JC15 Opublikowano 30 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 Pytanie czy warto i czy to na pewno coś daje ( lepsze trzymanie w zakrętach itp.) 1 656,30 zł 23% zniżki | TTCR-II zawieszenia bar dla Subaru Forester IMPREZA akcesoria do stylizacji samochodów stabilizator aluminium pręt ze stopu napięcie prętahttps://s.click.aliexpress.com/e/cAPwnyNw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 30 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 link nie dziala. byles zalogowany, gdy kopiowales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 30 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 link działa - spróbuj na innej przeglądarce lub "nie na telefonie". Wygląda mega - ciekawe jak to się sprawuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 30 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 juz widze, ze link chce jakeis skrypty wczytywac... wiec chinskich szpiegow nie bede wpuszczal:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonda Opublikowano 30 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 nie boisz się, że to całkiem zmieni "pracę" samonośnego nadwozia ? Nie wiem czy ktoś potrafi ocenić jaki to będzie miało wpływ na prowadzenie, na sztywność, na zachowanie samochodu w razie "W" ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JC15 Opublikowano 30 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 No właśnie , samonośne nadwozie ma to do siebie że ,, pracuje" , ramy pod tym względem były lepsze ( sztywniejsze)a w nadwoziu jednak chodzi o sztywność im większa tym lepiej a pytanie czy może ktoś montował i odczuł różnicę. Rozpórki kielichów w komorze silnika mają wszystkie szanujące się sportowe auta a tu dodatkowo jest jeszcze parę innych usztywniaczy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 wszelkie usztywnienia inne niz rozporka kilichow wg maja sens tylko w aucie do sportu a do daily bez sensu. no chyba, ze jak jednych kolem staniesz na krawezniku i slychac jak sie cos wygina, albo drzwi nie mozna otworzyc po co Ci usztywniania nadwozie, jak masz zawias seryjny? wecej zyskasz na prezycji prowadzenia wymieniajac wszystkie tuleje na nowe i robiac dobra geometrie, niz na usztywnieniach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JC15 Opublikowano 31 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 (edytowane) No niby tak ! Ale korci mnie ten przód i tył bez tych cudów od spodu , które niewątpliwie będą zakłócać przepływ powietrza pod podwoziem. Jak się zdecyduję dam znać co i jak. 3 godziny temu, M_isza napisał: wszelkie usztywnienia inne niz rozporka kilichow wg maja sens tylko w aucie do sportu a do daily bez sensu. no chyba, ze jak jednych kolem staniesz na krawezniku i slychac jak sie cos wygina, albo drzwi nie mozna otworzyc po co Ci usztywniania nadwozie, jak masz zawias seryjny? wecej zyskasz na prezycji prowadzenia wymieniajac wszystkie tuleje na nowe i robiac dobra geometrie, niz na usztywnieniach... A tak przy okazji , to jestem po wymianie wszystkich zużytych części zawieszenia ( po kupnie w serwisie wymieniłem to i owo ) ale ta ciekawość ludzka korci Edytowane 31 Maja 2019 przez JC15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 W dniu 31.05.2019 o 10:08, M_isza napisał: jak masz zawias seryjny? wecej zyskasz na prezycji prowadzenia wymieniajac wszystkie tuleje na nowe i robiac dobra geometrie, niz na usztywnieniach. To prawda. Usztywnienia chronią budę przed rozłażeniem się i korozją, ale w razie stłuczki przeniosą siły na inne elementy i zamiast naprawy jednej strony można mieć dwie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się