Skocz do zawartości

Wybór tłumika końcowego- impreza gf 96r n/a


Krzysztof Burbo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, aktualnie rozglądam się za jakimś tłumikiem końcowym do mojej imprezki 2.0 116km gf n/a. Temat kolektora nierównoodległościowego mam już ogarnięty, teraz zostaje mi wybór końcówki. Początkowo zastanawiałem się nad WM Sport-em ale stanowczo o nim zapomniałem po wielu opiniach w internecie (cena mówi sama za siebie), teraz mam na oku tłumik firmy PROEX z oznaczeniem PROSERIES w dość atrakcyjnej cenie (około 500zł z wysyłką). Dobre opinie także słyszałem o RM Motors lecz ostatecznie nie wiem który wybrać.

Moje pytanie brzmi co forumowicze sądzą o PROEX-ie i RM Motors-ie, ewentualnie co polecają?

Zależy mi na znośnej cenie (500zł max), używany tłumik też wchodzi w grę. Główny cel to przyjemny bulgot i znośna głośność. 

Może ktoś ma coś sensownego na zbyciu typu Prodrive o którym chodzą same pozytywne opinie:thumbup:.

Pozdrawiam

Edytowane przez Krzysztof Burbo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Proexa już 3 lata i jestem zadowolony. Za taką kasę uważam ze warto.

 

Wydech mam cały seryjny tylko końcówkę zmieniałem.

Głośność wybierałem najniższą. Nagranie tuż po montażu. W tej chwili jest nieco głośniejszy. 

 

https://photos.app.goo.gl/xj4v1yRYmgJPAQjHA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy proexa w forku sf 2.0, były dwa podejścia, pierwsze z mniejszą puszką z 2" przelotu, dość ostry i meczący dźwięk, potem wpadła dłuższa puszka 2.5" i jest dużo lepiej, fajny dźwięk, dla mnie nadal trochę za głośny ale żonie się podoba. Chyba wrzucałem filmik do tematu "co zrobić żeby subaru bulgotało", możesz sobie poszukać. Oba tłumiki były kupione używane po ok.150 zł, osobiście nie dałbym za nie 500 choćby błyszczały i pachniały nowością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrą opcją jest kupno przepalonego tłumika wyższej klasy. Zazwyczaj są nierdzewne i nie ma znaczenia że jest sie 4 włascicielem. Ja kupiłem Tanabe Medalion GPower od Szocia, który pewnie jako nowy kosztował fortunę.  Szociu sprzedawał cały catback bo auto było dawca budy Coupe. Reszte wydechu wykupili Turbodoladowani forumowicze i dostał drugie życie. Tylko trzeba trafić na sytuacje gdy ktoś sie przesiada na coś lepszego/nowszego
 

Kolektor Równoodległosciowy

miałem też przez moment Rynne Mugen style AKA Apexi N1, zdecydowanie za głośno w NA nawet z silencerem. Na YT gdzieś sie plątają filmiki
 

Edytowane przez Matiz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.08.2019 o 23:56, Krzysztof Burbo napisał:

Główny cel to przyjemny bulgot i znośna głośność.

Bulgot to tylko wymiana fabrycznego kolektora wydechowego na asymetryczny/różnoodległościowy. Temat encyklopedia:

 

Edytowane przez Dj Brabus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...