Krzychu24 Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 Witajcie, dawno nic nie modziłem i zastanawiam się nad takim wynalazkiem, warto coś takiego założyć, odczuję w codziennej jeździe? Nie koniecznie Perrina widziałem poliuretanowe no name to pewnie to samo tylko bez napisu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 (edytowane) @Ptasi0r zakładał N grupę. Dasz proszę jakiś "feedback"? Edytowane 31 Maja 2019 przez MDsuperstar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 poczujesz roznice, ale czy jestes na nia gotowy to inna sprawa w koncu poczujesz doslownie, ze silnik zyje. moze wymiana samej kosci, nie tak bardzo - mam ori sti n-grupowe, to juz z nowymi poduszkami n-sti silnika, skrzyni, czuc i slychac podyfikacie. Subiektywnie, nie wiem na ile do cos dalo, ale mi wymiana wszytskich starych tulei i poduszek na n-sti, sie podoba, zonie juz nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 24 minuty temu, M_isza napisał: mam ori sti n-grupowe Jaki numer ma takie mocowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 (edytowane) 42 minuty temu, Narrator napisał: Jaki numer ma takie mocowanie? STI: ST410404S000 Seria: 41040FE000 Edytowane 31 Maja 2019 przez MDsuperstar 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 Ja montuje zeby ograniczyc bujanie silnika i stukanie IC o rozporke staffa, ktora na razie zdemontowalem. Poczatkowo mial byc strongflex, ale okazalo sie ze tam sa twarde poliuretany i przenosza wibracje silnika na karoserie. Wzialem zatem n-grupowe ktore sa twardsze niz oem ale nadal wykonane z gumy a nie poli. Tu jest filmik porownawczy oem vs sti performance (czyli enkowe): https://youtu.be/M0lZ8iZICwk Niestety swojego "pitch stop mount" jeszcze nie zdazylem wlozyc, wiec moim feedbackiem sie na razie nie podziele. Na pewno radzilbym ostroznie podchodzic do tych wykonanych z twardego poliuretanu. Co do samego perrina, rozmawialem z jednym forumowiczem i polecal. Podobno usztywnia ale bez hardcorowych doznan. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu24 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 Zastanawia mnie tylko czy wpływa też na pracę skrzyni? Jak dobrze zrozumiałem na filmiku wyżej, gość opowiada, że czuję różnice zarówno przy wbijaniu, jak i redukowaniu biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 @Ptasi0r W dniu 31.05.2019 o 15:20, Ptasi0r napisał: "pitch stop mount" jeszcze nie zdazylem wlozyc Czy założyłeś? Czujesz jakąś różnicę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 1 godzinę temu, MDsuperstar napisał: @Ptasi0r Czy założyłeś? Czujesz jakąś różnicę? Tak już zamontowałem to sztywniejsze od STI Performance i pisałem o tym w innym temacie. Przekleję też tutaj: Co do samego pitch stop mount - po montazu mniej gibie silnikiem i da sie wyczuc subtelne roznice w postaci:- szybsza reakcja na gaz- precyzyjniejsza zmiana biegow- mocniejsze kopniecie po szybkiej zmianie biegu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 Dzięki @Ptasi0r, musiałem przeoczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosław De Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 Może motoweld coś podziała z polskim odpowiednikiem tego wynalazku tak jak to było że wzmocnieniem skrzyni z wrx?? Ponoć jest już nowa wersja jeszcze dodatkowo dwa tak jakby kątowniki przykręcane do ściany grodziowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 ja u siebie zamontowałem poduchy firmy Anchor i jest znaczna różnica w stosunku do OEM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 Ja miałem perrin w sti 2011 i złego słowa nie powiem. Zero dodatkowych wibracji , drgań , hałasu przy rozruchu itp.Z plusów to przy zmodzonym silniku dużo mniejsze wychylenia silnika przy przyspieszeniu, brak stuków o rozpórkę staffa i myślę że taka trochę lepsza reakcja na gaz.Teraz mam następnego sti z 2011 i zamówiłem w promocji pitch stop i gumy skrzyni whiteline. Jak zamontuję i polatam to dam znać jak to działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 Pitch Stop jest dostępny za 2 stówki w gc8 - grupa N STI. Co do samego miejsca mocowania to podobno problem występuje jedynie w VA ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 Tylko że grupa N to nadal plastik i guma.Jest to na pewno lepsze od seryjnego mocowania , ale nie daje takiej zmiany jak pitch stop perrin , grimmspeed , kartboy itp . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 7 godzin temu, MDsuperstar napisał: Pitch Stop jest dostępny za 2 stówki w gc8 - grupa N STI. Co do samego miejsca mocowania to podobno problem występuje jedynie w VA ? I jakie odczucia między oem a N grupową ? Pytam bo myślę, nad wymianą w WRX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 5 minut temu, emdzejj napisał: I jakie odczucia między oem a N grupową ? Pytam bo myślę, nad wymianą w WRX na plus ale sama wymiana pitch stopa duzo nie da oprócz lepszego samopoczucia dla właściciela . Żeby poczuć różnicę trza "usztywnić" cały zespół napędowy. (silnik, skrzynia i tylny dyfer). Wtedy wszystkie wyszczególnione powyżej plusy dodatnie występują. (reakcja na gas, brak bujania się silnika, czy precyzyjniejsza zmiana biegow) ale są też minusy w postaci wibracii przenoszonych na karoserię... ot takie moje zdanie, tylko co ja wiem skoro cały napęd jest posadowiony na Ngrupie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 (edytowane) 14 minut temu, emdzejj napisał: Edytowane 24 Maja 2020 przez Tommi1 podwójne wyswietlanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 1 minutę temu, Tommi1 napisał: na plus ale sama wymiana pitch stopa duzo nie da oprócz lepszego samopoczucia dla właściciela . Żeby poczuć różnicę trza "usztywnić" cały zespół napędowy. (silnik, skrzynia i tylny dyfer). Wtedy wszystkie wyszczególnione powyżej plusy dodatnie występują. (reakcja na gas, brak bujania się silnika, czy precyzyjniejsza zmiana biegow) ale są też minusy w postaci wibracii przenoszonych na karoserię... ot takie moje zdanie, tylko co ja wiem skoro cały napęd jest posadowiony na Ngrupie . Jasne, jasne będę robił cały zawias i gumy i mogę dodatkowo jeszcze to dołożyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 2 minuty temu, emdzejj napisał: Jasne, jasne będę robił cały zawias i gumy i mogę dodatkowo jeszcze to dołożyć. No to nie zaszkodzi , tylko zastanów sie czy lubisz pozytywne wibracje i brzęczenie plastikow... Ups to przecież forum subaru to brzęczenie plastików sie ma w gratisie . a na poważnie, wibracje sa wieksze odczuwalnie ale bardzo to nie jest irytujące nawet mógłby rzec ze z czasem robi sie fajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 25 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 11 godzin temu, emdzejj napisał: I jakie odczucia między oem a N grupową ? Jest lekka zmiana na plus, ale tak jak napisał Tommi1 trzeba usztywnić całość układu, żeby poczuć dużą różnicę. Moim zdaniem do "daily" fajny i tani upgrade, no i nie rąbie komfortu tak jak te wszystkie tuningowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 25 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 W dniu 24.05.2020 o 21:38, Tommi1 napisał: No to nie zaszkodzi , tylko zastanów sie czy lubisz pozytywne wibracje i brzęczenie plastikow... Ups to przecież forum subaru to brzęczenie plastików sie ma w gratisie . a na poważnie, wibracje sa wieksze odczuwalnie ale bardzo to nie jest irytujące nawet mógłby rzec ze z czasem robi sie fajne. Do brzęczenia plastików to już jestem przyzwyczajony więc widzę, ze same plusy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosław De Opublikowano 28 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2020 Ja tam w moim wrx słyszę sam wydech xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się