striker994 Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Witam, Coraz częściej na zdjęciach i filmach widać "long shift knobs", szczególnie w autach robionych na JDM. Tak się składa, że moja gałka w SH kwalifikuje się do wymiany, a w OEM nie chce się pchać, bo moim zdaniem jest do kitu... Jak w temacie - korzystał / korzysta z Was ktoś z długiej gałki, tzw. "Dildo" ? Przykłady: a) W miarę krótkie: b) Średnie... c) Długie Wiem, ta ostatnia to totalna wiocha ale nie w tym rzecz. Korzystał ktoś? Jakieś doświadczenia? Jak się zmienia biegi? Teoretycznie powinno być lepiej, bo blisko kiery ale pytanie, czy bardzo wydłuża się skok dźwigni? Możecie coś polecić? P.S: Popularne są też gałki tzw. "weighted" - zdecydowanie cięższe od serii (no 450 g, a seria 192 g) - ma ktoś doświadczenia? Jest w stanie coś polecić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 Ja miałem taką i to w sti właśnie. Na początku było fajnie, ale w końcu ją wywaliłem. Jak dla mnie, to spada precyzja wybierania biegów i o szybkiej zmianie możesz zapomnieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 3 godziny temu, BartZ napisał: Ja miałem taką i to w sti właśnie. Na początku było fajnie, ale w końcu ją wywaliłem. Jak dla mnie, to spada precyzja wybierania biegów i o szybkiej zmianie możesz zapomnieć. Chyba że założysz cały system tj. Ultra short shifter. Gajga długa, precyzja 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 Teraz, chojny napisał: Chyba że założysz cały system tj. Ultra short shifter. To na pewno, tylko opinie na temat shortshifterów są podzielone. Poza tym w 6MT utrudnia włączanie wstecznego, choć da się z tym żyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 17 godzin temu, striker994 napisał: P.S: Popularne są też gałki tzw. "weighted" - zdecydowanie cięższe od serii (no 450 g, a seria 192 g) - ma ktoś doświadczenia? Jest w stanie coś polecić? Kiedys kupilem auto w ktorym byłą nieseryjna, duża cieżka gałka. Jej cieżar sprawiał, ze przy mocniejszym dohamowaniu/przypieszeniu auto potrafiło samo zrzucić bieg... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Przy lewarkach 5MT można zastosować przedłużkę. Mam taką akurat na sprzedaż, jeśli ktoś jest zainteresowany. Wykonana w USA przez renomowaną firmę LatheWerks. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosław De Opublikowano 20 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2020 Ja mam taką robiłem sam na tokarce z czarnego ertacetalu, precyzja może ciut gorsza od seryjnej ale jak niedawno olej w skrzyni zmieniłem to teraz jest całkiem ok, na początku miałem ją dłuższą o 2cm i poszła do przerobienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się