Tommi1 Opublikowano 21 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 7 godzin temu, Oktan napisał: Kurde jakiś taki niepodobny byłeś jak wywiadu udzielałeś Swoją drogą z takiej niskiej renty taki remont... Hmmm tam chyba bardzo tanio robią No cóż, ten się słabo starał dlatego tak niską rentę ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 10 godzin temu, Oktan napisał: Często nie wystarczy szybie auto aby coś wywalczyć Żeby coś wywalczyć, to musi być spełnionych więcej warunków z czego kierowca jest jednym z najistotniejszych. Wiem z autopsji, że szybkie auto to za mało . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 7 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2021 trening, trening, trening... Jak już odbiorę go zestrojonego i nic więcej się nie sfajdoli w tym roku to planuje tylko nabijać km a nie szukać usprawnień mechanicznych. Obiecuję (nie tylko sobie) 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 7 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2021 Ale Ty umiesz żartować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 8 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2021 W dniu 20.12.2020 o 22:21, Simon WRC napisał: tylko jak w matematyce całka oznaczona 1,5-7k rpm czyli jak największe pole pod wykresem 1,5-7k obr to na miasto Na tor ja bym dał tak 3-3,5 - 7,5tyś. nawet 2.5L jeżeli ma być 400+KM to poniżej 3,5tyś obr nie będzie rewelacji, a na nawroty nie potrzeba 2tyś obr., tylko powyżej 3 W Subaru ja patrzę od jakich obrotów ma 300KM, wtedy oznacza, że już jedzie Bo wszyscy tylko Nm, Nm, a prawda jest taka, że wszystko powiązane jest z obrotami silnika. Nawet jak ma 500Nm przy 2 tyś obr to nie znaczy, że jest to szybkie auto, pole pod wykresem powie wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 8 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2021 16 minut temu, MaciekK napisał: Nawet jak ma 500Nm przy 2 tyś obr to nie znaczy, że jest to szybkie auto, pole pod wykresem powie wszystko. Właśnie, ja mam w STI 500Nm i dość nisko i wrażenie tylko jest że jedzie a rzeczywiście jest inaczej, do miasta fajnie, na torze nie byłem, lecz obyty w motorsporcie z dwulitrówką powiem że auto ma jechać kręcone a nie jak dizel 4krpm i zmiana biegu, toż to żałosne 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 (edytowane) 22 godziny temu, Oktan napisał: Właśnie, ja mam w STI 500Nm i dość nisko i wrażenie tylko jest że jedzie a rzeczywiście jest inaczej, do miasta fajnie, na torze nie byłem, lecz obyty w motorsporcie z dwulitrówką powiem że auto ma jechać kręcone a nie jak dizel 4krpm i zmiana biegu, toż to żałosne Marcin M prezentuje całkiem dobre wyniki a biegi zmienia nisko jak emeryt.... Przy dwulitrówce pewnie trzeba kręcić wyżej, ale 2,5 to trochę inna bajka i masz wrażenie, że wysoko nie za bardzo jedzie . 22 godziny temu, MaciekK napisał: 1,5-7k obr to na miasto Na tor ja bym dał tak 3-3,5 - 7,5tyś. nawet 2.5L jeżeli ma być 400+KM to poniżej 3,5tyś obr nie będzie rewelacji, a na nawroty nie potrzeba 2tyś obr., tylko powyżej 3 Kwestia turbo i zestrojenia. Mój hawk na EFR miał przy 2,7krpm 520Nm a 600Nm wypadało przy około 3,6krpm. Bez sensu było go też kręcić wysoko, bo powyżej 5.5k moment spadał poniżej 500Nm. Edytowane 9 Stycznia 2021 przez Simon WRC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 4 godziny temu, Simon WRC napisał: Kwestia turbo i zestrojenia. Mój hawk na EFR miał przy 2,7krpm 520Nm a 600Nm wypadało przy około 3,6krpm. Bez sensu było go też kręcić wysoko, bo powyżej 5.5k moment spadał poniżej 500Nm. Hawk z EFRem był petardą, bo to turbo z dużym potencjałem i bardzo nowoczesne, dobrze dobrane do 2.5L. Rozkład momentu potrzebne, aby był dostosowany do przełożeń, masy auta i toru :-) 4 godziny temu, Simon WRC napisał: Marcin M prezentuje całkiem dobre wyniki a biegi zmienia nisko jak emeryt... Marcin dostosował swój styl jazdy do auta w sposób genialny, ale wydaje mi się, że na szybkich torach Poznań, "tor" Ułęż, czuł by brak mocy w górnym zakresie obrotów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 W dniu 9.01.2021 o 18:38, MaciekK napisał: torach Poznań Chyba ostatnio tam jakiś track day wygrał w generalce 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 11 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2021 32 minuty temu, MDsuperstar napisał: track day wygrał w generalce Tak jak najbardziej, ale nie na całej głównej nitce, tylko na track dayu z zawijasami, więc nie o tym mowa, nie o tym. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 2 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 auta nie ma a frukty spływają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 8 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 Mały updajcik... Autko wystrojone, i gotowe do odbioru Coś tam "wypluł" z siebie... 7 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 3 godziny temu, Tommi1 napisał: Coś tam "wypluł" z siebie... oby panewy nie wypluł tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, FilipeK napisał: oby panewy nie wypluł tylko Jak dokładnie spasowany przy składaniu i odpowiednio umyty przed montażem to nie ma o tym mowy Edytowane 8 Lutego 2021 przez Oktan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 9 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 11 godzin temu, FilipeK napisał: oby panewy nie wypluł tylko a tonjuz wtedy jego problem, ja juz wiem gdzie skończy po następnym "razie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 9 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 (edytowane) 4 godziny temu, Tommi1 napisał: a tonjuz wtedy jego problem, ja juz wiem gdzie skończy po następnym "razie" na dnie Wisły Edytowane 9 Lutego 2021 przez FilipeK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sambor Opublikowano 9 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 4 godziny temu, Tommi1 napisał: a tonjuz wtedy jego problem, ja juz wiem gdzie skończy po następnym "razie" wtedy go kupię od Ciebie za bezcen, wyremontuję i będę dbał.... nie jak Ty 2 minuty temu, FilipeK napisał: na dnie Wisły hihi.. tam nie dojedzie. za daleko. ale do Odry to go dopchniemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 9 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 Odra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 10 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 W końcu maszyna wróciła do domu. Czekamy do wieczora żeby "polatać" na już dotartym i wystrojonym piecu. Nowe zimówki daja rade przynajmniej jak narazie... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 I jak wrażenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 10 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 22 minuty temu, Simon WRC napisał: I jak wrażenia? Miod malina . W końcu jeździ i nie trzeba kontrolować/powstrzymywać nogi oraz kontrolować wskazań obrotomierza 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 11 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2021 10 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 11 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2021 2 minuty temu, Tommi1 napisał: Panie ale to dymi! Ile oleju pali ? kurde nie sądziłem że maramora wchodzi na ten hamulec 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 11 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2021 (edytowane) 14 minut temu, Oktan napisał: Panie ale to dymi! Ile oleju pali ? A nie wiem, zainstalowany mam automatyczny system dolewania... beczka w bagażniku 14 minut temu, Oktan napisał: kurde nie sądziłem że maramora wchodzi na ten hamulec Ja tez nie ale Oktan cos dla ciebie... tam jest jeszcze z 15-17 mm do felgi... i fela dość lekka w porównaniu do tych "łup" z sti Edytowane 11 Lutego 2021 przez Tommi1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 11 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2021 Na te zaciski wchodzi więcej felg niż na "złote Brembo". Są po prostu węższe. Zacisk jest bardzo dobry, ale dostępność sportowych klocków skromna. Z czasem będzie więcej, bo ten monoblock zasługuje na dobre mocne klocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się