Jump to content

Poliuretanowa poduszka Pitch stop Subaru


Recommended Posts

 

Witajcie, dawno nic nie modziłem i  zastanawiam się nad takim wynalazkiem, warto coś takiego założyć, odczuję w codziennej jeździe?  Nie koniecznie Perrina widziałem poliuretanowe no name to pewnie to samo tylko bez napisu :)

psp-drv-101_01x800.jpg

Link to post
Share on other sites

poczujesz roznice, ale czy jestes na nia gotowy to inna sprawa :D w koncu poczujesz doslownie, ze silnik zyje. moze wymiana samej kosci, nie tak bardzo - mam ori sti n-grupowe, to juz z nowymi poduszkami n-sti silnika, skrzyni, czuc i slychac podyfikacie.

Subiektywnie, nie wiem na ile do cos dalo, ale mi wymiana wszytskich starych tulei i poduszek na n-sti, sie podoba, zonie juz nie :D

 

Link to post
Share on other sites

Ja montuje zeby ograniczyc bujanie silnika i stukanie IC o rozporke staffa, ktora na razie zdemontowalem. Poczatkowo mial byc strongflex, ale okazalo sie ze tam sa twarde poliuretany i przenosza wibracje silnika na karoserie. Wzialem zatem n-grupowe ktore sa twardsze niz oem ale nadal wykonane z gumy a nie poli.

 

Tu jest filmik porownawczy oem vs sti performance (czyli enkowe):

 

 https://youtu.be/M0lZ8iZICwk

 

 

Niestety swojego "pitch stop mount" jeszcze nie zdazylem wlozyc, wiec moim feedbackiem sie na razie nie podziele. Na pewno radzilbym ostroznie podchodzic do tych wykonanych z twardego poliuretanu. Co do samego perrina, rozmawialem z jednym forumowiczem i polecal. Podobno usztywnia ale bez hardcorowych doznan.

 

 

 

 

 

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Zastanawia mnie tylko czy wpływa też na pracę skrzyni?  Jak dobrze zrozumiałem na filmiku wyżej, gość opowiada, że czuję różnice zarówno przy wbijaniu, jak i redukowaniu biegów

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...
1 godzinę temu, MDsuperstar napisał:

@Ptasi0r

Czy założyłeś? Czujesz jakąś różnicę?

Tak już zamontowałem to sztywniejsze od STI Performance i pisałem o tym w innym temacie. Przekleję też tutaj:

 

Co do samego pitch stop mount - po montazu mniej gibie silnikiem i da sie wyczuc subtelne roznice w postaci:
- szybsza reakcja na gaz
- precyzyjniejsza zmiana biegow
- mocniejsze kopniecie po szybkiej zmianie biegu

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Może motoweld coś podziała z polskim odpowiednikiem tego wynalazku tak jak to było że wzmocnieniem skrzyni z wrx?? :D Ponoć jest już nowa wersja jeszcze dodatkowo dwa tak jakby kątowniki przykręcane do ściany grodziowej

F143866357_grande.jpg

Link to post
Share on other sites

ja u siebie zamontowałem poduchy firmy Anchor i jest znaczna różnica w stosunku do OEM

 

 

Link to post
Share on other sites

  Ja miałem perrin w sti 2011 i złego słowa nie powiem. Zero dodatkowych wibracji , drgań , hałasu przy rozruchu itp.Z plusów to przy zmodzonym silniku dużo mniejsze wychylenia silnika przy przyspieszeniu,  brak stuków o rozpórkę staffa i myślę że taka trochę lepsza reakcja na gaz.Teraz mam następnego sti z 2011 i zamówiłem w promocji pitch stop i gumy skrzyni whiteline. Jak zamontuję i polatam to dam znać jak to działa.

Link to post
Share on other sites

Pitch Stop jest dostępny za 2 stówki w gc8 - grupa N STI. Co do samego miejsca mocowania to podobno problem występuje jedynie w VA ?

Link to post
Share on other sites

Tylko że grupa N to nadal plastik i guma.Jest to na pewno lepsze od seryjnego mocowania , ale nie daje takiej zmiany jak pitch stop perrin , grimmspeed , kartboy itp .

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, MDsuperstar napisał:

Pitch Stop jest dostępny za 2 stówki w gc8 - grupa N STI. Co do samego miejsca mocowania to podobno problem występuje jedynie w VA ?

I jakie odczucia między oem a N grupową ? Pytam bo myślę, nad wymianą w WRX

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, emdzejj napisał:

I jakie odczucia między oem a N grupową ? Pytam bo myślę, nad wymianą w WRX

na plus :P ale sama wymiana pitch stopa duzo nie da oprócz lepszego samopoczucia dla właściciela ;). Żeby poczuć różnicę trza "usztywnić" cały zespół napędowy. (silnik, skrzynia i tylny dyfer). Wtedy wszystkie wyszczególnione powyżej plusy dodatnie występują. (reakcja na gas, brak bujania się silnika, czy precyzyjniejsza zmiana biegow) ale są też minusy w postaci wibracii przenoszonych na karoserię... ot takie moje zdanie, tylko co ja wiem skoro cały napęd jest posadowiony na Ngrupie :P.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
14 minut temu, emdzejj napisał:

 

 

Edited by Tommi1
podwójne wyswietlanie
Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Tommi1 napisał:

na plus :P ale sama wymiana pitch stopa duzo nie da oprócz lepszego samopoczucia dla właściciela ;). Żeby poczuć różnicę trza "usztywnić" cały zespół napędowy. (silnik, skrzynia i tylny dyfer). Wtedy wszystkie wyszczególnione powyżej plusy dodatnie występują. (reakcja na gas, brak bujania się silnika, czy precyzyjniejsza zmiana biegow) ale są też minusy w postaci wibracii przenoszonych na karoserię... ot takie moje zdanie, tylko co ja wiem skoro cały napęd jest posadowiony na Ngrupie :P.

Jasne, jasne będę robił cały zawias i gumy i mogę dodatkowo jeszcze to dołożyć. 

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, emdzejj napisał:

Jasne, jasne będę robił cały zawias i gumy i mogę dodatkowo jeszcze to dołożyć. 

No to nie zaszkodzi :), tylko zastanów sie czy lubisz pozytywne wibracje ;) i brzęczenie  plastikow... Ups to przecież forum subaru to brzęczenie plastików sie ma w gratisie  ;). a na poważnie, wibracje sa wieksze odczuwalnie ale bardzo to nie jest irytujące nawet mógłby rzec ze z czasem robi sie fajne. 

Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, emdzejj napisał:

I jakie odczucia między oem a N grupową ?

Jest lekka zmiana na plus, ale tak jak napisał Tommi1 trzeba usztywnić całość układu, żeby poczuć dużą różnicę.

Moim zdaniem do "daily" fajny i tani upgrade, no i nie rąbie komfortu tak jak te wszystkie tuningowe.

Link to post
Share on other sites
W dniu 24.05.2020 o 21:38, Tommi1 napisał:

No to nie zaszkodzi :), tylko zastanów sie czy lubisz pozytywne wibracje ;) i brzęczenie  plastikow... Ups to przecież forum subaru to brzęczenie plastików sie ma w gratisie  ;). a na poważnie, wibracje sa wieksze odczuwalnie ale bardzo to nie jest irytujące nawet mógłby rzec ze z czasem robi sie fajne. 

Do brzęczenia plastików to już jestem przyzwyczajony więc widzę, ze same plusy :D

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...