Cherusek1 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 Hejo Chopy! Kłębek odebrany z warsztatu. Dużo zrobione uszczelniony silnik ,miska i skrzynia , wymieniony rozrząd bo silnik był wyjęty wiec .... wymienione świece , przeczyszczona przepustnica , wymienione tarcze i klocki ,zregenerowany jeden zacisk , osłona przekładni kierowniczej,poprawiony ręczny ,uszczelnienie reduktora i wymiana przewodów instalacji gazowej, wymieniony tylny uszczelniacz wału korbowego.Niestety połowa części układu hamulcowego , które zamówiłem po nr vin u naszego Grzecha , nie pasowałaa sprawdzaliśmy wszystko po kilka razy ,No cóż tak bywa. Jeszcze wydech jest do przejrzenia i będzie w sumie jak nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cherusek1 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 Ni zrobiłem fotek ze srodka przepraszam. Niestety dzisiaj rano (wczoraj odebrałem autko) w tej ślizgawicy ktoś uderzył w Kłębka niby szkody nie są wielkie ale przykro mi bardzo gdybyście wiedzieli jak dokładnie ta cześć się nazywa żebym wiedział czego szukać byłbym wdzięczny za podpowiedz ,chodzi o to "wzmocnienie" na zderzaku na kangury trochę jest przerysowane i ta aluminiowa osłona dosyć mocno pogiętajak znam życie pewnie jest to nie do kupienia jak blenda z tylu prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 Ale masz namiary na OC sprawcy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cherusek1 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 6 minut temu, Dymian napisał: Ale masz namiary na OC sprawcy? Niestety... nikt nic nie widział ,nie słyszał ,rano go tak znalazłem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 14 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 Nosz k..czaki. Kiedy to Nasze społeczeństwo dojdzie do jakiegoś ludzkiego poziomu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Brabus Opublikowano 14 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 14 godzin temu, Cherusek1 napisał: jak znam życie pewnie jest to nie do kupienia jak blenda z tylu prawda? Rzuć hasłem na grupie facebookowej, bo w przeciągu miesiąca widziałem, że ktoś miał do sprzedania na części Outbacka z takim kangurem. Współczuję w ogóle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stah Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 (edytowane) W dniu 13.12.2019 o 21:23, Cherusek1 napisał: Niestety dzisiaj rano (wczoraj odebrałem autko) w tej ślizgawicy ktoś uderzył w Kłębka Ołłł noł! Bandyty jedne, Kłębka tak potraktować - ale nie martw się, karma wraca, a kangur - może małe to pocieszenie - ale przynajmniej się na coś przydał i ochronił zderzak.. W dniu 14.12.2019 o 11:44, Dj Brabus napisał: Rzuć hasłem na grupie facebookowej, bo w przeciągu miesiąca widziałem, że ktoś miał do sprzedania na części Outbacka z takim kangurem. Zapytam kolegi który sprzedaje H6 na części (ten od którego miałeś brać blendę ale była pęknięta) i dam znać. Jako były właściciel powiem, że spalaniem to mnie mocno zaskoczyłeś 15-18l ? Mi się kręcił w mieście około 14l, mogę ci podesłać trochę raportów bo mam zapisane tankowanie na przestrzeni 1,5roku conajmniej. Raz wykreciłem 17-18l ale to była autostrada zapakowany i 170-180 km/h tempomat. Co do wersji to na pewno jest przedlift, ale zaskoczyłeś mnie datą zejścia z taśmy produkcyjnej, żyłem w świadomości, że to 2002r tak jak 1 rejestracja. Lifty były na koniec 2002r i pozniej.. Załaczam owner i service manuale, w którymś VINy były fajnie rozkodowane. Sam serwis manual może się przydać przy jakichś grubszych rozkminach - np. znalezienie bezpiecznika wyłączającego VDC aby w pełni korzystać z nadchodzącej zimy ^^ (Polifotwa wersja miała już przycisk do wyłaczania VDC w kabinie). Nawet jestem w posiadaniu tego przekażnika ale przeróbka okazała się bardziej skomplikowana i odpuściłem.. Subaru Outback 2002 Owners Manual.pdf tu service manual dostępny do ściągniećia przez 7dni (plik był za duży i nie dało się dodać na forum): https://we.tl/t-O0HsFEMai8 Jeśli chodzi o tarcze to szkoda że się nie skontaktowałeś, przechodziłem przez to co piszesz, okazało się że do niego pasują te o większej średnicy, też początkowo nie trafiłem z doborem. A z tyłu rzeczywiście tarczobębny, jeden zacisk regenerowałem jakiś czas temu, widocznie przyszła pora na drugi. Jakbyś się przymierzał do jakichś większych tematów to możesz dzwonić / pisać jak będe pamietał lub przechodziłem z Kłębkiem przez coś podobnego to podpowiem. A jeśli chodzi o wymianę przewodów instalacji gazowej- jaki był powód, tak z ciekawości? Fajnie czytać, że trafił w dobre ręce, tematy przecieków poogarniane rozrząd nowy to życzę by służył bezproblemowo jak najdłużej! Pozdro z 3city ^^ Edytowane 20 Grudnia 2019 przez stah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cherusek1 Opublikowano 20 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 18 godzin temu, stah napisał: Ołłł noł! Bandyty jedne, Kłębka tak potraktować - ale nie martw się, karma wraca, a kangur - może małe to pocieszenie - ale przynajmniej się na coś przydał i ochronił zderzak.. Zapytam kolegi który sprzedaje H6 na części (ten od którego miałeś brać blendę ale była pęknięta) i dam znać. Jako były właściciel powiem, że spalaniem to mnie mocno zaskoczyłeś 15-18l ? Mi się kręcił w mieście około 14l, mogę ci podesłać trochę raportów bo mam zapisane tankowanie na przestrzeni 1,5roku conajmniej. Raz wykreciłem 17-18l ale to była autostrada zapakowany i 170-180 km/h tempomat. Co do wersji to na pewno jest przedlift, ale zaskoczyłeś mnie datą zejścia z taśmy produkcyjnej, żyłem w świadomości, że to 2002r tak jak 1 rejestracja. Lifty były na koniec 2002r i pozniej.. Załaczam owner i service manuale, w którymś VINy były fajnie rozkodowane. Sam serwis manual może się przydać przy jakichś grubszych rozkminach - np. znalezienie bezpiecznika wyłączającego VDC aby w pełni korzystać z nadchodzącej zimy ^^ (Polifotwa wersja miała już przycisk do wyłaczania VDC w kabinie). Nawet jestem w posiadaniu tego przekażnika ale przeróbka okazała się bardziej skomplikowana i odpuściłem.. Subaru Outback 2002 Owners Manual.pdf 3 MB · 0 pobrań tu service manual dostępny do ściągniećia przez 7dni (plik był za duży i nie dało się dodać na forum): https://we.tl/t-O0HsFEMai8 Jeśli chodzi o tarcze to szkoda że się nie skontaktowałeś, przechodziłem przez to co piszesz, okazało się że do niego pasują te o większej średnicy, też początkowo nie trafiłem z doborem. A z tyłu rzeczywiście tarczobębny, jeden zacisk regenerowałem jakiś czas temu, widocznie przyszła pora na drugi. Jakbyś się przymierzał do jakichś większych tematów to możesz dzwonić / pisać jak będe pamietał lub przechodziłem z Kłębkiem przez coś podobnego to podpowiem. A jeśli chodzi o wymianę przewodów instalacji gazowej- jaki był powód, tak z ciekawości? Fajnie czytać, że trafił w dobre ręce, tematy przecieków poogarniane rozrząd nowy to życzę by służył bezproblemowo jak najdłużej! Pozdro z 3city ^^ Hejo Stah baardzo,Ci dziekuje za wszystkie porady i tutorial , na bank się przyda , no myślałem ,że z tarczami to bedzie prosta sprawa juz powinienem się nauczyć , że w subarakach nic nie jest proste przynajmniej jak się pochopnie coś weźmie niby za prostą rzecz to potem tak właśnie jest ,ale to są drobiazgi , zostały czesci ale sprzedam je sobie i nie bedzie problemu , spalanie gazu no trochę duże ale cenowo ,wychodzi tak jak w moim byłym Dieslu , wychodzi na to że to mój styl jazdy , muszę się automatu jeszcze nauczyć bo jakoś nie szaleję za bardzo ale być może za długo go rozpędzam ,bedę testował rózne rozwiązania , ogólnie spalanie jest akceptowalne przewody chłopaki wymienili raczej przy okazji reduktora który przepuszczał, natomiast chyba one same nie były jakoś uszkodzone , może stwierdzili że coś sparciało i lepiej wymienić , teraz mam zamiar ogarnąć wydech , bo chłopaki znaleźli jakieś słabe punkty ,ale to juz po świętach , dzieki Stahu jeszcze raz , a gdybyś coś o kangurze sie dowiedział to jak najbardziej pisz ,Poki mam trochę pieniędzy chcę zrobić jak najwiecej , to co potrzeba i nawet to co nie potrzeba , w przyszłym roku na wiosnę /lato w planie mam blacharskie sprawy, jezdzi mi się nim fenomenalnie ! pozdrawiam i Wesołych ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 W dniu 20.12.2019 o 19:24, Cherusek1 napisał: juz powinienem się nauczyć , że w subarakach nic nie jest proste To Ty z Renault czy Citroenami nie miałeś chyba do czynienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 5 godzin temu, DETT napisał: To Ty z Renault czy Citroenami nie miałeś chyba do czynienia. Albo z vagiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stah Opublikowano 26 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 W dniu 20.12.2019 o 19:24, Cherusek1 napisał: Hejo Stah baardzo,Ci dziekuje za wszystkie porady i tutorial , na bank się przyda... Niestety kumpel od outbacka na części nie posiada kangura.. Powodzenia w poszukiwaniach i jak najkrótszej listy rzeczy do ogarnięcia. Pozdro 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cherusek1 Opublikowano 30 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Tym czasem zmiana oleju w skrzyni i mostach , po wielu opiniach i artykułach jednak zdecydowałem się na statyczną wymianę oleju , mam nadzieje że to była dobra decyzja 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czekker Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 3 minuty temu, Cherusek1 napisał: Tym czasem zmiana oleju w skrzyni i mostach , po wielu opiniach i artykułach jednak zdecydowałem się na statyczną wymianę oleju , mam nadzieje że to była dobra decyzja U mnie też było statycznie - pierwszy raz "na szybko" od razu po zakupie, a za drugim razem (po ~20kkm) na spokojnie ze zdjęciem miski i czyszczeniem wewnętrznego filtra. Z tego co pamiętam, za drugim razem zeszło prawie 7 litrów, więc jeżeli nic się nie będzie działo z kolejną wymianą poczekam już standardowe 60kkm lub za 4 lata (w moim przypadku to drugie ;)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się