Olleo Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Wlasciwie pytania, bo nie sadze, zeby problemy: 1. ile srednio obrotow rozrusznika trwa odpalanie w Subaru? U mnie tak na ucho to gdzies bedzie ze 4-5. Przypuszczam, ze to norma, ale chce sie upewnic, bo w Nubirze palil od pol obrotu praktycznie. 2. czy w Subaru jest jakies odpowietrzenie baku? Na stacji przy odkrecaniu "slychac dosc powazne" wyrownywanie cisnien wewnatrz i na zewnatrz, choc nie dam glowy w ktora strone =) 3. przy ostatnich lekkich upalach (Wroclaw - najcieplejsze miejsce w Polsce) dosc czesto, szczegolnie w korkach, dalo sie wyczuc zapach benzyny - mam sie przejmowac, czy to norma? W Nubirze tak mialem, jak mi uszczelka pompy paliwa sie zle ulozyla, a w Hyundaiu to bylo notoryczne z kolei. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 1. w normie 2. jest odpowietrzenie. syk to norma. 3. sprawdz weze, uszczelnienia, filtr paliwa. o probemie pisal kiedys chyba intak. [EDIT] rzuc okiem tez TUTAJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 jest odpowietrzenie. syk to norma. U mnie syczy jedynie jak juz rezerwa jest, a jak bak pełniejszy to nie syczy tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Tam wspominaja o zimie, a u mnie w zimie bylo ok. Pozostaje jeszcze filtr paliwa - tego akurat jeszcze nie zmienilem. Byle jaki do Subaru w JC bedzie ok, czy szukac jakiegos konkretnego? Auto to Forester s-Turbo MY'99. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 1. 4-5 to jeszcze norma ojcu w nowej vectra`ze też tak pali 2. Taki syk przy nie pełnym baku to też normalne, tak jak twierdzi Ninja, 3. Przejrzysz układ paliwowy. Jak radziAbt, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 A co z tym filtrem paliwa? Ktos mnie poratuje z informacja jakiej firmy brac i jaki nr szukac po katalogach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Olleo, Filtron PP 909 Jak chcesz inne to katalog masz tutaj: http://sklep.intercars.com.pl/ Swoją drogą to ile w ASO taki filtr kosztuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Swoją drogą to ile w ASO taki filtr kosztuje? Pewnie sporo jak wszystko Nie żebym był obręczały (nie mówiąc marudny bo to nie moja działka), ale filtr paliwa wymieniać przy każdym przeglądzie czyli średnio co 15 tys. Nie jest to droga zabawka, a naprawde opłaca sie (mam nadzieje że chociaż ten jeden raz aflinta, przyzna mi racje ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 gimof, nie przyzna Wymieniać filtr paliwa co 15 tys km, to nadgorliwość raczej, no chyba, ze tankujesz od turystów paliwowych czy jakiś inny produkt niewiadomego pochodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Być może nadgorliwość jednak tankując na różnych stacjach, o różnych porach, za różne pieniądze to warto. PS. Ale jesteś :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Zakładając, że masz filtr, to też radzę wymieniać co przegląd. Koszt groszowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Byle jaki do Subaru w JC bedzie ok a ja bym byl bardzo ostrozny z tym bylejakim.Znam przypadki ze po takim bylejakim auta przestaja jezdzic.Kup go w ASO na prawde nie jest taki drogi cos kolo 100zl do GT a wymieniasz go srednio co 1-2 lata.Z ta nadgorliwoscia wymiany tez bym nie przesadal mozna go troszke wczesniej wymienic np: 5 - 10 tys. wczesnie ale nie co 15 zwazywszy ze powinno sie wymieniac co 50 :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 2 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 A ten ASOwski, to jaka konkretnie firma i model? Ten od GT pasuje do Forka '99? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 2 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Filtrona nie znalazlem, po subarowski (134zl) nie mialem czasu jechac i kupilem jakis Knepf, czy Knapf. Ponoc lepszy od filtronowskiego, a cena 74zl. Zobaczymy jak sie bedzie sprawowal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 2 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Knecht KL 134 mniej wiecej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 2. czy w Subaru jest jakies odpowietrzenie baku? Na stacji przy odkrecaniu "slychac dosc powazne" wyrownywanie cisnien wewnatrz i na zewnatrz, choc nie dam glowy w ktora strone =) Syczy, bo silnik TAK SZYBKO spala paliwo, ze w baku oprocz wiru, tworzy sie podcisnienie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi