Krzysztof Burbo Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 (edytowane) Witam, aktualnie rozglądam się za jakimś tłumikiem końcowym do mojej imprezki 2.0 116km gf n/a. Temat kolektora nierównoodległościowego mam już ogarnięty, teraz zostaje mi wybór końcówki. Początkowo zastanawiałem się nad WM Sport-em ale stanowczo o nim zapomniałem po wielu opiniach w internecie (cena mówi sama za siebie), teraz mam na oku tłumik firmy PROEX z oznaczeniem PROSERIES w dość atrakcyjnej cenie (około 500zł z wysyłką). Dobre opinie także słyszałem o RM Motors lecz ostatecznie nie wiem który wybrać. Moje pytanie brzmi co forumowicze sądzą o PROEX-ie i RM Motors-ie, ewentualnie co polecają? Zależy mi na znośnej cenie (500zł max), używany tłumik też wchodzi w grę. Główny cel to przyjemny bulgot i znośna głośność. Może ktoś ma coś sensownego na zbyciu typu Prodrive o którym chodzą same pozytywne opinie. Pozdrawiam Edytowane 7 Sierpnia 2019 przez Krzysztof Burbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Ja mam Proexa już 3 lata i jestem zadowolony. Za taką kasę uważam ze warto. Wydech mam cały seryjny tylko końcówkę zmieniałem. Głośność wybierałem najniższą. Nagranie tuż po montażu. W tej chwili jest nieco głośniejszy. https://photos.app.goo.gl/xj4v1yRYmgJPAQjHA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Mamy proexa w forku sf 2.0, były dwa podejścia, pierwsze z mniejszą puszką z 2" przelotu, dość ostry i meczący dźwięk, potem wpadła dłuższa puszka 2.5" i jest dużo lepiej, fajny dźwięk, dla mnie nadal trochę za głośny ale żonie się podoba. Chyba wrzucałem filmik do tematu "co zrobić żeby subaru bulgotało", możesz sobie poszukać. Oba tłumiki były kupione używane po ok.150 zł, osobiście nie dałbym za nie 500 choćby błyszczały i pachniały nowością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 (edytowane) Dobrą opcją jest kupno przepalonego tłumika wyższej klasy. Zazwyczaj są nierdzewne i nie ma znaczenia że jest sie 4 włascicielem. Ja kupiłem Tanabe Medalion GPower od Szocia, który pewnie jako nowy kosztował fortunę. Szociu sprzedawał cały catback bo auto było dawca budy Coupe. Reszte wydechu wykupili Turbodoladowani forumowicze i dostał drugie życie. Tylko trzeba trafić na sytuacje gdy ktoś sie przesiada na coś lepszego/nowszego Kolektor Równoodległosciowy miałem też przez moment Rynne Mugen style AKA Apexi N1, zdecydowanie za głośno w NA nawet z silencerem. Na YT gdzieś sie plątają filmiki Edytowane 8 Sierpnia 2019 przez Matiz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Brabus Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 (edytowane) W dniu 7.08.2019 o 23:56, Krzysztof Burbo napisał: Główny cel to przyjemny bulgot i znośna głośność. Bulgot to tylko wymiana fabrycznego kolektora wydechowego na asymetryczny/różnoodległościowy. Temat encyklopedia: Edytowane 9 Sierpnia 2019 przez Dj Brabus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się