Skocz do zawartości

Subaru Impreza 2008


aston

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

vibowit, poważnie ;):mrgreen:

 

Chodzi mi bardziej o to, że w jednym wątku Intakwrx zachwala seryjne hamulce (na które KAŻDY narzeka), a w innym przekomarza się ze mną, że taki sam zestaw nieseryjne z EBC u niego hamuje świetnie (ja osobiście nie jestem z tego zestawu EBC zadowolony).

 

Po prostu mała nieścisłość ;)

 

vibowit, może kolega ma kaszla z bebnami? :twisted:

 

edit------------------

 

nie wymieniałeś tarcz na EBC TG? To po co się wykłucasz w innym wątku, że zestaw TG + Red stuff są git? Nic już nie rozumiem... :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm - myslalem, ze srednica tarcz tez ma cos do sprawnosci ukladu hamulcowego.....

 

Oczywiście że ma.

A hamulce już do tej pory w WRX-sie były koszmarne (Intak jest jedyną osobą w galaktyce która uważa inaczej :razz: ), więc jeżeli obecnie są jeszcze gorsze, to musi to już być kompletna klęska... :roll:

 

Wszystko w nowym WRXsie jest lepsze ! Hamulce też !

Widziałeś foty... z Tych chciałem jak Ty bez ABS-su na suchym.... sie kiepsko skończyło... :P Chyba nie dla mnie za mocne hamulce :P Z tego wniosek że nie jestem kompetentny oceniać nowy hamulec WRXsa :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu mała nieścisłość ;)

 

Po prostu trzeba pamiętać, żeby nigdy nie mieć Intaka za sobą. :mrgreen:

 

 

Intakwrx, czekałem na ciebie w Tychach, ale się nie pokazałeś. Miałbyś szersze porównanie hamulców. :wink:

 

 

 

vibowit, może kolega ma kaszla z bebnami? :twisted:

 

Zapomniałeś, że kolega interesuje się motoryzacją, więc to nie tak prosto! On ma Porsche, co stwierdził metodą dedukcji, silnik z tyłu, też jakiś płaski, chłodzony powietrzem, napęd na tył, dwudrzwiowy, liczba miejsc 2+2. Pomyślał pewnie, że ma ceramiczne tarcze, bo mu tak strasznie piszczą, a według reklam Porsche, ceramicznych tarcz nie trzeba wymieniać. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vibowit, poważnie ;):mrgreen:

 

Chodzi mi bardziej o to, że w jednym wątku Intakwrx zachwala seryjne hamulce (na które KAŻDY narzeka), a w innym przekomarza się ze mną, że taki sam zestaw nieseryjne z EBC u niego hamuje świetnie (ja osobiście nie jestem z tego zestawu EBC zadowolony).

 

Po prostu mała nieścisłość ;)

 

vibowit, może kolega ma kaszla z bebnami? :twisted:

 

edit------------------

 

nie wymieniałeś tarcz na EBC TG? To po co się wykłucasz w innym wątku, że zestaw TG + Red stuff są git? Nic już nie rozumiem... :???:

 

EBC to zestaw tańszy niż seria i od serii rożni się tylko rowkami praktycznie, reszta zacisk, płyn, przewody, pompa, u mnie seria ! Zmiana tarcz to praktycznie kosmetyka i ekonomia. Tak wiem że na hmaulcach się nie oszczędza... ale też poco przepłacać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeśli ty zapominasz, ze wymieniłeś tarcze to masz słabą pamięć :) A i ciekawe podejście, jeśli dla ciebie nawiercana i nacinana tarcza to prawie seria... (no i płyn się jednak wymienia na lepszy - to chyba podstawa) I zakładanie nacinanych tarcz to napewno nie ekonomia (szybsze zuzycie klocka) No i nie ekonomia, bo EBC oferuje gładkie tarcze o okolo średnio 100 - 200 zł tańsze niż TG.

 

Coś ci to panie się kupy nie trzyma... :twisted:

 

A jeśli hamulce w nowej Imprezie są lepsze niż w starych to CHWAŁA!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

 

Coś ci to panie się kupy nie trzyma... :twisted:

 

...

 

Teraz śmigam na Remsach na przodzie, cena 110 zł i mi na co dzień wystarczają, serii nie kupie bo według mnie oprócz ceny 4 razy większe nic nie dają. No ale ja ponoć z hamowaniem ma coś nie tak :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko w nowym WRXsie jest lepsze ! Hamulce też !

 

Piłeś, nie pisz na forum! :twisted:

 

 

 

:lol:

:mrgreen:

 

Po testuj nowego WRXsa to pogadamy :P

 

Tylko pamiętaj że to auto do jazdy na co dzień, a nie STI dla pasztetów jak do tej pory było z WRXsem... i na to samo wszyscy liczyli w nowej edycji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ! Sa dane WRX....na stronie holenderskiej :)

 

5.8 do setki....to chyba najszybszy kompakt na rynku.....Focus ST moze sie schowac....Mazda 3 MPS i Astra OPC chyba tez....

 

http://www.subaru-global.com/08impreza_ ... tions.html

 

Zawsze mogły sie te pseudo ściganty schować do rodzinnego WRXsa :P Nowy WRX ma inną skrzynie pracuj coś jak ta w STI, na 5 tym biegu przy 3000 obrotów jedzie 110km/h kiedy stary WRX 2.0 przy tych samych obrotach i tym samym biegu jedzie ok 125 km/h. Co prawda nie dane mi było rozwinąć skrzydeł nowym WRX-sem bo miał przebieg dopiero 300 km i był wiadomo na dotarciu, ale start z podporządkowanej był błyskawiczny bez chwili niepewności na przybycie MOCY :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...