Skocz do zawartości

Ewelina Rokitnicka

Nowy
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ewelina Rokitnicka

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

27

Reputacja

  1. Cześć, ale auto faktycznie się grzeje, czy tylko wskaźnik na blacie tak pokazuje? Chyba niemożliwe, że w sekundę idzie temperatura na maxa? Ja miałam podobnie z temperaturą i innymi dziwnymi objawami, okazalo się, że mechanik nie dokrecil masy na kolektorze...
  2. Po założeniu restryktora 1.3, korekty są mniejsze (2.5), no i doladowanie max 0.94. Więc chyba w miarę ok?
  3. Czy ktoś może ma, i może użyczyć TACTRIXA, oczywiście odpłatnie (Warszawa i okolice)? Ps. Ewentualnie udzielić pomocy we wgraniu gotowej mapy...
  4. Dziękuję wszystkim, mam nadzieję, że po remapie będzie ok
  5. Cześć Wam. Piguła zmieniona na 1.5mm (tylko taką mieliśmy). W załączniku logi na 3 biegu, z dodanymi parametrami, które kazaliście dodać. Jednak chyba ciśnienie doładowania troszkę faluje? Może przy zmianie downpipe uszkodzili cięgno od gruszki, bo cisnęli osłoną termiczną na te cięgno? Możecie spojrzeć czy to możliwe? Dzięki romraiderlog_20190718_res15.csv
  6. Ok, faktycznie jest chyba 1.2. Spróbuję wrzucić 1.6, bo takie tulejki też mam. I logi wrzucę. Dziękuję za pomoc
  7. Uppipe z sti bez kata, downpipe 2.5 cala z ebaya, zostawiony trzeci katalizator(ten za downpipe), i koncowka przelotowa. Po mapie powinno śmigać ok? Mam nadzieję, ze doda trochę mocy i pozytywnych wrażeń Ps. Tak raczej nie jeździć? Wstawię dla próby inny restryktor, mam tuleję 1.2mm. Spróbuję
  8. Tak, pewnie lepiej kupić od 30 latka, palowany na wysokich obrotach Jakoś Twoja teoria nie sprawdza się od 270kkm w tym konkretnym przypadku, oczywiście
  9. główną przyczyną jest pewnie ekstremalna eksploatacja... Ja kupiłam wrx 2002, ze szwajcarii, od 70-letniej kobiety, z przebiegiem 270 (serwis od początku do końca), i silnik chodzi jak zegarek (szwajcarski). Zero brania oleju, idealna kompresja, myślę, że przy normalnym traktowaniu przeleci drugie tyle. A nie samochód od małolata, który pałuje non stop, często bez oleju, i na zimno, to i 20 tys km będzie zużyty. Trudno, żeby nie był.
  10. Pięknie dziękuję jeszcze raz, rozumiem, że wszystko ok, tylko trzeba dostroić samochód do nowych warunków. Super informacja, bo właśnie to było w planach, tylko nie wiedzieliśmy, czy na chwilę obecną jest ok, a wiadomo, że niesprawnego samochodu się nie podkręca.
  11. Tak, dokladnie, przelotowe. Oczywiście wszystko dziś dorzucę i wrzucę loga.
  12. Dziękuję. Wężyki są szczelne, ciezko mi stwierdzić czy wastegate chodzi ok. Jak podłączyć strzykawkędo wezyka od wastegate, to sie wysuwa. A czy moze to byc efekt wymiany uppipe i downpipe?
  13. Bardzo dziękuję, dziś jeszcze przejechane, i zebrane logi Flkc i FBKC, cokolwiek toby oznaczało. Wygląda, że podczas jazdy są wartośći 0, także tutaj chyba jest ok? A dziś późnym wieczorem przejadę się tak konkretnie, na 100% przepustnica, bo w dzień ruch za duży i nie ma za bardzo gdzie się rozbujać jednostajnie. Wczytane jeszcze tabelka learning, może coś wniesie? romraiderlog_20190715_144638.csv romraiderLTV_20190715-145146.csv ps. zgodnie z obietnicą, dwa jeszcze dwa logi, mam nadzieję, że już czytelne, pierwszy 3 bieg od 2000-do oporu, drugi 4 bieg od 2000- do oporu. Z góry dziękuję romraiderlog_20190715_213202.csv romraiderlog_20190715_211826.csv
  14. Dziekuję bardzo za wyczerpującą odpowiedź, pozwoliła mi zrozumieć trochę więcej. Dziś został wyczyszczony stukowiec, oraz miejsce osadzenia, i przy okazji przepustnica też zrobiona na blask Chodzi mi tylko o to, że z tego co ja wyczytałam, to parametr "Knock Correction Advanced" wybrany był przeze mnie zupełnie przypadkowo (bo był knock) i jest tak naprawdę trudny do interpretacji, bez wglądu w inne parametry, i niekoniecznie oznacza stukanie (oczywiście być może się mylę). Na przykład tutaj na forum romraider, gość tłumaczy, żeby logować inne parametry, jak fbkc flkc, knock sum. A czy parametr IAM=16 nam coś pomoże? http://www.romraider.com/forum/topic4979.html Ps. A tutaj jeszcze jeden przykład, logi w pozycji knock correction advanced wyglądają podobnie jak moje: https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1776927
  15. Znaczy ten knock Correction advanced, chyba jest ok, i z tego co wyczytałam ten parametr tak sie zachowuje. A możesz powiedziec jaki parametr najchętniej ustawiasz w romraider, zeby spalanie stukowe wykryc? Ps. Ktora pozycja to wykres zaplonu, przepraszam za głupie pytania, ale jestem laikiem:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...