Skocz do zawartości

Outback 3.0 2002, jak dobrać skrzynie automatyczną


Pawlik406

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od jakiegoś czasu z skrzyni dochodziły dźwięki zwiastujące jej koniec, który nadszedł szybciej niż się spodziewałem. Jestem kierowcą "tir-a"i nie udało mi się doczekać na naprawę, zawsze było przyjedź za miesiac, a teraz powiedziała skrzynia papa,

IMG_20190708_173044.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz tabelkę.
https://ww2-secure.justanswer.com/uploads/tracker40/2012-01-29_224102_1.gif

Tylko jeśli używka, to taka co byś mógł się przejechać samochodem. Albo z rozbitka, bo jest wtedy szansa że będzie sprawna. Takie już zdemontowane to jest naprawdę loteria.
A może wyjść tak że kupisz używkę, przełożenie skrzyni, itd. zapłacisz ciut mniej niż za naprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, trochę mi trasa zeszła i dopiero wróciłem do domu, rozebralem do końca i padło koło zębate i żeby satelit na centralnym dyferencjale. Ogólnie stan taki sobie więc jutro migomat w ruch i będzie rwd jak się uda ;), a z rozpiski skrzyń skorzystam na pewno, ułatwi mi poszukiwania następcy. Dziękuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A zatem udoło się, bałem się napisać przed gruntownym przetestowanie, a zatem barka żyje, zrobiłem 4k km z niedogodności to dyfer szybko się ciepły robi a skrzynia po przeczyszczeniu byle jakim hydrauliki nie szarpie, ile moja świnka mi dała radości to ja ebie, nawet na suchym dupą zamiata ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I takie pytanie ma ktoś może skrzynie do 2.0 diesla na wieszchu?  Żeby pomieżyc czy się zmieści do 3.0 ale mnie kusi takiego manuala wsadzić 6 biegowego......   A cena i tak z wałami jak za automata więc jestem bardziej jak skłonny taki eksperyment zrobić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach