Skocz do zawartości

Usztywnianie nadwozia


JC15

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie czy warto i czy to na pewno coś daje ( lepsze trzymanie w zakrętach itp.)      1 656,30 zł  23% zniżki | TTCR-II zawieszenia bar dla Subaru Forester IMPREZA akcesoria do stylizacji samochodów stabilizator aluminium pręt ze stopu napięcie pręta
https://s.click.aliexpress.com/e/cAPwnyNw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie , samonośne nadwozie ma to do siebie że ,, pracuje" , ramy pod tym względem były lepsze ( sztywniejsze)a w nadwoziu jednak chodzi o sztywność im większa tym lepiej a pytanie czy może ktoś montował i odczuł różnicę. Rozpórki kielichów w komorze silnika mają wszystkie szanujące się sportowe auta a tu dodatkowo jest jeszcze parę innych usztywniaczy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszelkie usztywnienia inne niz rozporka kilichow wg maja sens tylko w aucie do sportu a do daily bez sensu. no chyba, ze jak jednych kolem staniesz na krawezniku i slychac jak sie cos wygina, albo drzwi nie mozna otworzyc :D

po co Ci usztywniania nadwozie, jak masz zawias seryjny? wecej zyskasz na prezycji prowadzenia wymieniajac wszystkie tuleje na nowe i robiac dobra geometrie, niz na usztywnieniach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby tak ! Ale korci mnie ten przód i tył bez tych cudów od spodu , które niewątpliwie będą zakłócać przepływ powietrza pod podwoziem. Jak się zdecyduję dam znać co i jak.

3 godziny temu, M_isza napisał:

wszelkie usztywnienia inne niz rozporka kilichow wg maja sens tylko w aucie do sportu a do daily bez sensu. no chyba, ze jak jednych kolem staniesz na krawezniku i slychac jak sie cos wygina, albo drzwi nie mozna otworzyc :D

po co Ci usztywniania nadwozie, jak masz zawias seryjny? wecej zyskasz na prezycji prowadzenia wymieniajac wszystkie tuleje na nowe i robiac dobra geometrie, niz na usztywnieniach...

A tak przy okazji , to jestem po wymianie wszystkich zużytych części zawieszenia ( po kupnie w serwisie wymieniłem to  i owo  ) ale ta ciekawość ludzka korci

Edytowane przez JC15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.05.2019 o 10:08, M_isza napisał:

jak masz zawias seryjny? wecej zyskasz na prezycji prowadzenia wymieniajac wszystkie tuleje na nowe i robiac dobra geometrie, niz na usztywnieniach.

To prawda. Usztywnienia chronią budę przed rozłażeniem się i korozją, ale w razie stłuczki przeniosą siły na inne elementy i zamiast naprawy jednej strony można mieć dwie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...