo.
  9. Witam, jestem po włożeniu świeżo wyremontowanego silnika do samochodu. Po podłączeniu akumulatora zarówno radio, światła, nawiewy, deska działają. Na desce po przekręceniu kluczyka zapaliło się bardzo dużo kontrolek, zapewne wiele błędów wskoczyło po wyciągnięciu silnika. Problem w tym ze samochód nie kręci, po przekręceniu kluczyka rozrusznik nawet nie drgnie. Od razu mogę powiedzieć ze sprawdziłem podłączenie rozrusznika który przed remontem działał bez najmniejszych problemów. Czy może to być kwestia wielu błędów i któryś z nich może odcinać prąd do rozrusznika?
  10. Nikt nie mówił ze czegoś oczekuje, no może jedynie przyznania się wprost do błędu jaki został popełniony przy konstruowaniu tego silnika. Przedstawilem jedynie jak taki remont wyglada kosztowo w porównaniu do tego co oferuje w tym tym przypadku ASO.
  11. W rozmowie z ASO pracownik nie ukrywał ze taki problem istnieje i ma świadomość ze ten silnik zespół im całą renomę ale nic nie mogą z tym zrobić.
  12. Jest to ryzyko ale warto je według mnie podjąć. Za wymianę shortblocka w ASO zapłacił bym przynajmniej 3 razy tyle.
  13. Okej, wszystko fajnie tylko tego typu remont przewyższa wartość samochodu. A serwisy subaru nie dają jakiegokolwiek rabatu w związku z tym jeśli samochód do końca nie był serwisowany w ASO
  14. Słowenię podałem jako przykładową firmę która się tym zajmuje i ma pokazane na stronie efekty pracy. Ja znalazłem Polska firmę która się tym zajmuje i nie powiedziałem ze całkowity koszt to niecałe 5k. Całkowity koszt roboty oraz części to niecałe 8k biorąc pod uwagę ze sam wyjąłem i rozebralem silnik, a po wszystkim złoże go i wrzucę sam do samochodu.
×
×
  • Create New...