Przemek99 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 (edytowane) Subaru impreza 2005r wrx blobeye 2.0 turbo 225 kuca Może zacznę od początku, zakupiłem auto z szarpaniem, brak klimatyzacja ponoć zepsuta, turbo cisło od 3,5 tys obrotów według zegaru to 0,5 bara wtedy wstawalo. Po jakiejś trasy po prostu przestało działać. Szarpanie to do 3 tys obrotów najgorzej jedynka i dwójka reszta biegów już miodzio. Grzeje się to hmm załóżmy po 150km auto z 90* stopni w sekundę umie nabyć maksymalna temperature. Przed dawaniem na jakikolwiek warsztat, przestał działać 1 cylinder wymiana cewki pomogła. Zawór upusty blow off hks. Przerabiany wydech ( ten Blow off jest głośniejszy niż wydech) Kompresja prawidłowa, nic nie stuka, świece, filtry nowe. Prosiłbym o pomoc bo auto już prawie 2 miesiące u mechaników a 0 postępów, pieniądze nie grają roli bo to ma jeździć... Według licznika 89 tys Mill. Zapomniałem dodać po utracie turbo auto kręci tylko do 4 tyś obrotów. Edytowane 30 Sierpnia 2019 przez Przemek99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ewelina Rokitnicka Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 (edytowane) Cześć, ale auto faktycznie się grzeje, czy tylko wskaźnik na blacie tak pokazuje? Chyba niemożliwe, że w sekundę idzie temperatura na maxa? Ja miałam podobnie z temperaturą i innymi dziwnymi objawami, okazalo się, że mechanik nie dokrecil masy na kolektorze... Edytowane 29 Sierpnia 2019 przez Ewelina Rokitnicka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 17 godzin temu, Przemek99 napisał: Subaru impreza 2005r wrx blobeye 2.0 turbo 225 kuca Może zacznę od początku, zakupiłem auto z szarpaniem, brak klimatyzacja ponoć zepsuta, turbo cisło od 3,5 tys obrotów według zegaru to 0,5 bara wtedy wstawalo. Po jakiejś trasy po prostu przestało działać. Szarpanie to do 3 tys obrotów najgorzej jedynka i dwójka reszta biegów już miodzio. Grzeje się to hmm załóżmy po 150km auto z 90* stopni w sekundę umie nabyć maksymalna temperature. Serwis Subaru Mikołów nie dali rady, teraz jest u ams stopka race & rally car Service Katowice gdzie dostaje informacje ze nigdy takiego przypadku nie mieli i ciężko a warsztat uważany za najdroższy i najlepszy. Przed dawaniem na jakikolwiek warsztat, przestał działać 1 cylinder wymiana cewki pomogła. Zawór upusty blow off hks. Przerabiany wydech ( ten Blow off jest głośniejszy niż wydech) Kompresja prawidłowa, nic nie stuka, świece, filtry nowe. Prosiłbym o pomoc bo auto już prawie 2 miesiące u mechaników a 0 postępów, pieniądze nie grają roli bo to ma jeździć... Według licznika 89 tys Mill. Zapomniałem dodać po utracie turbo auto kręci tylko do 4 tyś obrotów. Zaprowadź to auto do @carfita i będziesz miał spokój i sprawne auto, bo inaczej niepotrzebnie zrazisz się do marki po takich przejściach z mechanikami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Kiedyś miałem podobny problem z wolnossącym peugotem 1.6 benzyna. Uszkodzone były 4 czujniki - generalnie elektronika silnika. Naprawa to kilkaset pln za czujniki ale dojście do tego co jest uszkodzone zajęło mi 7 tygodni ślęczenia nad schematami elektrycznymi. Watpie żeby mechanik to ogarnął bez ślęczenia w schematach. Zero postępu bo niestety wszystko na chybił trafił a po co się męczyć jak klocki tarcze sprzęgła idą bez zastanowienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspro Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2019 W dniu 29.08.2019 o 10:14, Ewelina Rokitnicka napisał: Cześć, ale auto faktycznie się grzeje, czy tylko wskaźnik na blacie tak pokazuje? Chyba niemożliwe, że w sekundę idzie temperatura na maxa? Ja miałam podobnie z temperaturą i innymi dziwnymi objawami, okazalo się, że mechanik nie dokrecil masy na kolektorze... Jak układ się zapowietrzy (UPG, nieszczelne rurki rzadziej chłodnica) to momentalnie, w ciągu kilku sekund może iść poza zakres nawet na niskich obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się