_akir_ Opublikowano 14 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 Cześć po ostatniej wizycie w ASO (serwis na 45k km) zauważyłem ze samochód strasznie zmuliło (przy serwisie zgłaszałem że czasem na staniu na światłach potrafi szarpać skrzynia i silnikiem) - być może była aktualizacja softu. na każdym z trybów silnik strasznie mułowato reaguje a czasem mam wrażenie że na S# podczas przyspieszania szarpie i nagle wbija mocno obroty. wykluczam wysokie temperatury i paliwo - tankowałem BP Ultimate 98 i Shell V-Power Racing (efekt ten sam) jazda w niskiej temp daje ten sam efekt, przed wizyta w ASO było git - pytanie do @DZIAŁ TECHNICZNY czy ostatnio pojawił sie jakiś nowy soft do MY16 ? (wiem że nie tylko ja mam ten problem) czy ktoś jeszcze coś zauważył ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 14 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 1 godzinę temu, _akir_ napisał: przed wizyta w ASO było git No to wiadomo kto popsuł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_akir_ Opublikowano 14 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 moze zrobili to nie swiadomie pojawil sie update to go wrzucili, jutro jade do nich zeby sprawdzili - aczkolwiek w przypadku innej osoby ASO twierdzi ze wszystko jest OK i nowy soft zmienia charakterystykę celem ochrony silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 14 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 1 godzinę temu, _akir_ napisał: moze zrobili to nie swiadomie pojawil sie update to go wrzucili, jutro jade do nich zeby sprawdzili - aczkolwiek w przypadku innej osoby ASO twierdzi ze wszystko jest OK i nowy soft zmienia charakterystykę celem ochrony silnika Kurła to jeszcze Wranglerem skopię FXT.. Co za czasy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 15 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2019 22 godziny temu, _akir_ napisał: innej osoby ASO twierdzi ze wszystko jest OK i nowy soft zmienia charakterystykę celem ochrony silnika jak z SBD ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_akir_ Opublikowano 15 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2019 Bylem dzis w ASO, chłopaki zrestartowali sterownik silnika i skrzyni i jest dużo lepiej Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_akir_ Opublikowano 10 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Odgrzeje trochę kotletaWłaśnie dostałem @ z SIPuI chyba wiadomo czemu zamula„Uprzejmie informuję, że Subaru Corporation (producent samochodów Subaru) poinformował nas o konieczności sprawdzenia szczelności kolektora wylotowego w pewnej partii wyprodukowanych samochodów Subaru. Istnieje możliwość wystąpienia nieprawidłowego działania układu wydechowego spowodowanego nieszczelnościami. Zjawisko to może doprowadzić do nieprawidłowego działania silnika (spadek mocy).Nie odnotowaliśmy w samochodach wprowadzonych przez nas na polski rynek takiego przypadku, jednakże aby zabezpieczyć pojazdy przed taką ewentualnością, podjęliśmy decyzje o rozpoczęciu kampanii przywoławczej. Grupa pojazdów przeznaczonych do akcji została wyselekcjonowana i dostarczona nam przez Subaru Corporation. „Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 (edytowane) 30 minut temu, _akir_ napisał: Odgrzeje trochę kotleta Właśnie dostałem @ z SIPu I chyba wiadomo czemu zamula „ Uprzejmie informuję, że Subaru Corporation (producent samochodów Subaru) poinformował nas o konieczności sprawdzenia szczelności kolektora wylotowego w pewnej partii wyprodukowanych samochodów Subaru. Istnieje możliwość wystąpienia nieprawidłowego działania układu wydechowego spowodowanego nieszczelnościami. Zjawisko to może doprowadzić do nieprawidłowego działania silnika (spadek mocy). Nie odnotowaliśmy w samochodach wprowadzonych przez nas na polski rynek takiego przypadku, jednakże aby zabezpieczyć pojazdy przed taką ewentualnością, podjęliśmy decyzje o rozpoczęciu kampanii przywoławczej. Grupa pojazdów przeznaczonych do akcji została wyselekcjonowana i dostarczona nam przez Subaru Corporation. „ Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W naszym XT 2016 wymieniono na gwarancji uszczelkę pod kolektorem. To częsty przypadek, tu na Forum też o tym wspominano. To raczej objawia się specyficznym dźwiękiem spod maski. Spadek mocy to już w krytycznym przypadku. Edytowane 10 Stycznia 2020 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_akir_ Opublikowano 11 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 W naszym XT 2016 wymieniono na gwarancji uszczelkę pod kolektorem. To częsty przypadek, tu na Forum też o tym wspominano. To raczej objawia się specyficznym dźwiękiem spod maski. Spadek mocy to już w krytycznym przypadku. U mnie ASO stwierdzilo ze uszczelka jest ok i nie wymienilo jak zglaszalemPocisne jeszcze teraz jak pojade na akcjeWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 Czasami po wizycie w ASO dzieją się dziwne rzeczy i nie zawsze wszystko co jest zalecane wychodzi na plus. Kilka przykładów: - Chciałem kiedyś zaktualizować u siebie soft - znajomy mechanik mi odradził, twierdząc, iż często po zmianie softu auto "świruje", - Często jest tak (raczej standard), że w sytuacji, kiedy wymagane jest odłączenia akumulatora nie jest czyszczona przepustnica. W takiej sytuacji rozwala się mapa, a nowa buduje się na brudnej przepustnicy... - po spuszczeniu płynu chłodniczego, chłodnica jest napełniana płynem do Max, czyli niby wszystko ok, ale nikt nie bierze pod uwagę faktu, że układ musi się odpowietrzyć i w konsekwencji po jego odpowietrzeniu (z czasem) mamy poziom płynu poniżej minimum. Chcąc być w zgodzie z instrukcją musimy uzupełnić niedobór płynem, który dostępny jest tylko w ASO, więc dymamy do ASO itd itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się