klev Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 (edytowane) Witam Postanowiłem sobie zmienić całe hamulce na nowe BREMBO plan wydaje się piękny. Kupiłem tarcze, klocki, szczęki i 2l płynu TRW DOT 3 (zmienię od razu płyn w sprzęgle). Przód poszedł pięknie bez problemów, Tył za to hocki klocki wyszły.... Okazało się, że zaciski z tyłu puszczają płyn hamulcowy (lewy bardzo mocno, prawy trochę mniej ale już też leci) i całe klocki, tacza i wszystko jest umazane płynem Co z tym fantem zrobić ? na razie złożyłem tak jak było bo żal wkładać nowych tarcz i klocków żeby się zalały itp. Czy wystarczy kupić takie reperaturki ? ( https://allegro.pl/zestaw-naprawczy-zacisku-subaru-forester-sf-i7684394019.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&ev_campaign=_mtrzcj_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Części+samochodowe&gclid=EAIaIQobChMIkcbXlIbC3wIVjuR3Ch0f_QRIEAQYAiABEgLyrfD_BwE&gclsrc=aw.ds ) Czy oddać na regenerację (długo czekania i kasa kosmos - jeden zacisk 100zł robocizna + użyte części) Czy może odkupić od kogoś dobre (nie cieknące) zaciski tylne, kto zmieniał zestaw na 4 tłoczek ? Wiem że dużo ludzi zmieniało hamulce na te większe. Co byście zrobili na moim miejscu ? Edytowane 28 Grudnia 2018 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 (edytowane) Zmieniałem w swoim Forku na czterotłoczek z przodu. Różnica taka, że zaczął nurkować, co bardzo mi się nie podobało. Został zamontowany z tyłu dwutłoczek i to znacząco poprawiło hamowanie. Gdybym teraz miał zmieniać, to założyłbym zaciski brembo przód i tył. Czytając Twoją historię z Forkiem, to najpierw poniosłeś moc, a teraz wziąłeś się za hamulce. Zrobiłbym całkowicie odwrotnie. Jeśli nie używałeś części, spróbuj zwrócić niepasujące (nie wiem jak w SF, ale w SG XT tarcza z przodu pasuje pod czterotłok) . Szedłbym w tym kierunku, a najlepiej brembo. Edytowane 28 Grudnia 2018 przez Daniel Janus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 Kupuj zestaw naprawczy, szczególnie że jest nowy tłoczek bo stary może być zardzewiały. Wymienisz i zapominasz o problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 28 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 (edytowane) 4otloczek brembo ma wieksza tarcze 292 a nie 277.... musialbym wszystko zmieniac. Nie stac mnie. Do tego musialbym zmieniac alusy na 17", bo seryjne 16" (do ktorych mam nowe zimowe i letnie opony) nie pomieszcza 4tloczka i tarczy 292mm. A moc podnioslem minimalnie.... ok 200 koni mam teraz. Starcza mi seryjne hamulce jak wymienie wszystko na brembo Nie jezdze szybciej niz 120 nawet na autostradzie wiec 4tloczek mi zbyteczny nie utwardzam auta a wrecz podnosze i uwielbiam las a nie need for speed hehe Kupikem dwie te reperaturki z tlokiem zobaczymy czy zdadza egzamin. Edytowane 28 Grudnia 2018 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2018 Rozbierz cały zacisk wyczyść wymień gumki i tłoczek złożyć i będzie pan zadowolony. Już nie raz tak regenerowałem zaciski i było wszystko dobrze. Pozdro Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się