Skocz do zawartości

Mój pierwszy Bug turbo wagon US


Karol Kazirodek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

 

Jestem nowy na forum,przedstawiłem się w odpowiednim dziale i chciałem przedstawić Wam swoje pierwsze Subaru.

 

Mianowicie jest to Impreza Bug turbo Wagon.

 

Kupiłem go jakieś pół roku temu w sumie przypadkiem bo cena była dobra ;), przez pierwsze kilka dni banan nie schodził mi z twarzy podczas jazdy:D.

 

Trochę o aucie :

 

Subaru Impreza Bug turbo Us kombi

Rocznik 2002

Moc 218KM

Czysta seria beż żadnych modyfikacji

 

Co mam napisać,jeździ się przyjemnie,wyposażenie dość dobre jak dla mnie nawet tempomat jest.

Jakiś customowy wydech,musiałem założyć wkładkę bo się wszyscy oglądali na mieście co to jedzie a nie jestem przyzwyczajony do takich rzeczy :)

Jest kilka bolączek jak to w Subaru ale po woli wyprowadzę go na prostą.

 

Wszelkie sugestie,konstruktywna krytyka i pomysły mile widziane a teraz kilka fotek auta.

 

IMG_20190728_193645.thumb.jpg.7968bd12ba75574fa1d1bffbbb986922.jpgIMG_20190728_193703.thumb.jpg.e24a0314e8513c95fe96c1bbfc6631cd.jpgIMG_20190728_193812.thumb.jpg.ef2315f99eaf2fcf2e9d94d66a517e31.jpgIMG_20190728_193901.thumb.jpg.2aaafd54cfbe4a676c5b9e374fb5d2cb.jpgIMG_20190728_193920.thumb.jpg.2171d894f38fbe3da1f5f375a958495e.jpgIMG_20190728_193928.thumb.jpg.89a23420fb0a84882688bd0dfd6ff77a.jpgIMG_20190728_194134.thumb.jpg.dd7743e1f28b996f5943e5784c02ab2d.jpg

 

Karol

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz przednie blaty czcionką Fe-Schrift, opowiedz coś więcej :omg:

Nienawidze naszych polskich białych blatów. Chyba najbrzydsze na świecie. Nawet dzika afryka typu Ghany i inne Nigerie mają ładniejsze...

Edytowane przez Matiz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampy do renowacji :p a tak to co tu krytykować :) ładny, spójny wygląd, pozazdrościć. A zupełnie subiektywnie to ja bym zdjął hak. Pasuje jak świni siodło :) I jeszcze szyby bym przyciemnił, ooo tak

Edytowane przez The_Sickness
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim pierwszym subaru tez byl 2002 WRX Kombi WRB.  Ten Twoj ma przedni blotnik od wersji EU, do tego wersja USDM miala podawana moc 227KM.  Zima, przy niskich temperaturach moze smierdziec pod maska paliwem - w US byla na to akcja naprawcza w niektorych stanach. 

 

Fajne autko, daje radosc z jazdy, choc z tego co pamietam jazda w korkach to wycisk dla lewej nogi.  Osobiscie bardzo milo wspominam ten samochod. 

Kilka pytan: Wydech jest modyfikowany - czy jest nie-fabryczny od katalizatora czy od turbo?  Bedziesz go modyfikowal czy zostawiasz w miare fabryczny stan?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnimi czasy postanowiłem trochę zadbać o auto.

Kupiłem specyfik z biedronki i wypolerowałem zmatowiałe klosze lamp,zabezpieczyłem preparatem z zestawu. Mam nadzieję,że wytrzyma to trochę zanim znowu trzeba będzie coś robić.IMG_20191109_123917654.thumb.jpg.7bb637b0cc1a83ccc686452002ca0cd1.jpgIMG_20191109_124015791_HDR.thumb.jpg.60d79b270ebf87c42dc26cc86d09c029.jpg

IMG_20191109_131031801.thumb.jpg.ab9d7d1a6687d9df2068607e21970319.jpgIMG_20191109_133125577.thumb.jpg.9218543b63d7ee2a670ec29dc06d7c9e.jpg

 

Jak za 30 zł jestem zadowolony z efektu.

 

P.S. Co to za komunikat -200 przy dodawaniu fotek? Jakieś ograniczenie?

 

Karol

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez Karol Kazirodek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Matiz napisał:

Masz przednie blaty czcionką Fe-Schrift, opowiedz coś więcej :omg:

Nienawidze naszych polskich białych blatów. Chyba najbrzydsze na świecie. Nawet dzika afryka typu Ghany i inne Nigerie mają ładniejsze...

 

Kupiłem już z takimi,pewnie ktoś z poprzednich właścicieli zgubił rejestracje i wyrobił sobie na alledrogo :D

 

Godzinę temu, Eryk napisał:

Moim pierwszym subaru tez byl 2002 WRX Kombi WRB.  Ten Twoj ma przedni blotnik od wersji EU, do tego wersja USDM miala podawana moc 227KM.  Zima, przy niskich temperaturach moze smierdziec pod maska paliwem - w US byla na to akcja naprawcza w niektorych stanach. 

 

Fajne autko, daje radosc z jazdy, choc z tego co pamietam jazda w korkach to wycisk dla lewej nogi.  Osobiscie bardzo milo wspominam ten samochod. 

Kilka pytan: Wydech jest modyfikowany - czy jest nie-fabryczny od katalizatora czy od turbo?  Bedziesz go modyfikowal czy zostawiasz w miare fabryczny stan?

 

Błotnik czy zderzak? 227 KM to chyba miała kolejna wersja Blob z tego co się orientuje.

Co do śmierdzenia paliwem owszem pojawia mi się to od czasu do czasu ale dociągnąłem opaski od przewodów paliwowych i na razie jest spokój.

W przyszłości chcę wymienić te opaski na jakieś bardziej pasujące do przekroju przewodów.

 

W wydechu jest zmieniony tylko tłumik końcowy ale reszta układu jest tak połatana,że prędzej czy później będę chciał zrobić cały od początku do końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Karol Kazirodek napisał:

Błotnik czy zderzak? 227 KM to chyba miała kolejna wersja Blob z tego co się orientuje.

 

W wydechu jest zmieniony tylko tłumik końcowy ale reszta układu jest tak połatana,że prędzej czy później będę chciał zrobić cały od początku do końca.

Blotnik od strony pasazera - ma kierunkowskaz - wersja USDM tego nie miala.  Moc na rynek USDM byla 227KM w bugach, w blobach tez. Zanim zrobisz caly wydech to zaloz lepsze zaciski hamulcowe - bo jak zrobisz turboback to bedziesz mial wiecej mocy inna mape itp. Ja u siebie jeszcze usunalem katalizator z uppipe (inny uppipe zalozylem).  Przerabiac auta na STI sie nie oplaca i raczej nie ma sensu ale mozna go troszke poprawic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Eryk napisał:

Blotnik od strony pasazera - ma kierunkowskaz - wersja USDM tego nie miala.  Moc na rynek USDM byla 227KM w bugach, w blobach tez. Zanim zrobisz caly wydech to zaloz lepsze zaciski hamulcowe - bo jak zrobisz turboback to bedziesz mial wiecej mocy inna mape itp. Ja u siebie jeszcze usunalem katalizator z uppipe (inny uppipe zalozylem).  Przerabiac auta na STI sie nie oplaca i raczej nie ma sensu ale mozna go troszke poprawic.

 

Na obu błotnikach mam kierunkowskazy więc to chyba tak musi być.

Zaciski 4 tłoczkowe czekają w garażu na regeneracje,na lato i tak tylne hamulce będą do wymiany plus przednie klocki to będę myślał.

Czytałem gdzieś,że sa jakieś problemy z sondami po zmianie wydechu,prawda to?

Zanim zrobię wydech chce auto oddać na dobra konserwacje podwozia i wstawienie nadkoli tył także to potrwa.

 

Karol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, brunon napisał:

Czesc, cos kojarzy mi się to auto. Może ktoś z forum kiedyś go wystawial?

Kupiles go w Olsztynie?

 

Kupiłem jakoś w czerwcu/lipcu tego roku w Warszawie,miał kilku właścicieli poprzednio.

Jak by ktoś miał jakieś info o nim to byłbym wdzięczny.

 

Karol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.01.2020 o 17:39, Karol Kazirodek napisał:

 

Na obu błotnikach mam kierunkowskazy więc to chyba tak musi być.

Zaciski 4 tłoczkowe czekają w garażu na regeneracje,na lato i tak tylne hamulce będą do wymiany plus przednie klocki to będę myślał.

Czytałem gdzieś,że sa jakieś problemy z sondami po zmianie wydechu,prawda to?

Zanim zrobię wydech chce auto oddać na dobra konserwacje podwozia i wstawienie nadkoli tył także to potrwa.

 

Karol

Wersja USDM nie miala takich kierunkowskazow... U siebie nie mialem problemow z sondami, mialem Cobb Accessport (ktory notabene dziala z wersja USDM) i tune silnika pod mody, takze wszystko dzialalo jak trzeba... zycze szczescia w uzytkowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.01.2020 o 04:05, Eryk napisał:

Wersja USDM nie miala takich kierunkowskazow...

No właśnie, te pomarańczowe lampki na błotnikach w wersji USA to światła postojowe. A tu kolega @Karol Kazirodek ma pewnie zrobione z nich kierunkowskazy, tylko ciekawe, czy ten biały na prawym błotniku też miga. ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Dj Brabus napisał:

No właśnie, te pomarańczowe lampki na błotnikach w wersji USA to światła postojowe. A tu kolega @Karol Kazirodek ma pewnie zrobione z nich kierunkowskazy, tylko ciekawe, czy ten biały na prawym błotniku też miga. ;) 

 

Aż z ciekawości sprawdzę jutro,na pewno mam coś kombinowane z halogenami i cos przy lampach bo widziałem obcięte przewody gdzieś przy kostkach.

 

 

W dniu 10.01.2020 o 04:05, Eryk napisał:

Wersja USDM nie miala takich kierunkowskazow... U siebie nie mialem problemow z sondami, mialem Cobb Accessport (ktory notabene dziala z wersja USDM) i tune silnika pod mody, takze wszystko dzialalo jak trzeba... zycze szczescia w uzytkowaniu.

 

Możesz powiedzieć jak się zabrać do tematu,nie ukrywam w temacie turbo jestem zielony a nie chce mieć potem problemów z sondami itd.

Co to jest ten Cobb Accessport ?

 

Karol

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.01.2020 o 14:37, Karol Kazirodek napisał:

Możesz powiedzieć jak się zabrać do tematu,nie ukrywam w temacie turbo jestem zielony a nie chce mieć potem problemów z sondami itd.

Co to jest ten Cobb Accessport ?

Karol

Proponuje tak - upewnij sie ze ten samochod Ci naprawde odpowiada - bo poco ladowac pieniadze w cos co Ci nie odpowiada. Ogarnij samochod - w sensie ze wszelkie mankamenty czy to mechaniczne czy optyczne sa naprawione, auto jest zakonserwowane itp. Nastepnie pojezdz nim troche, poczytaj o tych modelach, o plusach i minusach... zastanow sie czy Ci ten samochod odpowiada (wiem drugi raz to pisze). No i wtedy pomysl sobie czy w tym aucie czegos Ci brakuje... no i tak dalej.  Cobb Accessport to takie gizmo do tuningu wersji USDM, w ktorym mozna wgrac pewne mapy z polki, monitrowac rozne parametry silnika na zywo.  IMHO podstawa jest zapoznanie sie z autem, zdobycie wiedzy na temat modelu a reszta to juz takie wlasne widzemisie oparte na konkretnej wiedzy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.01.2020 o 21:22, Dymian napisał:

Gratuluję nabytku. Na fcb pytałeś co powiedzą na taką tablice z przodu  w WK przy rejestracji- coś się dowiedziałeś jak się mogą do nich odnieść?

 

Niczego sie nie dowiedziałem bo nie byłem w WK....więc na razie temat nieaktywny.

 

2 godziny temu, Eryk napisał:

Proponuje tak - upewnij sie ze ten samochod Ci naprawde odpowiada - bo poco ladowac pieniadze w cos co Ci nie odpowiada. Ogarnij samochod - w sensie ze wszelkie mankamenty czy to mechaniczne czy optyczne sa naprawione, auto jest zakonserwowane itp. Nastepnie pojezdz nim troche, poczytaj o tych modelach, o plusach i minusach... zastanow sie czy Ci ten samochod odpowiada (wiem drugi raz to pisze). No i wtedy pomysl sobie czy w tym aucie czegos Ci brakuje... no i tak dalej.  Cobb Accessport to takie gizmo do tuningu wersji USDM, w ktorym mozna wgrac pewne mapy z polki, monitrowac rozne parametry silnika na zywo.  IMHO podstawa jest zapoznanie sie z autem, zdobycie wiedzy na temat modelu a reszta to juz takie wlasne widzemisie oparte na konkretnej wiedzy.

 

 

Dzięki za info...rozwojowy temat widzę.

 

Karol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Karol Kazirodek napisał:

Dzięki za info...rozwojowy temat widzę.

 

No... rozwojowy na pewno, przynajmniej u mnie tak bylo - kupilem wrx'a a pozniej 5 innych subaru z ktorych 3 mam nadal... Na WRXie sporo sie nauczylem o marce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...