FilipeK Opublikowano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Bieganiem idzie nabić duzo kcal, co za tym idzie waga spada mocno w dół. Ja mam normalnie kolo 82, a jak koncze przygotowania do półmaratonu to mam 76-77 po miesiącu. ale ja jestem szczeniak przed 30stką, co bedzie za 10-15 lat to nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Bieganie jest niezdrowe dla stawów. Biegałem kilka lat systematycznie, ale przesiadłem się na rower właśnie z powodu kolan. Stwierdziłem, że jak mam sobie rozwalić kolana, to zdecydowanie wolę na nartach niż na jakimś bezsensownym bieganiu . Przed 30ką to ja ważyłem 72-73kg, teraz 77-78 a co będzie po 50ce? @rosaskc, to już wiesz co robić. Zero alkoholu, bieganie co drugi dzień (conajmniej 15km), mocna dieta i na Ułężu będą dobre czasy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 (edytowane) Godzinę temu, Simon WRC napisał: @rosaskc, to już wiesz co robić. Zero alkoholu, bieganie co drugi dzień (conajmniej 15km), mocna dieta i na Ułężu będą dobre czasy . Ewentualnie, mniej obciążające dla stawów i alko możesz pić.... Rwiesz wszystko ze środka (tapicerka) wstawiasz karbonowy kubełek - pewnie z - 50 kg Szyby poliwęglan ( zakładam) że około - 4 do 5 kg Akumulator na sportowy też pewnie z - 10 kg. P.S. I pamiętaj że dobre rady zawsze w cenie oraz na kolegów z forum zawsze możesz liczyć.... (ja się piszę na pomoc z demontażem tapicerki) Edytowane 2 Czerwca 2020 przez Tommi1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żeton Opublikowano 7 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2020 Do żony się mej zapisz ja ze 106 na 89 zlecialem i cisnę dalej. Dietinea kropka pe el :-* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 7 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2020 (edytowane) 4 godziny temu, Żeton napisał: Do żony się mej zapisz ja ze 106 na 89 zlecialem i cisnę dalej. Wywaliła Cię z domu? Edytowane 7 Czerwca 2020 przez Simon WRC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 7 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2020 5 minut temu, Simon WRC napisał: Wywaliła Cię z domu? Nie, odcięła mu rękę 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żeton Opublikowano 7 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2020 Godzinę temu, rosaskc napisał: Nie, odcięła mu rękę Hehe :-} co Wy, dziś chałkę upikoliła nawet xD można wszystko, ale z umiarem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 12 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2020 Na Zlot nie jadę, to korzystam teraz Wybiera się ktoś w niedzielę na Jastrząb? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 15 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Wczoraj był wyjazd na Jastrząb Dobrze, że temperatura spadła w porównaniu do piątku i soboty, bo było w okolicach 22 stopni. Średnia mieszanka Michelin (21) spisała się fajnie, chociaż na przód powinny wpaść raczej twarde, bo te już się grzały. W pewnym momencie spuszczałem ciśnienie z 3 bar Pomimo tego fajnie kleiły, dla takiego laika jak ja, były super. Warto sobie na tor taki komplecik zakupić, bo to inna jazda niż na drogowej oponie. Na części sekundy biłem się z dwiema M-dwójkami. Ostatecznie sekundę dostałem od niebieskiej, co miała jakieś 380 koni, ale kierownik sam potem się przyznał, że jeździ w zawodach i jest całkiem wjeżdżony. Inny hamulec też robi robotę (tarcza bodajże 354mm w BMW), bo ja nie mogłem tak późno hamować jak on... Druga była czarna M2, z tymże ta miała prawie 500 KM. W zakrętach nadrabiałem, ale na prostej mocno odjeżdżała i w efekcie była ćwierć sekundy szybsza. Z technikaliów, trochę wyrzuciło płynu do wspomagania, ale było ponad max, potem było spoko. Gorzej z temperaturą płynu chłodniczego... Zrzucałem logi i przy dłuższej zabawie wchodziliśmy ponad 110 stopni, maksymalnie zarejestrowało 120 Gruba chłodnica wody Mishimoto to nie wszystko, trzeba będzie dodać chłodnicę oleju. Nitka toru dawała hamulcom odpocząć, także z nimi problemu nie było. Z drugiej strony otwory wentylacyjne w przednich tarczach zatkały się materiałem z klocków. Normalne to? Generalnie, bardzo fajnie spędzone popołudnie. Na następny raz trzeba jednak wybrać inny dzień niż niedzielę po długim weekendzie, bo na powrocie toczyłem się w korku na S7 Z samochodu jestem zadowolony, coraz bardziej mi się podoba! 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 9 minut temu, rosaskc napisał: Średnia mieszanka Michelin (21) spisała się fajnie, chociaż na przód powinny wpaść raczej twarde, bo te już się grzały. W pewnym momencie spuszczałem ciśnienie z 3 bar Pomimo tego fajnie kleiły, dla takiego laika jak ja, były super. Warto sobie na tor taki komplecik zakupić, bo to inna jazda niż na drogowej oponie. Teraz będziesz wiedział, że przed startem w tych oponach ustawia się 1,5-1,6 bar 10 minut temu, rosaskc napisał: Na części sekundy biłem się z dwiema M-dwójkami. Ostatecznie sekundę dostałem od niebieskiej, co miała jakieś 380 koni, ale kierownik sam potem się przyznał, że jeździ w zawodach i jest całkiem wjeżdżony. Inny hamulec też robi robotę (tarcza bodajże 354mm w BMW), bo ja nie mogłem tak późno hamować jak on... Druga była czarna M2, z tymże ta miała prawie 500 KM. W zakrętach nadrabiałem, ale na prostej mocno odjeżdżała i w efekcie była ćwierć sekundy szybsza. Ja bym się na początku nie porównywał z nikim, tylko jak najwięcej jeździł - ćwiczył tor oraz odruchy. Weź kogoś ogarniętego na prawy i 2-3s zejdziesz w pół godziny a kierowcy beemek będą ze wstydu uciekać . Dawno się nauczyłem żeby absolutnie nie porównywać mocy, jest wiele innych ważniejszych czynników. 12 minut temu, rosaskc napisał: Z technikaliów, trochę wyrzuciło płynu do wspomagania, ale było ponad max, potem było spoko. To jest naturalna regulacja poziomu w zbiorniczku - po takiej akcji na gorąco w punkt masz w górnym poziomie a na zimno w dolnym . 13 minut temu, rosaskc napisał: Gorzej z temperaturą płynu chłodniczego... Zrzucałem logi i przy dłuższej zabawie wchodziliśmy ponad 110 stopni, maksymalnie zarejestrowało 120 Gruba chłodnica wody Mishimoto to nie wszystko, trzeba będzie dodać chłodnicę oleju. Pomoże, ale problemu nie rozwiąże. Dobrze jest na torze na maksa ustawić ogrzewanie i włączyć wentylator - bardzo pomaga, choć jak w upalny dzień wysiadasz po kilku kółkach to jest słabo . Ja mam dodatkowo ustawiony alarm na temperaturę oleju 115st, po sygnale zdecydowanie odpuszczam. Dobrze mieć też na jakiejś apce temperaturę płynu, bo wskazówka na desce jak pójdzie w górę, to już masz pozamiatane. 17 minut temu, rosaskc napisał: Nitka toru dawała hamulcom odpocząć, także z nimi problemu nie było. Z drugiej strony otwory wentylacyjne w przednich tarczach zatkały się materiałem z klocków. Normalne to? Raczej normalne, podobnie jak nalot na tarczy. Nalot pogarsza efektywność hamowania - po jakimś czasie powinien zejść, ale po takiej jeździe warto zdemontować zeszklone klocki i przetrzeć papierem, to samo z tarczą. 19 minut temu, rosaskc napisał: Generalnie, bardzo fajnie spędzone popołudnie. Na następny raz trzeba jednak wybrać inny dzień niż niedzielę po długim weekendzie, bo na powrocie toczyłem się w korku na S7 Z samochodu jestem zadowolony, coraz bardziej mi się podoba! I o to chodzi. Ćwicz, bo jak zrobię auto, to nie będzie litości . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 15 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 27 minut temu, Simon WRC napisał: Pomoże, ale problemu nie rozwiąże. Dobrze jest na torze na maksa ustawić ogrzewanie i włączyć wentylator - bardzo pomaga, choć jak w upalny dzień wysiadasz po kilku kółkach to jest słabo . Ja mam dodatkowo ustawiony alarm na temperaturę oleju 115st, po sygnale zdecydowanie odpuszczam. Dobrze mieć też na jakiejś apce temperaturę płynu, bo wskazówka na desce jak pójdzie w górę, to już masz pozamiatane. Było ogrzewanie i wentylator. Upociłem się niemiłosiernie, koszulkę można było wyzymać Właśnie używałem Torque do podglądu na żywo i zrzucania logów. Zapomniałem, że można alarm ustawić Co do wskazówki na desce, to poszła do góry i to baaardzo. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Ja się nie znam, ale mówią, że jak wskazówka pójdzie lekko w górę to już jest za późno i można UPG ugotować . Miejmy nadzieję, że wszystko OK. Można zastosować dodatkowo sportowy termostat albo najlepiej przewiercić seryjny - porada Kociała. Miałem ten patent w hawku, dostawał tęgie lanie w upały i nigdy się nie zagrzał. A doładowanie miał wyższe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 5 godzin temu, rosaskc napisał: Co do wskazówki na desce, to poszła do góry i to baaardzo. Anielski orszak niech twą UPG przyjmie 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 2 godziny temu, kowal napisał: Anielski orszak niech twą UPG przyjmie @kowal, mistrz szydery. Mimo że nie poznałem juz go uwielbiam  Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Po tarczy patrząc to moim zdaniem masz zeszklone nieco klocki Przemo, wyjmij w garażu i o beton przeszlifuj aż się matowe zrobią jednolicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 9 godzin temu, rosaskc napisał: Wczoraj był wyjazd na Jastrząb Nitka toru dawała hamulcom odpocząć, także z nimi problemu nie było. Z drugiej strony otwory wentylacyjne w przednich tarczach zatkały się materiałem z klocków. Normalne to? Normalne, mam tak w dupowozie . Ale kiedys jak zrobiłem tarczę na "niebiesko" to był juz koniec... biła w pedał bardziej niz Tyson w mordę . I poszła/y na złom. Nie mój cyrk nie moje małpy jak to mówią ale zdemontuj tarcze kotwiczne na przodzie, to pomoże w lepszym chłodzeniu hebla... Białe w tej budzie jest śliczne 9 godzin temu, rosaskc napisał: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 16 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2020 6 godzin temu, Tommi1 napisał: @kowal, mistrz szydery. Mimo że nie poznałem juz go uwielbiam  Dzięki @Tommi1 , u nas to normalne niby jeden z drugiego łach drze ale trzymamy się razem i wspieramy w trudnych chwilach 1 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 16 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2020 53 minuty temu, kowal napisał: Dzięki @Tommi1 , u nas to normalne niby jeden z drugiego łach drze ale trzymamy się razem i wspieramy w trudnych chwilach No nie, teraz to już przesadziłeś z tym szydzeniem 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 16 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2020 10 minut temu, Oktan napisał: No nie, teraz to już przesadziłeś z tym szydzeniem Chwila słabości , już się poprawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 16 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2020 11 godzin temu, Simon WRC napisał: Ja się nie znam, ale mówią, że jak wskazówka pójdzie lekko w górę to już jest za późno i można UPG ugotować 11 godzin temu, kowal napisał: Anielski orszak niech twą UPG przyjmie No ale co wy? Dowaliło 120 stopni płynu, to chyba znaczy, że ta wskazówka działa? Ja bym oczekiwał, że jeśli temperatura pójdzie powyżej 100, to na desce powinno być tego odzwierciedlenie. Chcecie mi powiedzieć, że są przypadki, gdy temperatura dochodzi do podobnych wartości, a wskazówka ani drgnie, bo UPG dobre? Dla mnie to trochę dziwne. W każdym razie sprawdzimy to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 16 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2020 Wskazania na desce nijak maj się do rzeczywisty temperatury , przyznasz że 120 stopni to powinno być już dawno na czerwonym polu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 16 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2020 Teraz, kowal napisał: Wskazania na desce nijak maj się do rzeczywisty temperatury , przyznasz że 120 stopni to powinno być już dawno na czerwonym polu . Było milimetr pod czerwonym polem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 16 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2020 4 minuty temu, rosaskc napisał: No ale co wy? Dowaliło 120 stopni płynu, to chyba znaczy, że ta wskazówka działa? Ja bym oczekiwał, że jeśli temperatura pójdzie powyżej 100, to na desce powinno być tego odzwierciedlenie. Chcecie mi powiedzieć, że są przypadki, gdy temperatura dochodzi do podobnych wartości, a wskazówka ani drgnie, bo UPG dobre? Dla mnie to trochę dziwne. W każdym razie sprawdzimy to. Masz rację co do tego, że wskaźnik powinien to szybko pokazać. Niestety w praktyce jest inaczej, tzn. wskaźnik nie idzie w górę płynnie od 90st jak powinien a dopiero jak masz 110 czy wyżej . Dlatego wszyscy ogarnięci w temacie Subaru mówią, żeby absolutnie wskaźnikiem na desce się nie sugerować, bo zazwyczaj jest za późno. Jakie masz korki na chłodnicy i na zbiorniczku? W sensie ile bar? Przy temperaturze 120st w układzie było ciśnienie 1,2bar czyli seryjny korek na zbiorniczku powinien puścić. Nie wywaliło płynu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 16 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2020 Teraz, rosaskc napisał: Było milimetr pod czerwonym polem. Jeździć obserwować , jak pościła uszczelka to zaraz się odezwie . Ty miałeś już coś robione z uszczelkami ? seria tam siedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 16 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2020 Teraz, Simon WRC napisał: Dlatego wszyscy ogarnięci w temacie Subaru mówią, żeby absolutnie wskaźnikiem na desce się nie sugerować, bo zazwyczaj jest za późno. To po co mnie straszycie UPG na podstawie wskazówki, którą mam się nie sugerować? 2 minuty temu, Simon WRC napisał: Jakie masz korki na chłodnicy i na zbiorniczku? W sensie ile bar? Przy temperaturze 120st w układzie było ciśnienie 1,2bar czyli seryjny korek na zbiorniczku powinien puścić. Nie wywaliło płynu? Na zbiorniczku seria, na chłodnicy Mishimoto. Płynu nie wywaliło nic a nic. 1 minutę temu, kowal napisał: Ty miałeś już coś robione z uszczelkami ? seria tam siedzi Silnik składany w marcu zeszłego roku przez Carfita. Patrząc na kwity, to domniemam, że uszczelka OEM ("Uszczelka pod głowicę Impreza STI 2.5 - 2 szt.") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się