Skocz do zawartości

Czarny STI '06 EU


elcukro

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, elcukro napisał:

z magnexem zaraz odbieram po całej przekladce wydechu. wrzuce jak to gada.

 

oczywiscie nie pasuje juz obudowa turbo i dp zawadza weza ac... jakies patenty na to?

Obudowę turbo się podcina ile trzeba pod szeroki kołnierz ,  co do wężyka AC podnosisz i kładziesz na podłużnicy, ja tak w Forku robiłem jak miałem dp3", owijałem dp bandażem bazaltowym potem taśmą alu, i tak samo taśmą alu wężyk od klimy, który  przypinałem trytką chyba do przewodu hamulcowego. Teraz mam do 2,5" ale patent z wężykiem AC został, zrobię foto to wrzucę.

32 minuty temu, elcukro napisał:

A w temacie oleju będąc - jesli u mnie jest luzno spasowany, to 10w60 nie będzie najlepszym wyborem? może @carfit coś doradzi jako autor tego silnika? 

Jak jeździsz ostro i nie daily to ja bym lał 10w60

Na zimę 5w50 czy coś w podobie

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, BartoszN napisał:

 

@FilipeK skoro uważasz, że taka konsumpcja oleju to bardzo dużo polecam sobie kupić 1.2 TSI od VW tam będziesz miał konsumpcje na poziomie 1 litra na 1000 km a z biegiem czasu będzie chlał po 2 litry na 2000 km...... Normalnie krew z oczu jak to czytam.....

A jeszcze później będzie chlał 3L na 3000km a jak dojdzie do 5L na 5000km to będzie istny dramat :biglol:. Matematyka na wysokim poziomie :P.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, elcukro napisał:

EBE95093-89AC-437B-AFDE-9113DD592E98.jpeg

Sztos jak mówiłem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładnie buczy :))

 

biorę sie za regulacje kąta nachylenia. dla

potomności - znalazłem dobry przewodnik jak to zrobić (te instrukcje dodawane do śrub pomijają sporo ważnych informacji):

https://www.iwsti.com/forums/gd-general/133341-camber-bolt-faq-tutorial.html#/topics/133341

 

A tak gada nowy wydech. Toyosports 3”, bez kata, końcówka Magnex (wypatrzona i polecona przez @Oktan za co niniejszym mu bardzo dziekuje!):

 

 

Edytowane przez elcukro
  • Super! 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I wygląda i brzmi i w środku nie będzie uciążliwy :) W ogóle muszę Ci powiedzieć że idziesz w dobrym kierunku z tym samochodem, podoba mi się :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam szeroki kołnierz ale w GC8. Kupiłem osłonę od spec C, tylko delikatnie musiałem podcinać ją z przodu pod cięgno do gruszki. Tył pasował jak ulał i rozstaw otworów też. Wersja do spec C ma jeszcze dolną osłonę która w GC8 już się nie zmieściła.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Negatyw na przedzie ustawiony - podjade na zbieznosc w tygodniu jak zrobie tyl zeby pomierzyc ile wyszlo - na razie mierzone domowymi metodami

 

461E5016-C130-4EEC-B8C5-0D0FDF3110E8.jpeg

 

Plus znalazlem fajne miejsce w Lodzi do robienia zdjec - opuszczony w nocy dworzec Lodz Fabryczna

 

 

C5D099C5-54CD-42AE-827D-EEEF6DBDA148.jpeg

  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minutes ago, elcukro said:

...

Plus znalazlem fajne miejsce w Lodzi do robienia zdjec - opuszczony w nocy dworzec Lodz Fabryczna

 

 

C5D099C5-54CD-42AE-827D-EEEF6DBDA148.jpeg

Polecam pietro niżej. Chociaż nie wiem czy nadal jest znak ze tam tylko autobusy mogą jechać. Czasami tam lubi pojechać straż miejska

Edytowane przez VitoZ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na białych niebo lepiej wygląda, te złote jakieś takie smętne do czarnego ;)

A jaki jest rekord ogólny tego toru?

Szkoleniowca miałeś z górnej półki :D i widzę że fura pomyka aż miło :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie dopatrzyles tych felg na onboardzie to jestem pelen podziwu dla Ciebie :) nastepnym razem wytne sciezke audio - zobaczymy jak pojdzie :)

 

wrzucilem zlote bo tam mialem

seryjne opony (na bialych sa extr vr2 a bylo mokro jeszcze godzine wczesniej i sie balem na nich jezdzic). niestety te seryjne juz przy drugim przejezdzie dostarczaly dodatkowych wrazen w postaci jazdy bokiem na kilku zakretach i musze zorganizowac sobie kolejny zestaw 18 + moze pelne slicki na cieple dni.

 

Rekord obecnie to 0:57 Porsche GT3 bodajze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, elcukro napisał:

jak sie dopatrzyles tych felg na onboardzie to jestem pelen podziwu dla Ciebie :) nastepnym razem wytne sciezke audio - zobaczymy jak pojdzie :)

Chyba bardziej chodziło o to zdjęcie ;):

W dniu 25.05.2019 o 23:41, elcukro napisał:

 

FDEC7639-B700-4F51-9A8A-9DA68CBE5F46.jpeg

 

9 minut temu, elcukro napisał:

seryjne opony (na bialych sa extr vr2 a bylo mokro jeszcze godzine wczesniej i sie balem na nich jezdzic)

Słychać, ze seryjne, bo VR2 tak nie piszczy. Nie ma się czego bać, VR2 na wilgotnym też dają radę o wiele lepiej niż seryjne ;). Oczywiście nie mówię o deszczu, ale wilgotny asfalt nie jest problemem - sam byłem zaskoczony w Białej Podlaskiej kiedy pogoda była bardzo kapryśna. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Oktan potrafi zaskoczyc wiec zakladam ze rozpoznal felgi po dzwieku :)

odnosnie tych moich vr2 - sa lepsze niz te pirelli, ale trzeba je raz na 2-3 przejazdy „schladzac” delikatniejszym przejazdem bo tez zaczynaja sie slizgac - moze to kwestia tej miekkiej mieszanki

 

natomiast i tak trzymaja duuuzo lepiej (i nie piszcza) - tylko odglos kamyczkow odbijajacych sie od podwiozia znaczaco wzrasta

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, elcukro napisał:

odnosnie tych moich vr2 - sa lepsze niz te pirelli, ale trzeba je raz na 2-3 przejazdy „schladzac” delikatniejszym przejazdem bo tez zaczynaja sie slizgac - moze to kwestia tej miekkiej mieszanki

Miękka mieszanka jest OK w lato max na jeden przejazd, sprawdza się raczej wczesną wiosną na krótkich odcinkach. W Łodzi min. R7. Szkoda miękkiej, bo nie dość, że nie trzyma po pierwszym kółku, to jeszcze momentalnie ją zabijesz... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, elcukro napisał:

@Oktan potrafi zaskoczyc wiec zakladam ze rozpoznal felgi po dzwieku :)

 

dzwięk, obraz, zapach mmmmm z medytacji mozna wszystko odczytać ^_^

:biglol:

1 godzinę temu, Simon WRC napisał:

Nie ma się czego bać, VR2 na wilgotnym też dają radę o wiele lepiej niż seryjne ;). Oczywiście nie mówię o deszczu, ale wilgotny asfalt nie jest problemem - sam byłem zaskoczony w Białej Podlaskiej kiedy pogoda była bardzo kapryśna. 

VR2 R5 na modlinie w lekki deszcz i na mokrym potem dawała radę i na niej zrobiłem najlepszy czas, co do ciągłej jazdy długotrwałej (track day czy timeattck) to i tak prym dla mnie wiedzie RS-R :D

Ale na krótkie próby bądź jazdę z chłodzeniem opon to faktycznie te Extreme 'robio robote' :D

Edytowane przez Oktan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobranie odpowiedniej opony pozwoli Ci zejść min sekundę od strzała.

 

Ciagle jest za szeroko:-) i tu jest kolejna sekunda ....

:thumbup:

15 godzin temu, elcukro napisał:

Dzisiaj na torze padł mój kolejny rekord - 1.05 - spora zasługa w tym @marcinwrxsti

 

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, elcukro napisał:

Dzisiaj kierunek Poznań :)

Mapowanko?? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...