Skocz do zawartości

Poliuretanowa poduszka Pitch stop Subaru


Krzychu24

Rekomendowane odpowiedzi

poczujesz roznice, ale czy jestes na nia gotowy to inna sprawa :D w koncu poczujesz doslownie, ze silnik zyje. moze wymiana samej kosci, nie tak bardzo - mam ori sti n-grupowe, to juz z nowymi poduszkami n-sti silnika, skrzyni, czuc i slychac podyfikacie.

Subiektywnie, nie wiem na ile do cos dalo, ale mi wymiana wszytskich starych tulei i poduszek na n-sti, sie podoba, zonie juz nie :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja montuje zeby ograniczyc bujanie silnika i stukanie IC o rozporke staffa, ktora na razie zdemontowalem. Poczatkowo mial byc strongflex, ale okazalo sie ze tam sa twarde poliuretany i przenosza wibracje silnika na karoserie. Wzialem zatem n-grupowe ktore sa twardsze niz oem ale nadal wykonane z gumy a nie poli.

 

Tu jest filmik porownawczy oem vs sti performance (czyli enkowe):

 

 https://youtu.be/M0lZ8iZICwk

 

 

Niestety swojego "pitch stop mount" jeszcze nie zdazylem wlozyc, wiec moim feedbackiem sie na razie nie podziele. Na pewno radzilbym ostroznie podchodzic do tych wykonanych z twardego poliuretanu. Co do samego perrina, rozmawialem z jednym forumowiczem i polecal. Podobno usztywnia ale bez hardcorowych doznan.

 

 

 

 

 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
1 godzinę temu, MDsuperstar napisał:

@Ptasi0r

Czy założyłeś? Czujesz jakąś różnicę?

Tak już zamontowałem to sztywniejsze od STI Performance i pisałem o tym w innym temacie. Przekleję też tutaj:

 

Co do samego pitch stop mount - po montazu mniej gibie silnikiem i da sie wyczuc subtelne roznice w postaci:
- szybsza reakcja na gaz
- precyzyjniejsza zmiana biegow
- mocniejsze kopniecie po szybkiej zmianie biegu

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

  Ja miałem perrin w sti 2011 i złego słowa nie powiem. Zero dodatkowych wibracji , drgań , hałasu przy rozruchu itp.Z plusów to przy zmodzonym silniku dużo mniejsze wychylenia silnika przy przyspieszeniu,  brak stuków o rozpórkę staffa i myślę że taka trochę lepsza reakcja na gaz.Teraz mam następnego sti z 2011 i zamówiłem w promocji pitch stop i gumy skrzyni whiteline. Jak zamontuję i polatam to dam znać jak to działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, MDsuperstar napisał:

Pitch Stop jest dostępny za 2 stówki w gc8 - grupa N STI. Co do samego miejsca mocowania to podobno problem występuje jedynie w VA ?

I jakie odczucia między oem a N grupową ? Pytam bo myślę, nad wymianą w WRX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, emdzejj napisał:

I jakie odczucia między oem a N grupową ? Pytam bo myślę, nad wymianą w WRX

na plus :P ale sama wymiana pitch stopa duzo nie da oprócz lepszego samopoczucia dla właściciela ;). Żeby poczuć różnicę trza "usztywnić" cały zespół napędowy. (silnik, skrzynia i tylny dyfer). Wtedy wszystkie wyszczególnione powyżej plusy dodatnie występują. (reakcja na gas, brak bujania się silnika, czy precyzyjniejsza zmiana biegow) ale są też minusy w postaci wibracii przenoszonych na karoserię... ot takie moje zdanie, tylko co ja wiem skoro cały napęd jest posadowiony na Ngrupie :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Tommi1 napisał:

na plus :P ale sama wymiana pitch stopa duzo nie da oprócz lepszego samopoczucia dla właściciela ;). Żeby poczuć różnicę trza "usztywnić" cały zespół napędowy. (silnik, skrzynia i tylny dyfer). Wtedy wszystkie wyszczególnione powyżej plusy dodatnie występują. (reakcja na gas, brak bujania się silnika, czy precyzyjniejsza zmiana biegow) ale są też minusy w postaci wibracii przenoszonych na karoserię... ot takie moje zdanie, tylko co ja wiem skoro cały napęd jest posadowiony na Ngrupie :P.

Jasne, jasne będę robił cały zawias i gumy i mogę dodatkowo jeszcze to dołożyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, emdzejj napisał:

Jasne, jasne będę robił cały zawias i gumy i mogę dodatkowo jeszcze to dołożyć. 

No to nie zaszkodzi :), tylko zastanów sie czy lubisz pozytywne wibracje ;) i brzęczenie  plastikow... Ups to przecież forum subaru to brzęczenie plastików sie ma w gratisie  ;). a na poważnie, wibracje sa wieksze odczuwalnie ale bardzo to nie jest irytujące nawet mógłby rzec ze z czasem robi sie fajne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, emdzejj napisał:

I jakie odczucia między oem a N grupową ?

Jest lekka zmiana na plus, ale tak jak napisał Tommi1 trzeba usztywnić całość układu, żeby poczuć dużą różnicę.

Moim zdaniem do "daily" fajny i tani upgrade, no i nie rąbie komfortu tak jak te wszystkie tuningowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.05.2020 o 21:38, Tommi1 napisał:

No to nie zaszkodzi :), tylko zastanów sie czy lubisz pozytywne wibracje ;) i brzęczenie  plastikow... Ups to przecież forum subaru to brzęczenie plastików sie ma w gratisie  ;). a na poważnie, wibracje sa wieksze odczuwalnie ale bardzo to nie jest irytujące nawet mógłby rzec ze z czasem robi sie fajne. 

Do brzęczenia plastików to już jestem przyzwyczajony więc widzę, ze same plusy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...