Skocz do zawartości

WRX STI po raz drugi


Tommi1

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, Oktan napisał:

Kurde jakiś taki niepodobny byłeś jak wywiadu udzielałeś :biglol:

 

 

 

Swoją drogą z takiej niskiej renty taki remont... Hmmm tam chyba bardzo tanio robią :OO:

No cóż, ten się słabo starał dlatego tak niską rentę ma... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Oktan napisał:

Często nie wystarczy szybie auto aby coś wywalczyć ;)

Żeby coś wywalczyć, to musi być spełnionych więcej warunków z czego kierowca jest jednym z najistotniejszych. Wiem z autopsji, że szybkie auto to za mało :biglol:.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ale Ty umiesz żartować:biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.12.2020 o 22:21, Simon WRC napisał:

tylko jak w matematyce całka oznaczona 1,5-7k rpm czyli jak największe pole pod wykresem :)

1,5-7k obr to na miasto ;) 

Na tor ja bym dał tak 3-3,5 - 7,5tyś. nawet 2.5L jeżeli ma być 400+KM to poniżej 3,5tyś obr nie będzie rewelacji, a na nawroty nie potrzeba 2tyś obr., tylko powyżej 3 :) 

W Subaru ja patrzę od jakich obrotów ma 300KM, wtedy oznacza, że już jedzie :) Bo wszyscy tylko Nm, Nm, a prawda jest taka, że wszystko powiązane jest z obrotami silnika. Nawet jak ma 500Nm przy 2 tyś obr to nie znaczy, że jest to szybkie auto, pole pod wykresem powie wszystko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, MaciekK napisał:

Nawet jak ma 500Nm przy 2 tyś obr to nie znaczy, że jest to szybkie auto, pole pod wykresem powie wszystko. 

Właśnie, ja mam w STI 500Nm i dość nisko i wrażenie tylko jest że jedzie a rzeczywiście jest inaczej, do miasta fajnie, na torze nie byłem, lecz obyty w motorsporcie z dwulitrówką powiem że auto ma jechać kręcone a nie jak dizel 4krpm i zmiana biegu, toż to żałosne :biglol:

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Oktan napisał:

Właśnie, ja mam w STI 500Nm i dość nisko i wrażenie tylko jest że jedzie a rzeczywiście jest inaczej, do miasta fajnie, na torze nie byłem, lecz obyty w motorsporcie z dwulitrówką powiem że auto ma jechać kręcone a nie jak dizel 4krpm i zmiana biegu, toż to żałosne :biglol:

Marcin M prezentuje całkiem dobre wyniki a biegi zmienia nisko jak emeryt...:biglol:. Przy dwulitrówce pewnie trzeba kręcić wyżej, ale 2,5 to trochę inna bajka i masz wrażenie, że wysoko nie za bardzo jedzie ;).

 

22 godziny temu, MaciekK napisał:

1,5-7k obr to na miasto ;) 

Na tor ja bym dał tak 3-3,5 - 7,5tyś. nawet 2.5L jeżeli ma być 400+KM to poniżej 3,5tyś obr nie będzie rewelacji, a na nawroty nie potrzeba 2tyś obr., tylko powyżej 3 :) 

Kwestia turbo i zestrojenia. Mój hawk na EFR miał przy 2,7krpm 520Nm a 600Nm wypadało przy około 3,6krpm. Bez sensu było go też kręcić wysoko, bo powyżej 5.5k moment spadał poniżej 500Nm.

Edytowane przez Simon WRC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Simon WRC napisał:

Kwestia turbo i zestrojenia. Mój hawk na EFR miał przy 2,7krpm 520Nm a 600Nm wypadało przy około 3,6krpm. Bez sensu było go też kręcić wysoko, bo powyżej 5.5k moment spadał poniżej 500Nm.

Hawk z EFRem był petardą, bo to turbo z dużym potencjałem i bardzo nowoczesne, dobrze dobrane do 2.5L.  Rozkład momentu potrzebne, aby był dostosowany do przełożeń, masy auta i toru :-) 

 

4 godziny temu, Simon WRC napisał:

Marcin M prezentuje całkiem dobre wyniki a biegi zmienia nisko jak emeryt...:biglol:

Marcin dostosował swój styl jazdy do auta w sposób genialny, ale wydaje mi się, że na szybkich torach Poznań, "tor" Ułęż, czuł by brak mocy w górnym zakresie obrotów... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, MDsuperstar napisał:

track day wygrał w generalce ;)

Tak jak najbardziej, ale nie na całej głównej nitce, tylko na track dayu z zawijasami, więc nie o tym mowa, nie o tym. 

 

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
1 godzinę temu, FilipeK napisał:

oby panewy nie wypluł tylko :D

Jak dokładnie spasowany przy składaniu i odpowiednio umyty przed montażem to nie ma o tym mowy ;)

Edytowane przez Oktan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Tommi1 napisał:

a tonjuz wtedy jego problem, ja juz wiem gdzie skończy po następnym "razie" 

wtedy go kupię od Ciebie za bezcen, wyremontuję i będę dbał.... nie jak Ty :P

 

2 minuty temu, FilipeK napisał:

 na dnie Wisły :D 

hihi.. tam nie dojedzie. za daleko. ale do Odry to go dopchniemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Tommi1 napisał:

_20210211_112951.JPG

Panie ale to dymi! Ile oleju pali ? :P

kurde nie sądziłem że maramora wchodzi na ten hamulec :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Oktan napisał:

Panie ale to dymi! Ile oleju pali ? :P

 

A nie wiem, zainstalowany mam automatyczny system dolewania... beczka w bagażniku :P

14 minut temu, Oktan napisał:

kurde nie sądziłem że maramora wchodzi na ten hamulec :)

Ja tez nie ale Oktan cos dla ciebie...

 

_20210211_114202.JPG

tam jest jeszcze z 15-17 mm do felgi... i fela dość lekka w porównaniu do tych "łup" z sti ;)

 

 

Edytowane przez Tommi1
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na te zaciski wchodzi więcej felg niż na "złote Brembo". Są po prostu węższe. Zacisk jest bardzo dobry, ale dostępność sportowych klocków skromna. Z czasem będzie więcej, bo ten monoblock zasługuje na dobre mocne klocki :) 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...